دلایل مراجعه به کلینیک زیبایی

اشتراک گذاری :

نظر به اینکه زیبایی جزو اصلی ترین موارد در سبک زندگی امروزی است و از طرفی زیبایی تاثیر مستقیم بر روی اعتماد به نفس و شخصیت فرد دارد و با توجه به اینکه با وجود زندگی عادی و روزمره ، خیلی آسان نیست که همیشه زیبا و بی عیب بنظر برسید ، لذا در اینجا کلینیک زیبایی به عنوان یک ناجی عمل کرده و سلامت و زیبایی را برای فرد مهیا می کند چرا که کلینیک زیبایی مکانی برای ارائه خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و جوانسازی پوست توسط بهترین متخصصان زیبایی و پزشکان مجرب می باشد.

از آنجا که عوامل بسیاری در مراقبت از پوست برای داشتن پوستی درخشان و زیبا و در عین حال سالم وجود دارد ، لذا خود شخص نمی تواند به راحتی همه موارد را رعایت کند به دلیل این که به بسیاری از خدمات آگاه نبوده و نیاز به متخصص زیبایی برای مشاوره و ارائه خدمات زیبایی دارد.

بهترین کلینیک زیبایی در رشت

دلایلی که همه به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند :

مکانی برای دریافت بهترین خدمات مراقبت از پوست

با وجود اینکه همه برای مراقبت از پوست خود به بهترین نحو تلاش می کنند ، اما باز هم به نتایج دلخواه نمی رسند و با انواع مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می کنند به همین دلیل برای رفع این مشکلات ترجیح می دهند به کلینیک زیبایی مراجعه کنند تا خدمات زیبایی تخصصی نظیر پاکسازی پوست دریافت کنند. ازین رو نوع پوست فرد در ارائه درمانهای زیبایی در کلینیک زیبایی بسیار مهم است و متخصص زیبایی از انواع سرم ها و کرم ها و ماسک های مختلف مناسب هر پوست استفاده می کند تا به درمان لکه ها و منافذ بسته پوستی یا منافذ بیش از اندازه بزرگ پوست ، رنگ پریدگی و ... بپردازد و پوستی صاف و سالم و شفاف به ارمغان بیاورد.

تغییرات فصلی در پوست :

لازم به ذکر است که طبیعت تاثیر مستقیم بر روی پوست داشته و با تغییر فصل ، نیازهای پوست هر فرد بر اساس میزان رطوبت ، دما ، نور خورشید و ... تغییر کرده و کسی جز متخصصین زیبایی در کلینیک زیبایی نمی تواند به شما در مشاوره پوستی و رفع مشکلات پوست کمک کند. بنابراین شما می توانید در کلینیک زیبایی بر اساس تغییرات پوست در فصول مختلف درمان شوید تا پوستی زیبا داشته باشید. بعنوان مثال در فصل زمستان که پوست خشک می شود برای بازیایی رطوبت از دست رفته پوست می توان آبرسانی یا هیدرودرمی انجام داد.

مطالب ببیشتر : لیست خدمات کلینیک زیبایی

بهترین کلینیک زیبایی رشت

نتایج سریع :

در کلینیک زیبایی پاکسازی پوست توسط متخصص زیبایی انجام می شود و از آنجا که متخصص زیبایی آموزش دیده و زیر نظر پزشک با اصول علمی و دقیق بکار فیشیال صورت می پردازد ، لذا بهترین نتایج ، خیلی سریع برای فرد رقم می خورد. از آنجا که موارد بسیاری در زندگی وجود دارد که پوست نیاز به نتایج فوری دارد ، لذا درمان زیبایی در کلینیک زیبایی توسط کارشناس ماهر بهترین راه حل برای بازگرداندن درخشندگی پوست می باشد که با پاکسازی پوست تخصصی برای رفع تیرگی پوست انجام می گیرد.

ارائه درمان های پیشرفته

در هر کلینیک زیبایی درمان های پیشرفته اعم از انواع پکیج های تخصصی پاکسازی پوست برای درمان جوش ، رفع آکنه ، درمان خشکی پوست و ... از جمله استفاده از لامپ LED برای از بین بردن باکتری ها و تقویت پوست و تحریک تولید کلاژن بکار می رود. همچنین روشهای تخصصی تر نظیر آنزیم تراپی پوست و کربوکسی تراپی پوست انجام می گیرد که این درمانهای تخصصی تنها در کلینیک زیبایی توسط بهترین متخصصان زیبایی و زیر نظر پزشک با جدیدترین متدها بصورت علمی و اصولی ارائه می شود که دلیل دیگر مراجعه به کلینیک زیبایی می باشد. افزون بر این از مهم ترین خدماتی که در هر کلینیک زیبایی انجام می گیرد ، لیزر موهای زائد است که طرفداران زیادی دارد و در صورتیکه برای درمانهای پوستی مراجعه می کنید می توانید در کنار آن لیزر موهای زائد نیز انجام دهید.

از درمانهای تخصصی تر کلینیک زیبایی می توان به جوانسازی پوست بصورت درمانی با دستگاه اشاره کرد که از آن جمله هایفوتراپی و آر اف تراپی بوده که در هایفوتراپی امواج فراصوت با ارسال به لایه های عمقی پوست باعث لیفت صورت و جوانسازی پوست می شود و آر اف تراپی هم با امواج رادیویی کار می کند که با ارسال به لایه های میانی پوست به لیفت و جوانسازی پوست میپردازد.

کلینیک زیبایی رشت

شناسایی نوع پوست :

در کلینیک زیبایی متخصص زیبایی در ابتدا به شناسایی پوست شما کمک می کند و بصورت دقیق پوست و مشکلات آن را ارزیابی می کند تا بعد از تجزیه و تحلیل مشکلات پوست ، درمان مناسب برای فرد ارائه دهد و البته در کنار درمان کلینیکی ، بر طبق نوع پوست شما انواع محصولات مراقبت از پوست که برای شما مورد نیاز است را توصیه می کند تا تهیه و در منزل استفاده کنید. همچنین کارشناس زیبایی مراقبتهای ویژه از پوست در منزل و اینکه از مصرف چه محصولاتی باید پرهیز کنید و ... را هم به شما ارائه می دهد.

مطالب بیشتر : انواع پوست 

از آنجائیکه محصولات مختلف مراقبت از پوست و مو در بازار وجود دارد ، اما هر محصولی برای هر پوستی مناسب نبوده و زمانی می توانید برای مراقبت از پوست از محصولات مناسب تهیه و استفاده کنید که قبل از آن پوست خود را بدرستی شناسایی کرده باشید که این مورد توسط کارشناسان در کلینیک زیبایی به راحتی قابل انجام است.

مراقبت از پوست خود را به حرفه ای ها بسپارید :

درباره پوست مسائل زیادی وجود دارد که ما از آن غافل هستیم و تبدیل به مشکلات متعددی می شود که کارشناسان زیبایی در کلینیک زیبایی برای رسیدگی به پوست و رفع این مشکلات پوستی بخوبی آموزش دیده اند ، در نتیجه نگران نباشید و خدمات مراقبت از پوست خود را به حرفه ای ها بسپارید که این مهم از دیگر دلایل اصلی مراجعه به کلینیک زیبایی می باشد.

 راهنمایی های لازم برای مراقبت از پوست در منزل

در یک کلینیک زیبایی خوب و معتبر پس از انجام لایه برداری ، پاکسازی پوست و یا دیگر خدمات پوستی و یا حتی تنها جهت مشاوره پوستی ، روتین مراقبت از پوست روزانه و شبانه به شما ارائه شده و تمامی راهنمایی های لازم جهت تهیه نوع محصولات مراقبت از پوست و چگونگی استفاده از این محصولات در چه زمانی به شما توضیح داده می شود. همچنین در این مراکز کارشناس زیبایی همیشه پاسخگو بوده و می توانید تمامی مشکلات استفاده از محصولات پوستی خود را بطور مستقیم از کارشناس مربوطه سوال بپرسید.

لازم به ذکر است که در کلینیک های زیبایی ، مختصصان ، پوست شما را آنالیز می کنند و توصیه های مناسبی برای انتخاب محصول پوستی مختص پوست شما و عدم تهیه و مصرف برخی محصولات مضر و نامناسب برای پوستتان را به شما می دهند تا نتایج بهتری از روتین مراقبت از پوست خود داشته باشید. ازین رو به دلیل این راهنمایی های درست و اصولی در مراقبت از پوست در کلینیک های زیبایی ، باعث شده تا بسیاری از افراد برای کسب نتایج دلخواه و مطلوب به این کلینیک ها روی بیاورند.

 لایه برداری تخصصی پوست

از آنجا که در دنیای امروز محیط زیست بسیار آلوده و مملو از هزاران ماده شیمیایی مضر است و نمی توان از آسیب های ناشی از موادی شیمیایی موجود در هوا در امان بود و رادیکال های آزاد هر لحظه در کمین پوست ما هستند. از طرفی نمی توان هر لحظه در محیط خانه خودمان را حبس کنیم تا از محیط آلوده بیرون دور باشیم و به محض خارج شدن از منزل پوست ما با اشعه فرابنفش خورشید ، انواع سموم و آلودگی های هوا مواجه می شود ، در نتیجه سد پوستی آسیب دیده و پوست قرمز و حتی ملتهب می شود.

اما اگرچه نمی توان از ابتلا به این آسیبهای پوستی جلوگیری کرد اما می توان با درمان های حرفه ای لایه برداری پوست در کلینیک های زیبایی مجهز و معتبر توسط بهترین کارشناسان و مختصصان زیبایی ، سلولهای مرده پوست را حذف کرد و با افزایش گردش خون سلامت را به پوست بازگرداند. ازین رو از دلایلی که باید برای لایه برداری پوست به کلینیک زیبایی مراجعه کرد این است که این کلینیک ها زیر نظر پزشک فعالیت می کنند و تمامی روشهای لایه برداری این مراکز تخصصی بوده و از تکنیک ها و روشهای به روز دنیا استفاده می شود. بدین ترتیب دیگر ترس و نگرانی از مشکلات ثانویه پوست در اثر انجام لایه برداری غیر اصولی پوست در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نخواهید داشت

شماره تماس برای مشاوره با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در رشت :

0132662196 01332006295 - 09125396478

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه