با مزوژل پروفایلو آشنا شویم

اشتراک گذاری :

شاید این روزها نام جوانسازی پوست با مزوژل پروفایلو به گوشتان خورده باشد. روشی جدید که خیلی ها از آن تعریف کرده اند و به منظور از بین بردن چین و چروک ، روشن کردن پوست و حجم دهی به پوست ، از بین بردن لکه های پوستی و بطور کل جوانسازی پوست بکار می رود که در ادامه به توضیح درباره آن می پردازیم.

مزوژل چیست ؟

مزوژل درمانی برای بازسازی پوست که حاوی اسید هیالورونیک و کوکتل های مزو می باشد. با تزریق مزوژل ، اسید هیالورونیک آن که ماده ای طبیعی و شفاف در بدن است ، به تشویق تولید کلاژن بیشتر کمک می کند و بعلاوه باعث آبرسانی پوست و رفع خطوط و چروک پوستی می گردد چرا که بطور کل عملکرد اسید هیالورونیک در پوست نگهداری آب در پوست بوده تا بافت پوست شاداب و مرطوب بماند. از آنجا که با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض عواملی همچون دود سیگار ، مصرف الکل ، انواع آلودگی و نور خورشید و ... به کاهش اسید هیالورونیک در پوست می انجامد ، در نتیجه آب پوست کم شده و چین و چروک ایجاد می شود. ازین رو برای رفع این مشکلات تزریق مزوژل که از ترکیبات اصلی آن اسیدهیالورونیک است به حفظ آب در پوست کمک بسزایی می کند.

مزوژل پروفایلو

مزوژل پروفایلو چیست ؟

مزوژل پروفایلو محصول کارخانه ایبسا در ایتالیا بوده که به بسیاری از کشورها در جهان صادر می شود و با توجه به فواید آن توسط سازمان FDA امریکا تاییدیه دریافت کرده است. مزوژل پروفایلو یکی از جدیدترین و بهترین روشهای جوانسازی پوست با ترکیبات اصلی اسید هیالورونیک است که در بافت پوست و چربی وارد شده و مشکلات پوست اعم از خشکی و چروک پوست را از بین می برد. لازم به ذکر است که مزوژل تزریق پروفایلو ایمن و بی خطر بوده و با رفع علائم پیری ، ظاهری طبیعی و زیبا به چهره شما می بخشد.

متخصصان مزوژل پروفایلو را برای افراد بالای 30 سال توصیه می کنند تا به رفع مشکلات و چین و چروک پوستی کمک کند و بهتر است تا قبل از بروز چین و چروک تزریق نشود. اما به هر صورت به دلیل خواص حجم دهندگی و پر کنندگی مزوژل پروفایلو در حجم دهی صورت و زیباتر کردن آن موثر است و بصورت دو تا سه جلسه برنامه ریزی می شود. همچنین به دلیل غیر جراحی بودن این روش ، مناسب افرادی است که از جراحی هراس دارند.

شایسته است بدانید که نتایج تزریق مزوژل پروفایلو در افراد با سنین بالاتر از 60 سال با چین و چروک و خطوط عمیق بهتر دیده می شود ، اما قبل از انجام مزوژل پروفایلو حتما با پزشک مشورت داشته باشید تا جلسات و مقدار لازم آن را تعیین کند و یا اینکه که ممکنست روش دیگری پیشنهاد دهد.

مزوژل پروفایلو

مزوژل پروفایلو دارای دو وزن مولکولی بالا که منجر به لیفت صورت و کشیدگی پوست می گردد و وزن مولکولی پایین بر لایه های میانی پوست که باعث آبرسانی به پوست می گردد ، در نتیجه مزوژل پروفایلو باعث رفع شلی پوست و استحکام بخشیدن به پوست و بالابردن انعطاف پذیری پوست و همچنین رفع خطوط پوستی می شود. ازین رو جالب است بدانید که مزوژل پروفایلو برای حجم دادن صورت نبوده و بهتر است برای افزایش حجم صورت از تزریق ژل با خواص حجم دهی استفاده کنید تا همزمان با پروفایلو تزریق شود.

مطالب بیشتر : مزوژل جالپرو

تزریق مزوژل پروفایلو چگونه انجام می شود ؟

مزوژل پروفایلو بسیار سریع و ملایم انجام گرفته ، بطوریکه پس از تزریق به راحتی می توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. مزوژل پروفایلو در پنج نقطه از هر سمت صورت تزریق می شود و با سوزنهای بسیار ظریف مقادیر کمی از آن به زیر پوست وارد می شود. بدین ترتیب تزریق مزوژل پروفایلو به دلیل خواص و تکنیک تزریق ویژه BAP (Bio Aesthetic points) نقاط زیبایی زیستی در سراسر بافت پوست صورت پخش می گردد تا تمام صورت از اثرات آبرسانی آن بهره ببرند و یک اثر طولانی مدت و طبیعی ایجاد می کند.

همچنین بدلیل اینکه اسید هیالورونیک جزو ترکیبات اصلی مزوژل پروفایلو بوده و دارای خلوص بالا و اثر جذب قوی آب است ، پوست را از درون مرطوب می کند و به تحریک تولید کلاژن کمک می کند. چرخه درمانی مزوژل پروفایلو شامل دو جلسه به فاصله 4 هفته می باشد و بعد از 4 تا 6 ماه مجددا نیاز به درمان با مزوژل پروفایلو دارد.

شاید این مطلب برایتان جالب باشد : مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی

نقاط تزریق مزوژل پروفایلو

فواید مزوژل پروفایلو چیست؟

از فواید مزوژل پروفایلو می توان به بهبود بافت پوست ، تشویق تولید کلاژن بیشتر که به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند ، رفع چین و چروک ، پر کردن خطوط پوستی و در نتیجه صاف کردن پوست ، ترمیم خطوط اخم ، خنده ، پنجه کلاغی ، غم و ... ، افزایش شفافیت و درخشندگی پوست به همراه رفع لکه های پوستی تیره و رفع ناهمواری پوست ، از بین بردن جوش پوستی ، رفع سیاهی دور چشم ، آبرسانی و هیدراته کردن پوست و در نهایت جوانسازی پوست کمک کند.

آیا مزوژل پروفایلو عوارض دارد ؟

تزریق مزوژل پروفایلو بسیار ایمن و بی خطر و بدون عوارض است به شرطی که توسط پزشک حاذق در بهترین کلینیک زیبایی در رشت انجام گیرد. ازین رو حتما برای تزریق مزوژل پروفایلو این موارد را درنظر بگیرید تا تزریقی بی دردسر و با نتایج عالی داشته باشید. اما از عوارض جانبی عمومی مزوژل پروفایلو که یک روزه برطرف می شود ، می توان به تورم پوست ، احساس گرما و درد در محل تزریق ، قرمزی و التهاب پوست اشاره کرد. از آنجا که برای تزریق مزوژل پروفایلو از سوزن بسیار نازک استفاده می شود ، لذا جای زخمی باقی نخواهد ماند و تنها قرمزی و تورم کم ایجاد می شود که پس از پخش شدن ماده در تمام صورت رفع خواهد شد و هیچگونه جای نگرانی ندارد.

تفاوت مزوژل پروفایلو و جالپرو سوپرهیدرو

مزوژل جالپرو سوپرهیدرو : بعنوان یک تقویت کننده و شاداب کننده پوست توسط شرکت مشهور Professional Derma تولید شده است که با اسید هیالورونیک ، پپتیدها و اسیدهای آمینه فرموله شده تا با بازسازی عمقی پوست ، باعث شادابی و آبرسانی لایه های عمقی پوست گردد. بعلاوه با تحریک کلاژن سازی باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست ، حجم دهی به پوست و رفع چین و چروک و خطوط پوستی می گردد.

مزوژل پروفایلو : چنانچه در متن بالا ذکر شد مزوژل پروفایلو تقویت کننده پوست پیشرفته به منظور بازسازی ، آبرسانی ، سفت کردن و درخشان کردن پوست بوده و باعث جوانسازی پوست می گردد که توسط IBSA رهبران داروسازی معرفی شده است. مزوژل پروفایلو دارای ترکیبات اسیدهیالورونیک بوده که بصورت عمقی لایه های پوست را تعذیه رسانی ، رطوبت رسانی و بازسازی می کند و با تولید کلاژن و الاستین بیشتر باعث رفع شلی پوستی می گردد.

  1. غلظت اسید هیالورونیک : مزوژل جالپرو سوپرهیدرو دارای غلظت بیشتر اسید هیالورونیک یعنی 80 میلی گرم می باشد که از غلظت مولکولی مزوژل پروفایلو که 64 میلی گرم است بیشتر می باشد و باعث آبرسانی بیشتر به عمق پوست می گردد.
  2. ترکیبات : از ترکیبات مزوژل جالپرو سوپرهیدرو می توان به 80 میلی گرم اسید هیالورونیک ، سه نوع پپتید ( استیل تتراپپتید۵ ، استیل دکاپپتید ۳  و الیگوپپتید ۲۴) و ۷ نوع آمینو اسید ( گلیسین ، لیزین ، پرولین ، آلانین ، الاستین ، والین ، لوسین و آرژنین ) اشاره کرد. در مقابل ترکیبات پروفایلو شامل 64 میلی گرم اسید هیالورونیک خالص می باشد. در توضیح باید گفت که مزوژل جالپرو سوپرهیدرو دارای مواد دوستدار پوست شامل پپتیدها و اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک بیشتری بوده و باعث تقویت رسانی به پوست از درون می گردد. بدین ترتیب مزوژل جالپرو سوپرهیدرو در مقابل پروفایلو یکی از قوی ترین احیا کننده های زیستی برای پوست های به شدت کم آب است.

نکات 

  1. اگرچه هر دو مزوژل جالپرو سوپرهیدرو و پروفایلو ایمن هستند ، اما باید حتما توسط پزشک مجرب در کلینیک زیبایی معتبر تزریق شوند و باید حتما پک مزوژل آکبند باشد و بسته بندی آن در حضور شما باز شود.
  2. برخی پزشکان به دلیل قوام مزوژل جالپرو سوپر هیدرو تزریق آن را نسبت به پروفایلو آسان تر می دانند. قابل ذکر است که در نهایت برای تزریق مزوژل ، پزشک باید نیازهای و مشکلات پوستی و همچنین خواسته های فرد را بررسی کند تا تزریق مطلوب و ایمن باشد

مشاوره با متخصصین همیشه بهترین تصمیم قبل از شروع هر کاری است. با شماره های 01332662196 – 01332006295 09125396478 با ما در تماس باشید.

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه