لیست کامل خدمات کلینیک زیبایی

اشتراک گذاری :

با مدرن شدن و ارتقا کیفی سطح زندگی انسان ها در سالهای اخیر ، نیازهای جدیدی بوجود آمده که رسیدگی و مراقبت از پوست و انجام انواع خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از آن جمله است و با افزایش تقاضا در این زمینه ، تعداد کلینیک های زیبایی در سطح شهر زیاد شده است که در آنها خدمات متنوعی از پوست ، مو ، زیبایی و لیفت و جوانسازی پوست انجام می گیرد که در ادامه به آن می پردازیم.

در کلینیک زیبایی چه خدماتی انجام می گیرد ؟

در کلینیک زیبایی خدمات مختلفی برای مراقبت از پوست ، جوانسازی پوست ، خدمات مو ، رفع موهای زائد با لیزر ، خدمات لاغری و ... انجام می گیرد که در این میان با توجه به کلینیک بودن مجموعه دارای پزشک متخصص یا پزشک عمومی دارای پروانه طبابت و مجوزهای مربوطه برای افتتاح کلینیک زیبایی است که عموما این مدارک را در معرض دید عموم قرار می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه کلینیک زیبایی چیست ؟ مراجعه نمایید.

* خدمات مراقبت از پوست نظیر پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست و کربوکسی تراپی پوست می باشد که با انواع ماسک ها همچون ماسکهای آبرسان و کنترل چربی و مواد مختلف و همچنین دستگاه های متنوع نظیر آکوآفیشیال ، اکسیژن تراپی ، میکرودرم ، هیدرودرم ، بخور ، اتوی صورت یا اسکین اسکرابر یا درما اف و ... انجام می پذیرد.

خدمات کلینیک زیبایی

پاکسازی پوست :

از آنجا که امروزه انواع آلودگی ها در شهرها بسیار زیاد است که منجر به آسیب به پوست می شود ، لذا مراقبت از پوست ، رسیدگی های مداوم در گرو روتین پوست بدن و صورت و انجام پاکسازی پوست صورت برای پیشگیری از آسیب پوستی و پیری زودرس بسیار مهم است تا از چین و چروک و افتادگی پوست جلوگیری کنیم. ازین رو داشتن روتین مناسب پوست و پاکسازی پوست بصورت پاک کردن منافذ پوست و کنترل چربی پوست کمک کرده تا از ایجاد جوش و آکنه پیشگیری شود و تا سالها پوستی شفاف و جوان داشته باشیم.

ازین رو پاکسازی پوست صورت یا فیشیال صورت هم که مجموعه ای از خدمات پوستی غیرتهاجمی به منظور لایه برداری و تغذیه پوست برای داشتن پوستی سالم ، درخشان و شفاف می باشد و در سراسر جهان به عنوان یک روش درمانی زیبایی عالی برای مراقبت از پوست و رسیدگی آن مورد استفاده است ، توصیه می شود که می توانید هم  در منزل ، هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های زیبایی انجام دهید که البته نوع کلینیکی آن به دلیل استفاده از ماسک های با کیفیت ، علمی بودن روشها و تحت نظر پزشک کلینیک بودن دارای نتایج بهتری می باشد.

مقالات مشابه : روشهای لایه برداری پوست

از مزایای پاکسازی پوست می توان به رفع مشکلات پوستی همانند پاکسازی پوست از هر نوع آلودگی محیطی و رادیکالهای آزاد ، کاهش چین و چروک های سطحی ، شاداب و شفاف شدن پوست ، جوانسازی پوست و لیفت صورت ، ایجاد حس آرامش ، ریلکسیشن و دوری از استرس با انجام ماساژ تخصصی صورت در زمان فیشیال ، بهبود گردش خون ، رفع آسیب های پوستی ، رفع انواع جوش سرسفید و جوش سرسیاه ، باز کردن منافذ بسته پوست ، پاکسازی منافذ پوست ، کوچک کردن منافذ بزرگ پوستی ، سفت شدن پوست صورت ، صاف و یکدست شدن رنگ و بافت پوست ، درمان سیاهی دور چشم و پف زیر چشم ، سم زدایی از پوست و ... اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر در صفحه پاکسازی پوست

آنزیم تراپی پوست :

آنزیم تراپی پوست صورت یکی از انواع پاکسازی پوست است که بصورت تخصصی انجام گرفته و جزو جدیدترین روشهای درمانی و مراقبتی پوست می باشد که در آن ماسکهای آنزیمی به منظور شفاف سازی و روشن کردن پوست ، از بین بردن لکه های پوستی و جوانسازی پوست بکار برده می شود. این ماسک دارای آنزیم زنده و طبیعی بوده که سفت و محکم است و تولید آنزیم را در پوست بطور طبیعی افزایش داده به بهبود گردش خون و گردش سلولی کمک بسزایی می کند. با قرار دادن ماسک آنزیمی بر روی پوست صورت حالت ضربانی ارتعاشی به همراه فشار به سمت پایین بر روی پوست صورت ایجاد می شود که منجر به تحریک سیستم گردش خون شده تا خون تازه در مویرگها پمپاژ شود و با انبساط مویرگها که به نام اثر پلاسمایی مشهور است ، جاده ای از مویرگهای قرمز در سراسر صورت مشاهده می شود.

بدین ترتیب با آنزیم تراپی پوست ، پاکسازی صورت همانند یک خانه تکانی برای پوست بوده که با برطرف کردن معایب و مشکلات پوستی و سم زدایی از سیستم لنفاوی همراه است که نتیجه آن بازسازی پوست در سطح سلولی می باشد و برای انواع پوست طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت آنزیم تراپی پوست می توانید به صفحه آنزیم تراپی پوست صورت مراجعه نمایید.

خدمات کلینیک زیبایی

کربوکسی تراپی پوست :

کربوکسی تراپی پوست یکی از خدمات تخصصی پاکسازی پوست است که بیشتر برای افراد با پوست چرب و دارای جوش به منظور از بین بردن جوش کاربرد دارد که در هر فصلی از سال قابل انجام است و در آن از گاز CO2 غیر سمی استفاده می شود و کاملاً ایمن ، بدون خطر ، غیر تهاجمی ، بدون تزریق و بدون عوارض می باشد و فوایدی نظیر رفع مشکلات پوستی ، لیفت و جوانسازی پوست ، روشن و شفاف کردن پوست ، تغذیه و رطوبت رسانی به پوست ، باز کردن منافذ پوست ، رفع آلودگی و سموم از پوست و افزایش گردش خون و متابولیسم پوست و ... دارد.

برای انجام کربوکسی تراپی در ابتدا کارشناس یا متخصص زیبایی ، پوست صورت را به ژل دی اکسید کربن آغشته کرده و پس از آن شیت ماسک که خود نیز دارای دی اکسید کربن است را بر روی پوست قرار می دهد ، در این زمان به دلیل اینکه نباید اکسیژن به پوست برسد ، به مدت نیم ساعت صورت بطور کامل پوشده شده تا گاز دی اکسید کربن به عمق پوست صورت نفوذ کند. سپس با ورود گاز CO2 به زیر پوست و با توجه به بسته بودن صورت و عدم ورود اکسیژن از طریق هوا ، با افزایش گردش خون ، اکسیژن تازه زیادی به پوست می رسد تا در بافت پوست تراکم بالای اکسیژن ایجاد شود ، در نتیجه با افزایش اکسیژن در پوست ، پوست شفاف خواهد شد.

از سوی دیگر کربوکسی تراپی به افزایش جریان لنفاوی کمک کرده و باعث دفع سموم از پوست می شود و با افزایش گردش خون به شادابی و جوان شدن پوست کمک می کند. در نهایت با تخلیه مواد زائد از پوست ، لکه های پوستی رفع شده و با بهبود منافذ پوست ، جوش ها از بین می روند. لازم به توضیح است که نوع دیگری از کربوکسی تراپی به صورت تزریقی می باشد که با دستگاه انجام می گیرد و دی اکسید کربن به زیر پوست تزریق می شود.

تزریق ژل

تزریق ژل که این روزها بسیار هم پرطرفدار شده جزو دسته فیلر یا پر کننده پوستی بوده و یک راه حل غیر جراحی برای جوانسازی پوست است که در رفع چین و چروک ، پر کردن حجم کاهش یافته عضلات صورت در اثر افزایش سن و یا حجم دهی به لب یا گونه و یا حتی زاویه سازی چانه و فک می باشد. همچنین تزریق ژل در رفع گودی چشم و تیرگی زیر چشم موثر است. برای تزریق ژل در ابتدا از یک بی حسی موضعی استفاده می شود و سپس یک پزشک ماهر با استفاده از یک سوزن یا کانولا ظریف ژل اسید هیالورونیک را با دقت زیاد به ناحیه مورد نظر تزریق می کند بطوریکه کمترین ناراحتی و درد ایجاد شود

تزریق ژل در رشت

از فواید تزریق ژل می توان به مقرون به صرفه بودن ، پر کردن چین و چروک های پوستی ، لیفت صورت ، لیفت ابرو ، جوانسازی پوست  صورت ، رفع خطوط لبخند و غم و اخم ، زیباسازی صورت با حجیم سازی لب و گونه و ... اشاره کرد. از عوارضی که پس از تزریق ژل ممکنست اتفاق بیفتد قرمزی و کبودی و یا تورم است که این موارد بسرعت رفع می شود. البته تزریق ژل در صورتی که توسط فرد ناوارد تزریق شود می تواند با مشکلات و عوارض بیشتری همراه باشد که بعنوان مثال گلوله شدن در زیر پوست ، انتقال ژل به نقاط دیگر صورت و ... را می توان نام برد.

لازم به توضیح است که برای تزریق ژل عموما از ماده طبیعی پوست اسید هیالورونیک استفاده می شود و نتایج تزریق ژل بلافاصله پس از تزریق مشهود است و پس از آن ماندگاری طولانی مدت بسته به ناحیه تزریق بین 6 ماه تا 18 ماه و حتی در برخی بیشتر دارد. بعنوان مثال تزریق ژل لب در حدود 6 ماه و تزریق ژل زیر چشم در حدود 18 ماه ماندگاری خواهد داشت و برای حفظ نتایج باید مجددا تزریق انجام شود.

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس روشی برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های پوست است که عموما در ناحیه پیشانی پرکاربرد است و نظیر تزریق ژل طرفداران فراوانی دارد. در تزریق بوتاکس از سم بوتولینوم نوع A استفاده می شود که بر اساس آناتومی صورت یک پزشک متبحر در نقطه های علامت گذاری شده تزریق می کند و این سم در پوست باعث فلج کردن عضلات عامل چین و چروک در پوست بطور موقت شده و پس از رفع اثرات بوتاکس ، مجددا چین و چروک به پوست بر می گردد.

عموما تزریق بوتاکس در خطوط افقی پیشانی و خطوط اخم عمودی بصورت دو خط موازی بین دو ابرو انجام می شود و خطوط پیشانی را به مدت 3 تا 6 ماه و در برخی بیشتر حذف می کند اما در خطوطی که تبدیل به خطوط ایستا شده و عمق زیادی دارد تزریق بوتاکس خیلی اثربخش نبوده و بهتر است تزریق ژل برای پر کردن آن انجام گیرد. لازم به ذکر است که برای ماندگاری نتایج تزریق بوتاکس باید مجددا تزریق پس از رفع اثرات انجام گیرد مشروط بر اینکه از سالی دو بار بیشتر نشود.

* لیزر موهای زائد

یکی از بهترین ، مهم ترین و پرطرفدارترین خدمات کلینیک زیبایی ، لیزر موهای زائد است که به منظور از بین بردن موهای زائد به مدت طولانی انجام می شود و با ایجاد پالس نوری ، فولیکول موهای زائد را هدف گرفته و با آسیب رساندن به آن باعث توقف رشد مو می گردد. در ابتدا دستگاه لیزر موهای زائد بهترین اثربخشی را بر روی افراد با پوست روشن و موی تیره داشته ، اما امروزه با اختراع فناوری های جدید ، لیزر درمانی برای افراد با همه نوع رنگ پوست و مو حتی پوست های تیره که در گذشته قابل انجام نبود و یا لیزر درمانی باعث سوختگی پوست در این افراد می شد ، قابل انجام است.

خدمات کلینیک زیبایی

دستگاه لیزر موهای زائد دارای فناوری لیزر الکس ، دایود و اندیاگ است که لیزر الکس برای پوستهای خیلی روشن ، لیزر دایود برای پوستهای روشن تا تیره و لیزر اندیاگ برای پوستهای تیره می باشد که عموما دستگاهی های لیزر موهای زائد ترکیبی دارای هر سه طول موج ذکر شده بوده و برای همه پوستها مناسبند که انتخاب طول موج آن توسط پزشک و اپراتور لیزر انجام می گیرد. بطور کل لیزر موهای زائد بصورت 8 جلسه و ماهیانه انجام می شود و پس از آن جلسات ترمیم چند ماهه و در نهایت تا یکسال از شر موهای زائد راحت می شوید و بعد از یکسال با شارژ مجدد می توانید از پوستی بدون مو لذت ببرید.

در کلینیک لیزر موهای زائد آلما در رشت از لیزر الکس دایود رازولیزر آلمان استفاده می شود که دارای هر سه طول موج الکس ، دایود و اندیاگ می باشد و برای همه نوع پوست مناسب است و هر فردی با هر نوع پوست و مویی می تواند با مراجعه به کلینیک زیبایی آلما ، لیزر موهای زائد انجام دهد.

* خدمات جوانسازی پوست که در کلینیک زیبایی انجام می گیرد ، به دو نوع تقسیم می شوند ، دسته اول نیمه تهاجمی و تزریقی بوده نظیر تزریق ژل و تزریق بوتاکس ، مزوژل و ... بوده و دسته دوم جوانسازی پوست با هایفوتراپی ، آراف تراپی ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم ابریژن و ... می باشد.

 

مشاوره رایگان با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در رشت با شماره های 01332662196 01332006295 09125396478 امکانپذیر است.

خدمات کلینیک زیبایی آلما : لیزر موهای زائد ، هایفوتراپی ، آراف تراپی ، پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست ، کربوکسی تراپی پوست ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، مزوژل ، مزوتراپی مو و ...

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه