هایفوتراپی دور چشم

اشتراک گذاری :

پیری پوست دور چشم جزو اولین علائم پیری می باشد که با شلی و خطوط ریز و پف چشم همراه است. به منظور رفع خطوط دور چشم انواع روشهای جوانسازی پوست استفاده می شود که یکی از بهترین و پیشرفته ترین این روشهای هایفوتراپی دور چشم می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن می پردازیم.

هایفوتراپی دور چشم چیست ؟

هایفوتراپی دور چشم روشی درمانی زیبایی به منظور جوانسازی پوست دور چشم است که از دستگاه هایفو استفاده می شود که با امواج فراصوت کار می کند و دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی امریکا می باشد. دستگاه هایفو با ارسال امواج اولتراسوند به لایه عمقی پوست باعث تحریک تولید پروتئین کلاژن در پوست شده تا پوست ترمیم شود و بدین ترتیب خطوط دور چشم کاهش می یابد و پوست لیفت داده می شود

هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی به این دلیل روش درمانی است که نیازی به جراحی و بی حسی و بیهوشی و دوران نقاهت نداشته و در آن از هیچ نوع ماده خارجی تزریقی استفاده نمی شود و تنها با دستگاه هایفو و امواج فراصوت انجام شده و جوانسازی پوست بطور طبیعی با تولید کلاژن طبیعی در پوست پس از دو تا سه ماه شکل می گیرد. از آنجا که کلاژن بعنوان یک پروتئین مهم در پوست و بدن باعث حفظ خاصیت کشسانی پوست می شود ، لذا هر چه کلاژن بیشتری در پوست تولید شود ، پوست صاف تر و جوان تر خواهد شد چرا که با افزایش سن پروتئین کلاژن در پوست به میزان کمتر ساخته می شود و هایفوتراپی می تواند یک درمان جایگزین باشد.

در توضیح باید گفت که امواج فراصوت هایفوتراپی باعث گرم کردن لایه های عمقی پوست دور چشم شده که این گرما منجر به آسیب این لایه از پوست می شود و پوست برای ترمیم و بازسازی طبیعی خود اقدام به تولید پروتئین کلاژن می کند. در نتیجه پوست دور چشم بتدریج و در حدود دو تا سه ماه بعد سفت و محکم شده و چین و چروک آن از بین می رود

نوشته های دیگر : هایفوتراپی خط خنده

نتایج هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی دور چشم باعث سفت شدن پوست دور چشم و رفع چین و چروک آن شده که نتایج اولیه آن در حدود 20 درصد می باشد اما پس از یک ماه و تولید کلاژن بیشتر در پوست اثرات سفت شدن پوست بیشتر دیده می شود و پس از سه ماه اثرات کامل هایفوتراپی دور چشم قابل مشاهده است.

مدت زمان ماندگاری هایفوتراپی دور چشم

هایفوتراپی دور چشم جزو خدمات زیبایی و جوانسازی پوست است که نتایج طولانی مدت یک ساله دارد و حتی در مواردی بین دو تا سه سال نیز ماندگار خواهد بود که در این میان جنس پوست بهتر ، سن پایین تر ، میزان مراقبت از پوست بهتر ، داشتن روتین پوست منظم ، دوری از نور خورشید و استفاده از کرم ضد آفتاب ، مصرف آب فراوان و مصرف میوه و سبزی زیاد بر میزان ماندگاری بیشتر هایفوتراپی دور چشم اثرگذار است.

آیا هایفوتراپی دور چشم اثربخش است ؟

بله. هایفوتراپی دور چشم باعث کاهش خطوط ریز و چین و چروکها و خطوط پنجه کلاغی دور چشم شده و شلی و افتادگی پوست دور چشم را از بین برده و پوست را سفت و جوان می کند

هایفوتراپی دور چشم

مزایای هایفوتراپی دورچشم

  1. رفع چین و چروک خطوط پنجه کلاغی دور چشم
  2. بهبود شلی و افتادگی پوست دور چشم و لیفت صورت
  3. غیر تهاجمی ، بدون نیاز به برش ، جراحی ، دوره نقاهت ، بیهوشی ، بی حسی 
  4. بدون ایجاد کمترین ناراحتی و حتی درد
  5. دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا FDA : همه دستگاه ها و روشهای جوانسازی پوست در دنیا باید از سازمان غذا و داروی امریکا تاییدیه دریافت کنند تا بتوان از این دستگاه ها و تکنیک ها استفاده کرد. روش هایفوتراپی نیز تمامی آزمونهای این سازمان را بخوبی پشت سر گذاشته و مناسب برای صورت و گردن و خط خنده می باشد. اما درباره دستگاه هایفو موضوع فرق می کند و باید در نظر داشته باشید که به کلینیک زیبایی مراجعه کنید که دارای دستگاه هایفو تقلبی نباشد و از دستگاه دارای تاییدیه سازمان FDA  استفاده کند تا هایفوتراپی ایمن و بدون عوارض داشته باشید.
  6. تنها یک جلسه : بسیاری از افراد وقت تکرار جلسات جوانسازی پوست بصورت ماهیانه و نزدیک به هم را ندارد ، لذا هایفوتراپی بهترین گزینه برای این افراد است چرا که تنها نیازمند انجام یک جلسه در سال می باشد.
  7. ماندگاری طولانی مدت : هایفوتراپی دارای ماندگاری در حدود یک سال و در برخی دیگر بین دو تا سه سال می باشد و حفظ نتایج با تکرار هایفو امکانپذیر است.
  8. جوانسازی طبیعی پوست : به دلیل اینکه در روش هایفوتراپی از هیچگونه تزریق ماده خارجی نظیر ژل و بوتاکس و مزوژل و چربی و ... استفاده نمی شود و تنها با امواج بی خطر فراصوت به تحریک کلاژن سازی کمک می کند تا پوست به جوانسازی خود اقدام کند.
  9. تحریک تولید پروتئین کلاژن : با توجه به اینکه در هایفوتراپی انرژی صوتی ارسال شده به پوست با تبدیل به گرما باعث آسیب لایه های عمقی در پوست می شود ، لذا پوست برای ترمیم خود به تولید پروتئین کلاژن بیشتر می پردازد که کلاژن زیاد علاوه بر بازسازی لایه عمقی پوست ، باعث ترمیم لایه سطحی یا اپیدرم و میانی یا درم پوست نیز می گردد.
  10. افزایش خاصیت کشسانی پوست : در روش هایفوتراپی تحریک تولید کلاژن در پوست باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست می گردد.
  11. سفت و صاف کردن پوست : همانگونه که ذکر شد با تولید کلاژن بیشتر و افزایش قابلیت ارتجاعی ، پوست سفت و صاف تر شده و جوان می شود.
  12. دقت بالا : دستگاه هایفو به اندازی دقیق طراحی شده که امواج فراصوت را به لایه های عمقی پوست ارسال می کند و بر روی لایه های دیگر پوست و بافتها و اندام های داخلی بدن تاثیری ندارد. همچنین این دقت دستگاه هایفو باعث شده تا امواج اولتراسوند ارسالی به لایه های عمقی به میزانی پوست را در این لایه گرم می کند و به آن آسیب می زند که مشکلی برای پوست فرد ایجاد نمی کند و حتی به لایه های سطحی و میانی پوست آسیب نمی رساند.
  13.  جایگزین غیر جراحی برای لیفت صورت : از آنجا که هایفوتراپی باعث لیفت صورت می شود لذا می تواند یک جایگزین غیر جراحی مناسب برای جراحی های لیفت صورت باشد و مناسب کسانی است که از جراحی و خطرات آن هراس دارند.

نوشته های دیگر هایفوتراپی و جای جوش

مشاوره با متخصصین کلینیک زیبایی آلما رشت : 013332662196 01332006295 01333662196 - 09125396478

کلینیک زیبایی آلما در رشت منظریه

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه