بهترین فصل برای شروع لیزر موهای زائد کدام است ؟

اشتراک گذاری :

بسیاری از ما خواهان داشتن پوستی صاف و بدون مو هستیم تا با خیال راحت در ساحل ، مهمانی ها و مراسمات و ... بتوانیم هر لباس دلخواهی بپوشیم. با ابداع لیزر موهای زائد افراد به آرزوی خود می رسند و از شر موهای زائد و مزاحم خود به مدت طولانی راحت می شوند. اما در این میان خیلی ها نمی دانند که فصل بهار و تابستان بدترین زمان برای شروع لیزر موهای زائد است و در مقابل پاییز و زمستان بهترین فصول است.

بهترین زمان برای شروع لیزر موهای زائد

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا پاها و بیکینی شما در تابستان اینقدر صاف احساس می شود که ممکنست به این دلیل باشد هر چند هفته یکبار اپیلاسیون انجام می دهید ، اما گزینه دیگری هم وجود دارد : لیزر موهای زائد ! تقریبا همه خانم ها این لحظه را داشته اند که در فصل بهار یا تابستان زمانی که می خواهید به ساحل دریا بروید و یا در مجلسی دامن کوتاه بپوشید ، متوجه می شوید که در ابتدا باید اصلاح کنید و یا اپیلاسیون انجام دهید.

ازین رو دلیل این که چرا شروع لیزر موهای زائد قبل از فصول گرم ایده خوبی است ، همین موضوع است. در صورتی که لیزر موهای زائد خود را از ابتدای پاییز شروع کنید ، با شروع بهار به پوست صاف ، بدون مو و دلخواه خود می رسید.

بهترین فصل برای شروع لیزر موهای زائد

جالب است بدانید که فصل پاییز و زمستان بهترین فصل برای انجام لیزر موهای زائد است و بهتر است با بهترین زمان برای شروع لیزر موهای زائد شروع کنیم. بهترین زمان برای شروع لیزر موهای زائد زمانی است که پوست شما در سالم ترین حالت خود قرار دارد بدین معنا که باید لیزر درمانی را بعد از تابستان زمانی که پوست شما برنزه نمی شود برنامه ریزی کنید. ازین رو ماه مهر شلوغ ترین زمان سال برای شروع جلسات لیزر موهای زائد است خصوصا در صورتی که پوست شما تیره تر است.

با توجه به اینکه در فصل پاییز نور خورشید کمتر است در نتیجه آسیب پوستی هم کاهش می یابد و به راحتی می توان لیزر موهای زائد انجام داد. از آنجا که لیزر موهای زائد تنها در یک جلسه انجام نشده و نیاز به جلسات متعدد دارد و بطور عموم در حدود 6 تا 8 جلسه برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز است که فاصله بین جلسات لیزر باید در حدود یک ماه باشد. بدین ترتیب در کوتاه ترین حالت ممکنست درمان های لیزر را در ظرف 5 ماه تکمیل کنید و در طولانی ترین حالت در طول یکسال انجام دهید.

ازین رو برای شروع جلسات لیزر درمانی خود بهترین زمان را در نظر بگیرید که علاوه بر پاییز ، فصل زمستان هم زمان خوبی برای شروع لیزر موهای زائد است.

مقالات دیگر : آیا می توان در دوران بارداری لیزر موهای زائد انجام داد ؟

چرا بهترین فصل برای شروع لیزر موهای زائد پاییز و زمستان است ؟

اگرچه لیزر موهای زائد روشی عالی برای رهایی از شر موهای زائد است ، اما می تواند با خطراتی همراه باشد. نظر به اینکه پس از انجام لیزر موهای زائد ، پوست بسیار حساس خواهد شد و نیاز به مراقبتهایی خاص از جمله پرهیز از نور مستقیم خورشید به مدت طولانی می باشد و از آنجا که احتمال آفتاب سوختگی در فصل تابستان زیاد است ، بنابراین باید از شروع جلسات لیزر درمانی از اواخر بهار و اوایل تابستان خودداری کرد چرا که نور آفتاب در این فصول بسیار شدید است و منجر به آفتاب سوختگی می گردد.

بهترین فصل برای شروع لیزر موهای زائد

بدین ترتیب با آسیب دیدن پوست و آفتاب سوختگی ، جلسه بعدی لیزر موهای زائد انجام نخواهد شد چرا که لیزر هم در پوست با ورود نور به پوست باعث ایجاد گرما و سوختگی مضاعف خواهد شد. بعلاوه گرما و تعریق نیز می تواند حساسیت لیزر موهای زائد را تشدید کند و باید لیزر درمانی به حدود یکماه بعد پس از ترمیم و بازسازی سوختگی پوست موکول گردد. در نتیجه در جلسات لیزر درمانی اختلال ایجاد خواهد شد و تعداد جلسات در کل بیشتر طول خواهد کشید.

اما در فصل پاییز و زمستان اوضاع متفاوت است و با توجه در این فصول کمتر بیرون می رویم و تمایل داریم لباس های بیشتری برای جلوگیری از نفوذ سرما بپوشیم ، لذا محافظت از پوست در برابر نور خورشید در این زمان از سال بسیار راحت تر خواهد بود. اگر شما هم به فکر این هستید که در فصل بهار و تابستان چه بپوشید ، بهتر است از ابتدای فصل پاییز اقدام کنید و لیزر موهای زائد خود را شروع کنید تا با رسیدن فصل گرما بتوانید با پوستی زیبا و بدون مو ، هر نوع لباسی در ساحل و مجالس بپوشید.

مقالات دیگر : آیا می توان لیزر موهای زائد را بدون شیو کردن انجام داد ؟

بهترین فصل برای شروع لیزر موهای زائد

رنگ پوست و مو کلید اصلی لیزر موهای زائد

موهای تیره انرژی گرمایی لیزر را جذب می کند و در نتیجه فولیکول مو در اثر گرمای ایجاد شده توسط نور لیزر از بین می رود. بدین جهت هر اندازه تضاد بین رنگ پوست و رنگ مو بیشتر باشد ، لیزر درمانی موثرتر خواهد بود. اما در این بین افرادی که پوست برنزه دارند حال چه در برابر نور آفتاب برنزه شده اند چه با دستگاه سولاریوم ، در صورت مراجعه به بهترین مرکز لیزر موهای زائد از انجام لیزر منع شده اند چرا که لیزر درمانی بر روی پوست برنزه نیاز به کاهش قدرت لیزر داشته که این امر به افزایش تعداد جلسات لیزر درمانی می انجامد.

ازین رو با شروع لیزر موهای زائد در فصل پاییز تعداد کلی لیزر درمانی برای افراد با پوست روشن و موی تیره کمتر خواهد بود و برای افراد با پوست تیره هم نسبت به فصل تابستان کمتر طول می کشد. به دلیل اینکه در فصل پاییز خبری از نور شدید خورشید و آفتاب سوختگی نخواهد بود و پوست سالم می ماند و جلسات ماهیانه لیزر بدون اختلال انجام می گیرد تا رسیدن اوایل فصل بهار که به پوستی عاری از مو دست می یابیم.

بهارین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

سخن پایانی

هر کسی که می خواهد از روشهای سنتی اصلاح نظیر شیو روزانه با تیغ یا اپیلاسیون دردناک ماهانه رها شود ، می تواند لیزر موها زائد را انتخاب کند و در این بین با توضیحاتی که در بالا گفته شد بهترین فصل برای شروع لیزر موهای زائد پاییز است. تصور کنید که دیگر مجبور به شیو روزانه نباشید !

شماره تماس برای مشاوره با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در رشت :  01332662196- 01332006295-09125396478

خدمات کلینیک زیبایی آلما : لیزر موهای زائد ، هایفوتراپی ، پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست ، کربوکسی تراپی پوست ، اسید تراپی پوست ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، آر اف تراپی ، آر اف لاغری ، میکرونیدلینگ ، مزوتراپی پوست ، مزوتراپی مو و ...

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه