لیزر موهای زائد زیربغل

اشتراک گذاری :

اگر از تیغ زدن روزانه موهای زیربغل خسته شده اید. اگر درد اپیلاسیون را نمی توانید تحمل کنید. بهتر است گزینه دیگری برای رفع موهای زائد زیربغل خود استفاده کنید و آن لیزر موهای زائد زیر بغل است. لیزر موهای زائد نه تنها در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند بلکه با ایجاد زیربغل صاف و عاری از مو در طی یکسال به شما اعتماد به نفس می دهد تا بتوانید لباسهای زیبا و بدون آستین به تن کنید.

لیزر موهای زائد زیربغل

لیزر موهای زائد یک فناوری پیشرفته متشکل از انرژی نور متمرکز با شدت بالاست که فولیکولهای مو را هدف گیری کرده و از بین می برد. لیزر موهای زائد زیربغل روشی دقیق برای کاهش دائمی موهای زائد است که ما را از حذف موها با روش های دیگر مانند اصلاح و اپیلاسیون رهایی می بخشد و یک جایگزین طولانی مدت برای اصلاح و اپیلاسیون و یا کرم موبر و ... می باشد. اگرچه لیزر درمانی نتایج طولانی مدت ارائه می دهد اما طبق تاییدیه سازمان FDA امریکا دائمی نبوده و با کاهش طولانی مدت موهای زائد همراه است.

فواید لیزر موهای زائد زیر بغل

لیزر موهای زیربغل و رهایی از موهای زیر پوستی

از آنجا که اصلاح یا اپیلاسیون منجر به رشد موهای زیرپوستی دردناک و ناخوشایند و ایجاد جوش و لکه و ... می گردد لذا با لیزر موهای زیر بغل دیگر خبری از موهای زیر پوستی نبوده و موهای زائد را در سطح فولیکولی از بین می برد تا دیگر مویی رشد نکند و به بیرون از پوست نیاید و حتی از رشد موهی زیر پوستی هم پیشگیری می کند. از سوی دیگر لیزر موهای زائد باعث می شود تا بطور قابل توجهی خطر تحریکات پوستی کاهش پیدا کند.

لیزر موهای زیربغل و نتایج سریع و قابل مشاهده

زیربغل نقطه شروعی عالی برای لیزر موهای زائد است چرا که نتایج آن بسیار سریع تر از نواحی دیگر بدن مشاهده می شود و حتی پس از چند جلسه با کاهش قابل توجه موهای زائد زیربغل مواجه خواهید شد. بدین ترتیب پس از لیزر زیر بغل می توانید لیزر دیگر نقاط بدن را انجام دهید و از نتایج آن لذت ببرید.

مقالات دیگر : لیزر موهای زائد و پیسی یا ویتیلیگو

لیزر موهای زیربغل و ایجاد لطافت ماندگار و طولانی مدت

پس از تکمیل جلسات لیزر موهای زائد زیر بغل که عموما در بیشتر افراد بین ۶ تا ۸ جلسه ماهیانه است ، پوست زیربغل صاف و مخملی شده و به راحتی می توانید لباس دلخواه بدون آستین در تابستان بپوشید و ماندگاری نتایج لیزر زیربغل بسیار زیاد چند ماه تا یکسال می باشد. از سوی دیگر با لیزر موهای زائد زیربغل دیگر از درد و ناراحتی اصلاح روزانه خبری نیست.

لیزر موهای زیربغل و رفع یا کاهش بوی بدن

با توجه به اینکه زیربغل محلی برای تجمع عرق و باکتری و ایجاد بوی بد بدن است خصوصا زمانی که موهای زیادی در این ناحیه در حال رشد باشد ، لذا هر چه مو در این ناحیه کمتر باشد ، عرق و بوی بدن کاهش می یابد و راهکار در حذف موهای زائد زیربغل با لیزر می باشد.

لیزر موهای زیربغل و رفع یا کاهش تیرگی زیربغل

اگرچه لیزر موهای زائد روشی برای روشن کردن پوست زیربغل نیست ، اما با حذف فولیکول های مو در این ناحیه به میزان قابل توجهی رنگدانه های مو هم کاهش می یابد و در نتیجه گویی پوست زیربغل روشن تر شده و لکه های تیره از بین رفته اما در حقیقت پوست زیربغل پس از انجام لیزر موهای زائد به رنگ اصلی پوست خودتان بر می گردد.

لیزر موهای زیربغل بدون درد است.

لیزر موهای زائد زیر بغل تقریبا بدون درد بوده و شما می توانید جلسات لیزر خود را با خیال جمع و بدون از هر گونه حس ناراحتی و درد برنامه ریزی کنید.

لیزر موهای زیربغل مقرون به صرفه است.

لیزر موهای زائد زیربغل باعث می شود تا پس از تکمیل جلسات دیگر نیازی به اصلاح روزانه ، کرم موبر و یا اپیلاسیون ماهیانه نداشته باشید ، در نتیجه لیزر درمانی را می توان یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه بشمار آورد. از آن گذشته مدت زمانی که برای حذف موهای زائد در اصلاح و اپیلاسیون باید صرف می شد با لیزر موهای زائد زیربغل صرفه جویی می شود.

نوشته های دیگر: تخمدان پلی کیستیک و لیزر موهای زائد

نتایج لیزر موهای زائد زیربغل

لیزر موهای زائد زیربغل پس از تکمیل جلسات لیزر درمانی باعث می شود تا موهای زیربغل بسیار کمتر و کندتر رشد کند و موهای رشد یافته رنگ روشن تر و ضخامت کمتری داشته باشند. حداقل زمانی که نتایج لیزر موهای زائد زیربغل مشاهده شود بین ۳ تا ۴ جلسه می باشد و اگرچه لیزر درمانی به عنوان روشی دائمی خوانده می شود اما برای حفظ نتایج نیاز به جلسات ترمیمی هر چند ماه و سپس سالیانه می باشد.

مراحل انجام لیزر موهای زائد زیر بغل

در ابتدا کارشناس لیزر یک عینک محافظ لیزر برای محافظت از چشم به شما می دهد و سپس دستگاه لیزر را برای رنگ و نوع پوست و جنس موی شما بدرستی تنظیم می کند. سپس هندپیس دستگاه لیزر را بر روی پوست زیر بغل شما قرار داده و شروع به انجام لیزر درمانی می کند. در ادامه نور لیزر باعث گرم شدن فولیکول های موی زیربغل شده تا آسیب دیده و نتواند موی جدید تولید کند. اگرچه دستگاه های جدید لیزر موهای زائد به دلیل تکنولوژی بالا و وجود سیستم سرمایشی قوی دارای حداقل میزان درد می باشد و تنها چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

از طرفی برخی دستگاه های لیزر دارای ژل سونوگرافی به منظور خنک کردن پوست و کاهش میزان درد و عوارض جانبی و سوختگی پوست هستند که قبل از انجام لیزر بر روی پوست زیربغل مالیده می شود. در صورتی که با تورم و قرمزی مواجه شدید می توانید از کمپرس سرد کمک بگیرید و در صورت تشدید تورم کرم استروئیدی موضعی توسط پزشک تجویز می شود.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد زیربغل

برای اینکه لیزر موهای زائد زیربغل به بهترین نحو انجام گیرد و شاهد عوارض جانبی نباشید ، باید به یک کلینیک لیزر موهای زائد معتبر و دارای مجوزهای مربوطه و پزشک لیزر مراجعه نمایید. اما از عوارض جانبی احتمالی لیزر موهای زائد می توان به قرمزی و یا تحریک ، تاول ، درد ، تورم و تغییر موقتی رنگدانه و اسکار زخم اشاره کرد ، اگرچه جای زخم از عوارض کمیاب لیزر درمانی می باشد. از طرفی تغییر موقتی رنگدانه بصورت هایپوپیگمانتاسیون در افراد با پوست تیره بصورت روشن تر شدن پوست و ایجاد لکه های روشن ظاهر می شود و بر عکس هایپرپیگمانتاسیون بصورت تیره شدن پوست افراد سفید پوست و ایجاد لکه های تیره می باشد.

مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل

  1. پس از لیزر موهای زائد زیربغل لازمست که در معرض نور خورشید بصورت مستقیم قرار نگیرید و حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  2. در بین جلسات لیزر زیربغل تنها از تیغ برای اصلاح کردن استفاده کنید و از هر روش کندن مو نظیر اپیلاسیون خودداری کنید.

برای مشاوره با متخصصین کلینیک زیبایی آلما در رشت با شماره تماس 0133262196 01333662196 09125396478 01332006295 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه