ژل لیکوئید ایمپلنت

اشتراک گذاری :

آیا به فکر یافتن یک راه حل برای از بین بردن چین و چروک های پوستی خود هستید ؟ آیا می خواهید جوانتر از سن خود نشان دهید ؟ آیا بدنبال روشی بدون عوارض ، ایمن و کم هزینه هستید تا جوانی صورت خود را بازیابید ؟ راه حل در تزریق ژل است که این روزها به یکی از پرطرفدارترین روشهای جوانسازی پوست تبدیل شده و با خصوصیت حجم دهی و پرکنندگی یا filler با حجم دادن به پوست ، خطوط و چروک پوستی را از میان می برد و به لب ، گونه ، چانه و نواحی مختلف صورت حجم می دهد تا جوانی و زیبایی را به چهره بازگرداند. در این میان یکی از بهترین ژل ها ، ژل لیکوئید ایمپلنت ساخت کشور امریکا می باشد که در ادامه به توضیح درباره ان می پردازیم.

ژل لیکوئید ایمپلنت

ژل لیکوئید ایمپلنت دارای ترکیبات کاملا طبیعی و اسید هیالورونیک می باشد و با توجه به خواص اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی در بدن انسان است و نقش آبرسانی ، تولید کلاژن جدید ، بازسازی حجم از دست رفته پوست ، افزایش قابلیت کشسانی پوست و جوان ماندن پوست را برعهده دارد ، ازین رو تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت که دارای اسید هیالورونیک بوده هم منجر به رفع چین و چروک های پوستی و بهبود زیبایی فرد می گردد. این ژل ساخت کشور امریکا بوده و با توجه به اینکه تمامی ویژگی های موثر یک فیلر یا ژل را دارد ، لذا بسیاری از پزشکان در دنیا از ژل لیکوئید ایمپلنت برای تزریق استفاده می کنند.

ژل لیکوئید ایمپلنت

مزایای تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت

ماندگاری طولانی : از آنجا که ماندگاری هر ژل یا پرکننده اسید هیالورونیک متناسب با غلظت آن است ، لذا ژل لیکوئید ایمپلنت بگونه ای ساخته شده که دارای ماندگاری طولانی مدت بوده و آن را منحصر به فرد و فوق العاده بادوام می کند.

زیست سازگار و زیست تخریب پذیر : با توجه به طبیعی بودن ترکیبات ژل لیکوئید ایمپلنت یا اصلی ترین ماده آن یعنی اسید هیالورونیک ، سازگاری آن با بدن بسیار بالا بوده و به بافت های بدن اجازه می دهد تا آن را در لایه درم یا میانی پوست بدون اختلال در فرآیندهای هموستاتیک ظریف پوست قرار دهند. همچنین با تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت ، در نهایت بطور طبیعی اسید هیالورونیک موجود در آن در زیر پوست تجزیه شده و توسط بدن جذب می گردد.

تزریق آسان : تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت بسیار آسان و راحت بوده و حتی با توجه به چسبناک بودن بسیار زیاد آن ، به راحتی با سوزن ظریف تزریق می شود ، بدون اینکه به ساختار یکپارچه ژل آسیب برسد.

ایمنی : ژل لیکوئید ایمپلنت دارای اسید هیالورونیک غیر حیوانی بوده که با تخمیر زیستی تولید می گردد ، لذا خطر واکنش آلرژیک در آن بسیار کم است ، چرا که از بالاترین استاندارهای خلوص برای اسید هیالورونیک فراتر می رود و برای انسان ، ایمن ، بدون عوارض و غیر بیماری زا می باشد. چنانچه آزمایشاتی برای ایمنی ژل لیکوئید ایمپلنت انجام شده که می توان به آزمایشات زیست سازگاری ، سمیت سلولی ، حساس شدن ، PH ، واکنش داخل پوستی ، سمیت حاد و تحت مزمن و ... اشاره کرد.

با توجه به تمامی خصوصیات خوب ژل لیکوئید ایمپلنت ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که تزریق ژل و یا هر روش دیگر تزریقی جوانسازی پوست از نظر ایمنی و بدون عوارض بودن بسیار مهم بوده و باید توسط پزشک متبحر در بهترین مرکز تزریق ژل در رشت در شرایط کاملا استریل صورت پذیرد تا ایمن و بدون عوارض انجام گیرد و نتایجی ایده آل و دلخواه داشته باشد.

بهترین کلینیک زیبایی رشت

انواع محصولات ژل لیکوئید ایمپلنت

LIQUIDIMPLANT LABIUM

این نوع ژل لیکوئید ایمپلنت به گونه ای طراحی شده که بتواند با پیچیدگی های نواحی ظریف لب و دور دهان سازگار باشد ، به دلیل اینکه این نواحی از صورت ظریف بوده و نیاز به ژل با اسید هیالورونیک با کیفیت بالا دارد تا دارای نتایج مطمئن و طولانی باشد. بطور مثال ماندگاری حجم دهی و کانتورینگ لب را در حدود ۶ ماه تضمین می کند. همچنین ژل لیکوئید ایمپلنت از نوع Labium دارای خاصیت کشسانی بالاتر و علاوه بر ویسکوزیته بالا ، قالب گیری و فرم دهی ژل را پس از تزریق بسیار آسان می سازد و این واقعیت باعث ماندگارتر شدن آن می گردد.

LIQUIDIMPLANT CUTIS

ژل لیکوئید ایمپلنت از نوع Cutis ، یک ژل پر کننده با پیوند متقابل تک فازی از اسید هیالورونیک غیر حیوانی بوده که به دلیل فرمولاسیون و تکنیک خاص خود ، در لایه درم یا میانی پوست به آسانی تزریق شده و مناسب برای رفع خطوط ظریف پیشانی ، خطوط پنجه کلاغی دور چشم ، چین های بینی و خط اخم عمودی بین ابروها می باشد. مدت زمان ماندگاری این ژل برای خطوط نازولبیال ، ماریونت و چین وچروک عمیق صورت در حدود 9 ماه می باشد که بطور عمقی در لایه درم پوست تزریق می گردد.

LIQUIDIMPLANT SUBCUTIS

ژل لیکوئید ایمپلنت ساب کوتیس ، ژل پر کننده دارای ترکیبات اسید هیالورونیک چسبناک ، غیر حیوانی و تک فازی می باشد که دارای ماندگاری بالاتری بوده و در درمان چین و چروک بینی ، خطوط عمیق دور دهان و کانتورینگ و تقویت صورت بکار می رود که نتایج فوق العاه ای در مقایسه با سایر  ژل های اسید هیالورونیک نشان می دهد. ماندگاری ژل لیکوئید ایمپلنت از نوع ساب کوتیس 12 ماه بوده که به منظور حجم دهی به گونه و چانه ، اصلاح خط فک و ... بصورت تزریق اپی پریوستال کاربرد دارد.

مقالات مشابه : تزریق ژل پرفکتا

آیا تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت عوارض دارد ؟

اگرچه ژل لیکوئید ایمپلنت دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکاست و با توجه به ترکیبات اسید هیالورونیک آن ایمن می باشد اما در صورت تزریق اشتباه توسط فردی غیر از پزشک و یا عدم رعایت مراقبتهای بعد از تزریق ژل با عوارض جانبی همراه باشد. آکادمی پوست امریکا ، قرمزی ، تورم ، کبودی ، درد ، کهیر و خارش را بعنوان عوارض عمومی تزریق ژل نام می برد که در اطراف محل تزریق رخ می دهد و عموما بین ۷ تا ۱۴ روز بعد از بین می روند.

همچنین از عوارض نادر تزریق ژل که کمتر شایع است ، می توان به عفونت ،  ایجاد گرانولوم ( نوعی واکنش التهابی به ژل ) ، نشت ژل از محل تزریق ، آسیب به عروق خونی ، ایجاد ندول در اطراف ناحیه تزریق ژل ( که ممکنست نیاز به جراحی داشته باشد ) ، حرکت ژل از یک ناحیه به ناحیه دیگر ، کور شدن ( به دلیل تزریق ژل به شریان و مسدود شدن جریان خون به چشم ) و نکروز یا مرگ بافت ( به علت مسدود شدن جریان خون در بافت ) اشاره کرد

تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت

برای ایمنی در تزریق ژل چه کنیم ؟

  1. اگرچه تزریق ژل لیکوئيد ایمپلت مانند دیگر فیلرها بی خطر است اما برای اطمینان خاطر می توانید به پزشک متخصص یا پزشک عمومی دارای مجوزهای مربوطه ، باتجربه و ماهر در یک محیط پزشکی نظیر کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و از رفتن به سالن های زیبایی و یا خانه های شخصی و ... برای تزریق ژل خودداری کنید
  2. قبل از تزریق ژل با پزشکتان مشاوره کنید و از وی درباره نوع ژل تزریقی سوال بپرسید. همچنین درباره نیازها و انتظارات زیبایی خود با پزشک سخن بگویید
  3. ژل لیکوئيد ایمپلنت و هر ژل دیگری باید بصورت سرنگ باز نشده در بسته بندی آکبند باشد و برچسب مناسب نیز داشته باشد. همچنین تاریخ انقضا ژل را بررسی نمایید
  4. از تزریق ژل های 10 سی سی و فله ای که از نام برند و نوع کیفیت آن بی اطلاعید ، اجتناب کنید
  5. از خرید ژل بصورت آنلاین پرهیز کنید. بهتر است ژل توسط کلینیک زیبایی و پزشک تهیه شده باشد
  6. مطمئن شوید که ژل تزریقی دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی امریکا می باشد
  7. از خطرات و عوارض جانبی احتمالی تزریق ژل آگاه باشید
  8. در صورت حساسیت به ماده خاص از جمله مواد تشکیل دهنده ژل حتما به پزشک اطلاع دهید و از تزریق ژل خودداری کنید
  9. تمامی داروهای مصرفی حتی ویتامین ها و داروهای گیاهی مصرفی خود را با پزشک در میان بگذارید چرا که برخی از داروها ممکنست با تزریق ژل تداخل داشته باشد و یا بر توانایی لخته شدن خون شما در زمان تزریق ژل تاثیر منفی بگذارند ( نظیر آسپرین که یک داروی رقیق کننده خون است )

عوامل خطر تزریق ژل چیست ؟

از عوامل خطری که در صورت وجود باید از تزریق ژل اجتناب کرد پوست ملتهب یا دارای جوش فعال یا کهیر و ... ، حساسیت به ترکیبات ژل ، در صورت حساسیت به تزریق ژل در گذشته ، ابتلا به اختلالات خونریزی ، افراد مبتلا به کلوئید ، بانوان باردار ، بانوان شیرده و افراد زیر ۸ سال را می توان نام برد.

اگر در شهر رشت و استان گیلان زندگی می کنید و نیاز به مشاوره برای تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت امریکا دارید ، می توانید با شماره تماس بهترین کلینیک زیبایی در رشت 01332662196 و 09125396478 تماس حاصل نمایید.

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

کلینیک زیبایی آلما در رشت

مقالات مشابه

  • Michael Ethan

    سارا

    ایا تزریق ژل لیکوئید ایمپلنت عوارض دارد؟

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    در صورتی که توسط پزشک حاذق در بهترین کلینیک زیبایی رشت صورت گیرد ، خیر