درباره کلینیک زیبایی آلما رشت

اشتراک گذاری :

امروزه که مراقبت از پوست و مو در بین همه افراد بخصوص بانوان فراگیر شده است ، لذا با افزایش تقاضا به منظور تامین نیازهای مردم تعداد زیادی کلینیک زیبایی در سطح شهر افتتاح شده ، اما پیدا کردن یک کلینیک زیبایی خوب کار را سخت کرده است. چنانچه طی سالهای اخیر در شهر رشت نیز همانند دیگر شهرهای کشور با مشکل انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در رشت روبرو هستیم.

کلینیک زیبایی آلما رشت منظریه

کلینیک زیبایی آلما یک کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی مخصوص بانوان بوده که در خیابان منظریه شهر رشت خدمات زیبایی خود را آغاز کرده است و نظر به ارائه بهترین خدمات زیبایی با رعایت کامل اصول بهداشتی که در آن از بهترین برندها ، بهترین پزشکان ، بهترین پرسنل و کارشناسان زیبایی و جدیدترین روشهای درمانی زیبایی و به روزترین دستگاه ها برای خدمات پوست و جوانسازی پوست استفاده می شود ، ازین رو در شهر رشت و استان گیلان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بهترین کلینیک زیبایی در رشت

ویژگی های کلینیک زیبایی آلما رشت

  • کلینیک زیبایی آلما رشت دارای تمامی مجوزهای مربوطه از معاونت درمان وزارت بهداشت می باشد.
  • کلینیک زیبایی آلما رشت پزشکان مجرب در بخش پوست ، مو ، زیبایی و جوانسازی پوست با ارائه مشاوره های کارگشا در زمینه پوست ، مو و زیبایی دارد.
  • کلینیک زیبایی آلما رشت دارای اپراتور لیزر موهای زائد باتجربه و نیز کارشناس زیبایی ماهر و آموزش دیده و دارای مدارک رسمی معتبر برای کسب نتایج مطلوب از انجام خدمات لیزر موهای زائد و دیگر خدمات زیبایی می باشد.
  • کلینیک زیبایی آلما رشت مجهز به پیشرفته ترین و جدیدترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد و زیبایی و جوانسازی پوست نظیر هایفوتراپی و... است.
  • کلینیک زیبایی آلما رشت از بهترین مواد مصرفی در خدمات مراقبت از پوست نظیر پاکسازی پوست و بهترین برندهای تزریقی نظیر ژل و بوتاکس استفاده می کند تا بهترین نتایج از انجام این روشها بدست آید و از بروز عوارض در نتیجه مصرف برندهای نامرغوب پیشگیری شود.
  • کلینیک زیبایی آلما رشت پرسنل خود را به رعایت کامل اصول بهداشتی در تمامی زمینه ها از لیزر موهای زائد گرفته تا درمانهای مراقبتی پوست و تزریق ژل و بوتاکس و ... ملزم می سازد.

بدین جهت می توان کلینیک زیبایی آلما را بهترین کلینیک زیبایی در رشت معرفی نمود چرا که تمامی مواردی را که باید یک کلینیک زیبایی معتبر داشته باشد ، دارد.

کلینیک زیبایی آلما رشت منظریه

اهداف کلینیک زیبایی آلما رشت

از آنجا که یک کلینیک زیبایی می تواند اهداف گوناگونی داشته باشد که بنا به نیازها و تمایلات مراجعین ، نوع خدمات ارائه شده و بازار هدف تفاوت دارد ، لذا کلینیک زیبایی آلما رشت هم دارای اهداف مراقبت از پوست ، بهبود ظاهر پوست ، کاهش علائم پیری ، تقویت پوست ، حذف موهای زائد با دستگاه لیزر موهای زائد ، روشن کردن پوست ، جوانسازی پوست ، خدمات لاغری با آر اف ، ارائه انواع روشهای درمانی و زیبایی پوست ، مشاوره تخصصی زیبایی و جوانسازی پوست توسط پزشک متبحر و حاذق و مشاوره پوست و زیبایی توسط کارشناس زیبایی باتجربه و آموزش دیده زیر نظر پزشک و ... می باشد.

از آنجا که امروزه بسیاری در مراکز زیبایی و حتی سالن زیبایی اقدام به انجام انواع خدمات زیبایی و مراقبت از پوست نظیر پاکسازی پوست یا حتی موارد جوانسازی پوست نظیر تزریق ژل یا بوتاکس می پردازند ، لذا عوارض جانبی ایجاد شده در افرادی که به این مراکز و سالن های زیبایی مراجعه کرده اند و از خدمات آنها برخوردار شده اند در حال افزایش است که مهمترین دلیل آن را می توان به عدم وجود پزشک در این مراکز ، عدم اطمینان درباره کارشناسان این سالن ها برای انجام روشهای مراقبتی پوست ، عدم اطمینان از تقلبی نبودن دستگاه لیزر موهای زائد و دیگر دستگاه های مورد استفاده در این مراکز ، عدم رعایت بهداشت ، نداشتن مجوزهای رسمی از سازمان بهداشت و ... نسبت داد.

بنابراین به شما عزیزانی که به فکر زیباتر شدن و جوانسازی پوست خود هستند ، قویاً توصیه می شود که از مراجعه به مراکز بدون مجوز و سالن های آرایشی برای انجام خدمات زیبایی و جوانسازی خودداری کنید و در عوض به مراکزی همچون کلینیک زیبایی آلما رشت مراجعه نمایید که با داشتن تمامی مجوزهای رسمی و پزشک و استفاده از بهترین برندهای مصرفی در مراقبت از پوست و تزریق ژل و بوتاکس و ... ، نقش مهمی در شاداب تر ، جوان تر و زیباتر کردن شما بدون ایجاد عوارض جانبی دارند.

خدمات کلینیک زیبایی آلما رشت

1- لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد در رشت منظریه

یکی از اصلی ترین و پرطرفدارترین خدمات یک کلینیک زیبایی می تواند لیزر موهای زائد باشد ، ازین رو کلینیک زیبایی آلما رشت نیز دارای بهترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر موهای زائد به نام دستگاه لیزر رازولیز آلمان دارای تاییدیه از سازمان FDA امریکا است که هر سه طول موج الکس ، دایود و اندیاگ را دارد تا بدین ترتیب لیزر درمانی برای همه انواع پوست بر اساس معیار فیتزپاتریک اثربخش باشد. همچنین سیستم سرمایشی یا خنک کننده قوی این دستگاه باعث خنک کردن پوست و کاهش گرما در سطح پوست می گردد تا از ایجاد عوارض و سوختگی پوست پیشگیری شود.

به جرات می توان گفت لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی آلما رشت به عنوان یکی از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت شناخته شده چرا که اکثریت قریب به اتفاق افرادی که برای لیزر به این کلینیک مراجعه می کنند ، از نتایج لیزر درمانی خود رضایت کامل دارند و این کلینیک زیبایی را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی می کنند.

2- روشهای مراقبت از پوست :

پاکسازی پوست :

پاکسازی پوست در رشت منظریه

یا فیشیال صورت یکی از مهم ترین گزینه ها در مراقبت از پوست به منظور بهبود ظاهر پوست ، کاهش علائم پیری ، تقویت پوست ، پیشگیری از پیری زودرس و ... می باشد که توسط کارشناس زیبایی آموزش دیده زیر نظر پزشک و با جدیدترین متدهای جهانی و انواع دستگاه های مختلف جهت لایه برداری ، انواع ماسک های صورت ، نور درمانی یا لایت تراپی و ... انجام می شود که در این بین تمامی دستگاه ها و مواد مصرفی از بهترین برند تهیه شده تا بهترین نتایج را بدون ایجاد عوارض جانبی احتمالی در بر داشته باشد.

بدین منظور لایه برداری پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن ، دستگاه هیدرودرم ابریژن ، پیلینگ شیمیایی و ... بنا به نوع پوست با تشخیص کارشناس زیبایی انجام می شود. همچنین انواع ماسکهای صورت طراحی شده برای مشکلات خاص پوست صورت به جهات مختلف اعم از آبرسانی ، کنترل آکنه ، کنترل چربی ، جوانسازی پوست و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

کربوکسی تراپی پوست با گاز CO2 :

روشی از پاکسازی پوست است که در آن از گاز CO2 به منظور اکسیژن رسانی بیشتر به پوست استفاده می شود که در این روش در حدود 30 دقیقه صورت با پارچه آغشته به گاز CO2 پوشانده شده بطوریکه حتی ذره ای هوا به آن نرسد تا سیستم بدن بطور خودکار به جهت تامین اکسیژن پوست وارد عمل شده و اکسیژن بیشتری وارد پوست نماید. بدین ترتیب با اکسیژن رسانی بیشتر به پوست و افزایش جریان خون ، سوخت و ساز سلولی در پوست بیشتر شده و سلولهای جدید جایگزین سلولهای قدیمی می شوند و تولید کلاژن به منظور بهبود بافت پوست و افزایش استحکام پوست افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که کربوکسی تراپی با گاز CO2 در افراد با پوست چرب و جوش دار به منظور درمان جوش های صورت موثر عمل می کند.

آنزیم تراپی پوست :

آنزیم تراپی پوست صورت روشی تخصصی در پاکسازی پوست است که در آن از انواع آنزیم های طبیعی به منظور بهبود بافت پوست ، جوانسازی پوست و معکوس کردن روند پیری استفاده می شود. این درمان که جزو جدیدترین درمانهای مراقبت از پوست در جهان است ، فوایدی همچون افزایش گردش سلولی ، افزایش گردش خون ، افزایش اکسیژن رسانی و افزایش تخلیه سیستم لنفاوی دارد و بدین جهت باعث بازسازی و ترمیم پوست و رفع انواع مشکلات پوستی نظیر پیری زودرس پوست ، لکه های تیره ، روشن کردن پوست و ... می گردد. مطالب بیشتر در صفحه آنزیم تراپی پوست صورت

اسید تراپی پوست :

از دیگر روشهای تخصصی پاکسازی پوست می توان اسید تراپی پوست را نام برد که برای رفع مشکلات انواع پوستها کاربردی می باشد. بعنوان مثال برای از بین بردن آکنه در پوستهای چرب و جوشدار از سالیسیلیک اسید ، اسید گلیکولیک ، اسید لاکتیک ، اسید ماندلیک و اسید آزلائیک ، جوانسازی پوست و معکوس کردن روند پیری از اسید لاکتیک ، اسید فرولیک ، گلیکولیک اسید و اسکوربیک اسید ، لایه برداری و بستن منافذ پوستی با اسید ماندلیک ، روشن شدن پوست و از بین بردن رنگدانه های پوست با اسید کوجیک ، آزلائیک اسید ، اسید گلیکولیک ، اسید لینولئیک ، اسید اسکوربیک ، اسید فرولیک و اسید لاکتیک استفاده می شود.

البته توجه داشته باشید که اسید تراپی روشی تخصصی است که نباید در منزل انجام دهید و بهتر است برای این کار به کلینیک زیبایی معتبر و مجهز مراجعه نمایید.

3- روشهای تزریقی جوانسازی پوست :

تزریق بوتاکس :

تزریق بوتاکس در رشت منظریه

روشی در جوانسازی پوست است که در آن از سم بوتولینوم به جهت از کار انداختن عضلات عامل چین و چروک استفاده می کند که عموما تزریق بوتاکس پیشانی پرکاربردترین و پرطرفدارترین روش در حذف چین و چروک های پیشانی ، خطوط اخم بین دو ابرو و خطو ط پنجه کلاغی دور چشم می باشد. البته این روش موقتی بوده و پس از 3 تا 4 ماه اثر آن از بین می رود و دوباره چین و چروک ها بر می گردد که نیاز به تزریق مجدد دارد. در کلینیک زیبایی آلما رشت از برند مصپورت ایرانی برای تزریق بوتاکس استفاده می شود.

تزریق ژل :

یکی از محبوبترین روشهای جوانسازی پوست که در دسته فیلر یا پر کننده قرار داشته و علاوه بر رفع چین و چروک های پوست باعث حجم دهی و حتی در متدهای جدید باعث لیفت پوست صورت نیز می گردد ، تزریق ژل است که در کلینیک زیبایی آلما رشت از بهترین برندهای ژل شامل لیکوئید ایمپلنت امریکا و پرفکتا فرانسه برای تزریق استفاده می شود. ماندگاری تزریق ژل نیز همانند بوتاکس موقتی بوده و بسته به نوع ژل ، محل تزریق ، نحوه نگهداری و ... بین 6  تا 18 ماه متغیر است و برای حفظ نتایج باید مجددا تزریق شود.

مقالات دیگر : نکات قابل توجه در تزریق ژل

تزریق مزوژل پروفایلو

مزوژل پروفایلو محصول کشور ایتالیا ، دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی امریکا می باشد و جزو یکی از جدیدترین متدهای تزریقی جوانسازی پوست بشمار می رود و دارای ترکیبات اصلی اسید هیالورونیک بوده که خشکی و چین و چروک را از روی سطح پوست محو می کند. از مزایای مزوژل پروفایلو می توان به رفع چین و چروک ، حجم دهنده و پر کننده پوست ، بهبود بافت پوست ، افزایش خاصیت کشسانی پوست ، صاف کردن پوست ، بهبود خطوط خنده و اخم و غم و ... ، درخشان شدن پوست ، از بین بردن جوش ، از بین بردن لکه های تیره ، بهبود ناهمواری پوست ، آبرسانی به پوست و جوانسازی پوست اشاره کرد.

تزریق مزوژل پروفایلو در صورت تزریق درست توسط پزشک حاذق کاملا ایمن و بدون عوارض و خطر خاصی می باشد ، لذا به منظور انجام آن همچون دیگر موارد تزریقی جوانسازی پوست به بهترین کلینیک زیبایی مراجعه نمایید.

تزریق مزوژل جالپرو

مزوژل جالپرو محصول کشور سوییس ، یک ماده تزریقی احیا کننده پوست است که نظیر مزوژل پروفایلو باعث بهبود ظاهر و بافت پوست ، از بین بردن انواع خطوط و چین و چروک پوست ، روشن کردن پوست و جوانسازی پوست می شود که دارای اسید هیالورونیک و آمینو اسید می باشد که با اسید هیالورونیک موجود در آن پوست ، آبرسانی شده و آمینو اسید هم منجر به استحکام بافت پوست می گردد. تعداد جلسات مزوژل چالپرو 3 جلسه بوده و دارای ماندگاری 6 ماه تا یکسال می باشد.

از فواید تزریق مزوژل جالپرو می توان افزایش تولید کلاژن ، افزایش فعالیت سلولی ، بهبود کیفیت پوست ، درمان خشکی پوست ، رفع چین و چروک ، بهبود شلی و افتادگی پوست ، شفافیت پوست و ... را نام برد.

4- روشهای درمانی جوانسازی پوست :

لیفت صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی یک روش درمانی برای جوانسازی پوست است که از امواج فراصوت یا اولتراسوند استفاده می کند و با ارسال این امواج به لایه های عمقی پوست و ایجاد گرما در این لایه از پوست منجر به تحریک تولید کلاژن برای بازسازی سلولهای پوست می گردد که بعلاوه باعث رفع مشکلات پوستی از جمله چین و چروک و شلی و افتادگی پوست می گردد. از آنجا که هایفوتراپی نسبت به دیگر روشهای جوانسازی مانند اراف تراپی ، عمق نفوذ بیشتری دارد ، لذا ماندگاری هایفوتراپی نسبت به سایر روشهای درمانی بیشتر است و در حدود یک تا دو سال می باشد. کما اینکه تنها یک جلسه برای انجام هایفوتراپی در سال نیاز است.

از آنجا که هایفوتراپی روشی درمانی - زیبایی بوده که غیر تهاجمی محسوب می شود ، لذا برخلاف جراحی لیفت صورت نیازی به برش ، بیهوشی ، مراقبتهای سخت و طولانی مدت بعد از جراحی ندارد. ازین رو پس از انجام هایفوتراپی به راحتی می توان به فعالیتهای روزمره پرداخت و برای افرادی که از جراحی و خطرات آن هراس دارند بسیار مناسب است.

لیفت صورت با آراف تراپی

آراف تراپی روشی جدید به منظور جوانسازی پوست است که با ارسال امواج رادیویی به لایه میانی پوست باعث ایجاد گرما در پوست شده و این تحریک گرمایی ، تولید پروتئین کلاژن در پوست را افزایش می دهد تا علاوه بر بهبود آسیب وارده شده در اثر گرما به لایه میانی ، مشکلات پوست نظیر شلی و افتادگی پوست یا چین و چروک پوست هم بهبود یابد که در نهایت جوانسازی پوست اتفاق می افتد. اراف تراپی پوصت صورت بر خلاف هایفوتراپی ماندگاری 6 ماهه دارد و به صورت 8 جلسه ده روزه برنامه ریزی می شود و سپس برای تثبیت نتایج باید هر ماه تا سه ماه یکبار تکرار شود.

از مزایای آر اف می توان به لیفت صورت ، رفع چین و چروک و خطوط پوست ، سفت و محکم شدن پوست ، رفع لکه های تیره پوست ، رفع ترک های پوستی ، روشن شدن پوست ، بهبود منافذ بزرگ پوست و ... اشاره کرد.

5- خدمات لاغری :

لاغری موضعی با آراف تراپی

لاغری موضعی با آراف تراپی یا کویتیشن لاغری روشی درمانی برای لاغری موضعی قسمتهای مختلف بدن از جمله شکم ، باسن ، پهلو ، ران ، بازو ، سینه و غبغب است که از امواج رادیویی و اولتراسونیک یا صوتی برای شکستن چربیهای زیر پوستی استفاده می کند. پس از آب شدن چربیها ، توسط سیستم لنفاوی جذب و سپس از بدن تخلیه می گردد. روش آراف تراپی به منظور لاغری به دلیل غیر جراحی بودن و نداشتن دوره نقاهت طرفداران زیادی دارد ، به این شرط که موارد زیر پس از انجام ار اف لاغری رعایت شود :

پس از انجام اراف لاغری باید پیاده روی تند یا دویدن انجام گیرد تا به تخلیه چربیهای آب شده کمک شود و همچنین انجام ورزش منظم ، رعایت رژیم غذایی مناسب و تکمیل جلسات کویتیشن لاغری هم از دیگر نکات مورد توجه برای کسب نتایج مثبت از اراف لاغری می باشد. لازم به توضیح است که کویتیشن لاغری عموما 8 جلسه به فاصله دو هفته می باشد و پس از آن تکرار یک تا سه ماهه در حفظ نتایج تاثیر بسزایی دارد.

۶- خدمات مو :

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو روشی تزریقی است به منظور رفع ریزش مو و کمک به رشد مجدد موها انجام می شود و در  آن برای تزریق از موادی به نام کوکتل حاوی مواد معدنی ، فاکتورهای رشد ، اسیدهای آمینه و ... استفاده می شود تا با تغذیه رسانی ، به فولیکول مو کمک کند تا موهای جدیدی پرورش دهد. افزون بر این مزوتراپی مو باعث می شود که ریزش مو قطع شده و موهای نازک ، با ضخامت بیشتری شروع به رشد کند.

از سوی دیگر افرادی که کاشت مو یا ابرو انجام داده اند ، پزشکان توصیه به انجام 5 جلسه مزوتراپی مو بعد از کاشت دارند که تاثیر زیادی در نتایج کاشت مو خواهد داشت که با تقویت فولیکول های مو و تغذیه رسانی باعث رشد مضاعف موها می گردد.

فیلر مو

فیلر مو روشی تزریقی برای کمک به رشد مو می باشد که دارای ترکیبات پپتید برای قطع ریزش مو و تشکیل فولیکولهای جدید مو به زیر پوست سر تزریق می شود. از دیگر مزایای فیلر مو می توان به تقویت رشد مو ، افزایش حجم و پرپشت شدن مو ، درمان تکمیلی برای ریزش مو نظیر کاشت مو و .... اشاره کرد. لازم به توضیح است که با ورود ترکیبات فیلر مو ، گردش خون در پوست سر افزایش یافته ، فولیکول ها تغذیه رسانی شده و با تحریک فولیکول موها ، بر سرعت رشد آنها اضافه می شود که البته دارای نتایجی همچوم شادابی و سلامت مو نیز در پی دارد.

چگونه از کلینیک زیبایی آلما رشت نوبت بگیریم ؟

  1. حضوری با مراجعه به آدرس رشت ، منظریه چهار راه ولیعصر ساختمان کریم طبقه 5 واحد 12
  2.  تلفنی با شماره های 01332662196 01332006295 09125396478
  3. پیامک ، واتس اپ ، روبیکا و تلگرام با شماره 09125396478
  4. اینستاگرام clinic.zibai.alma

کلینیک زیبایی آلما رشت منظریه

وبسایت کلینیک زیبایی آلما رشت

وبسایت کلینیک زیبایی آلما رشت https://almask.ir  می باشد که علاوه بر توضیح درباره تمامی خدمات کلینیک شامل انواع مقالات و جدیدترین موضوعات درباره لیزر موهای زائد ، جوانسازی پوست و پاکسازی پوست ، مشکلات پوستی اعم از آکنه و خشکی پوست و ... می باشد. همچنین در وبسایت کلینیک آلما می توانید انواع عکس ها و نمونه کارهای خدمات انجام شده در آن را مشاهده نمایید و حتی ویدئوهای خدمات کلینیک زیبایی آلما رشت در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، یوتیوب و آپارات ، فیس بوک ، لینکدین و توییتر قابل مشاهده است.

اینستاگرام کلینیک زیبایی آلما رشت

اینستاگرام کلینیک زیبایی آلما رشت clinic.zibai.alma می باشد که در آن می توانید انواع عکسها ، ویدئوهای نمونه کارهای انجام شده در کلینیک آلما را مشاهده نمایید و نظرات مراجعین را در آن بررسی نمایید. حتی در صورت جشنواره تخفیف روز مادر ، روز تولد و ... تمامی اطلاع رسانی ها در اینستاگرام کلینیک زیبایی آلما رشت انجام می گیرد.

شماره تماس کلینیک زیبایی آلما رشت

01332662196 01332006295 09125396478

کلینیک زیبایی آلما در رشت منظریه

مقالات مشابه