ده مزیت لیزر موهای زائد

اشتراک گذاری :

اگرچه شروع فرآیند از بین بردن موهای ناخواسته با دستگاه لیزر موهای زائد می تواند تصمیم بزرگی بنظر برسد ، اما اگر هر چه زودتر شروع کنید ، نتایج شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد. در این صورت اگر ترجیح می دهید دستهای صاف و پاهای بدون مو داشته باشید ، انتخاب لیزر موهای زائد هوشمندانه است.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در چند سال اخیر جایگزین اصلاح با تیغ ، اپیلاسیون ، موچین ، بند انداختن ، کرم موبر و ... شده است چرا که بسیار راحت را از اپیلاسیون دردناک و بسیار ایمن تر از مواد شیمیایی کرم موبر بوده و نیز زمان کمتری برای اصلاح روزانه با تیغ صرف می کند. بنابراین اگر به فکر از بین بردن موهای زائد خود به مدت طولانی هستید ، می توانید روش لیزر درمانی را انتخاب کنید تا با انجام این روش زیبایی بطور ایمن و موثر موهای زائد را با ماندگاری طولانی حذف کنید.

ده مزیت لیزر موهای زائد

با 10 مزیت لیزر موهای زائد آشنا شویم

1- لیزر موهای زائد راه حل طولانی مدت برای رفع موهای زائد است

زمانی که با انجام لیزر موهای زائد فولیکول های مو در زیر پوست از بین بروند ، از آنجا که فولیکول مو کیسه ای برای پرورش مو می باشد ، لذا با آسیب آن دیگر مویی رشد نخواهد کرد و این بدین معناست که می توانید برای همیشه با موهای زائد خداحافظی کنید و نتایجی مطلوب با ماندگاری طولانی کسب کنید.

مقالات بیشتر : بهترین فصل شروع برای لیزر موهای زائد

2- لیزر موهای زائد دارای جلسات ترمیمی بسیار کمی است  

لیزر موهای زائد می تواند یک سرمایه گذاری عاقلانه برای افرادی با شد که به دنبال راهکاری دائمی برای از بین بردن موهای زائد خود هستند ، باشد. ازین رو با توجه به اینکه جلسات لیزر بین 6 تا 8 جلسه ماهیانه می باشد ، پس از آن جلسات ترمیم لیزر بصورت چند ماهه و سپس سالیانه صورت می گیرد و این در مقایسه با زمانی که برای اصلاح با تیغ و یا برنامه ریزی برای اپیلاسیون صرف می کردید ، چیزی نیست.

3- لیزر موهای زائد کمترین عوارض جانبی را دارد

با پیشرفت دستگاه های لیزر موهای زائد ، لیزر درمانی بسیار موثرتر و با درد کمتری انجام می شوند ، بنابراین از شدت و عوارض جانبی آن کاسته می شود که از شایع ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد می توان به ورم در ناحیه فولیکول مو و قرمزی اشاره کرد که در ظرف 24 تا 48 ساعت برطرف می شود.

لیزر موهای زائد در رشت3

4- لیزر موهای زائد روشی سریع است

زمان جلسات لیزر موهای زائد کوتاه است و برای نواحی کوچک بدن نظیر زیربغل بیکینی 10 دقیقه و برای کل بدن تنها 30 تا 40 دقیقه طول می کشد ، لذا سرعت انجام لیزر موهای زائد بسیار بالاست چرا که با هر شات لیزر چندین فولیکول مو نشانه گیری شده و از بین می رود.

5- پس از انجام لیزر موهای زائد ، موهای جدید رویش نمی کند

بدین ترتیب با انجام لیزر موهای زائد ، موهای جدید رشد نکرده و خطر التهاب و برآمدگی و خارش در اثر رشد موهای زائد کاهش می یابد.

6- لیزر موهای زائد دردناک نیست

لیزر موهای زائد در مقایسه با روشهای دیگر نظیر اپیلاسیون و موچین و بند انداختن کمتر دردناک بوده و تنها احساس گرما و کمی سوزن سوزن شدن است که با توجه به اختراع دستگاه های جدید لیزر موهای زائد که مجهز به سیستم سرمایشی قوی هستند ، این موارد هم بسیار کم می شود و جلسات لیزر درمانی به راحتی سپری می شود.

مقالات بیشتر : آیا می توان در دوران بارداری لیزر موهای زائد انجام داد ؟

مرکز لیزر موهای زائد در رشت

7- لیزر موهای زائد روشی ایمن است

به لطف پیشرفت های جدید در لیزر موهای زائد و ابداع لیزر اندیاگ ، افراد با پوست تیره به راحتی می توانند بدون ترس از سوختگی و با سطح ایمنی بالا همانند افراد با پوست روشن لیزر درمانی انجام دهند. همچنین با انجام لیزر موهای زائد از ایجاد زخم های ناخوشایند در اثر بریدگی با تیغ و یا قرمزی و تورم در اثر اپیلاسیون جلوگیری می شود.

8- لیزر موهای زائد روش درمانی دقیق است

از آنجا که لیزر موهای زائد بسیار دقیق است ، آن را برای از بین بردن موهای خاص نظیر موهای ناحیه چانه یا بخش کوچکی از پوست یا حتی بصورت تک شات برای تنها یک تار مو بر روی قسمتی از پوست صورت ایده آل می سازد.

9- لیزر موهای زائد باعث زیبایی پوست می شود

لیزر موهای زائد علاوه بر کاهش مو باعث کاهش جوش های ریز در اثر بند انداختن و یا آکنه بر روی پوست می شود چرا که بسیاری از جوش ها و آکنه ها در اثر التهاب فولیکول مو ایجاد شده که در هنگام رشد مو و بیرون زدن ساقه مو از پوست رخ می دهد ، لذا با انجام لیزر موهای زائد که به کاهش دائمی موهای زائد می انجامد و با عدم رویش مو از تعداد جوش ها نیز کاسته می شود. بعلاوه با انجام لیزر موهای زائد فولیکول های مو در زیر پوست از بین می رود و بدین ترتیب علائم تیرگی پوست ثانویه به رشد مو هم کاهش می یابد و باعث زیبایی پوست می گردد.

10- لیزر موهای زائد روش راحتی است

لیزر موهای زائد به راحتی بر روی همه افراد در صورت و همه قسمتهای بدن قابل انجام است و زمان زیادی که باید در روشهای دیگر صرف انجام شیو با تیغ یا نظافت پس از اپیلاسیون و ... گردد ، صرفه جویی می گردد.

بیشتر بدانید : لیست قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد همانطور که از نام آن پیداست روشی برای از بین بردن موهای زائد است که موثرترین و مطمئن ترین روش شناخته شده و در بین عموم پرطرفدار شده است. لیزر با طراحی ویژه و دقیق با آسیب رساندن به فولیکول مو و ناتوانی در تولید موهای بیشتر بکار گرفته می شود. لازم به توضیح است که لیزر انرژی تولید می کند که به دلیل رنگ متضاد رنگدانه موی موجود در فولیکول مو با پوست اطراف آن ، قادر است فولیکول مو را هدف گرفته و با تبدیل نور به گرما در پوست باعث آسیب و سوزاندن فولیکول مو گردد تا دیگر مویی رویش نکند. ازین رو پالس های لیزر به فولیکول موها حمله کرده و به آنها آسیب می زنند و از توانایی آنها برای ساخت موهای جدید جلوگیری می کنند.

در صورتی که برای انجام لیزر موهای زائد نیاز به مشاوره متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در رشت دارید می توانید با شماره 01332662196 01332006295 09125396478 تماس حاصل فرمایید.

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه