مزوژل جالپرو چیست ؟

اشتراک گذاری :

این روزها که روشهای جوانسازی پوست از جمله از نوع تزریقی آن نظیر تزریق ژل و بوتاکس افزایش یافته ، انتخاب یک روش عالی و مطمئن به منظور جوانسازی پوست سخت شده است که یکی از این روشها مزوژل می باشد که در واقع یک ژل قابل تزریق است و توسط شرکت های مختلف تولید می شود و یکی از این برندها مزوژل جالپرو است. نظر به اینکه از فواید مزوژل جالپرو ، آبرسانی به پوست و جوانسازی پوست می باشد ، لذا دارای نتایج بهتری بوده و در بین عموم طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، گو اینکه مزوژل جالپرو جزو توصیه پزشکان برای انجام خدمات زیبایی و جوانسازی پوست می باشد.

مزوژل چیست ؟

مزوژل محلول تزریقی به منظور جوانسازی پوست است که شامل تزریق ژل و کوکتل های مغذی پوست می باشد که علاوه بر خواص پر کنندگی ژل که با حجم دهی همراه است ، دارای مزایای دیگری همچون لیفت صورت و جوانسازی پوست هم می باشد و حاوی انواع مواد مغذی ، ویتامین و اسید هیالورونیک و ... است. از آنجا که ترکیبات مزوژل ، تاثیر زیادی بر نتایج حاصله دارد که به عنوان مثال یکی از این مواد اسید هیالورونیک می باشد که باعث حفظ طراوت و شادابی پوست می گردد.

ناگفته نماند اسید هیالورونیک یا ماده طبیعی موجود در پوست است که وظیفه حفظ و نگهداری رطوبت و آب پوست را بر عهده داشته که با توجه به کاهش اسید هیالورونیک در اثر افزایش سن ، تزریق مزوژل به پوست باعث رفع مشکلی دهیدراته و خشکی پوست می شود و به پوست در نگهداشتن آب پوست کمک می کند.

مزوژل جالپرو چیست

مزوژل جالپرو چیست و چه کاربردی دارد ؟

مزوژل جالپرو یک محصول تزریقی ساخت کشور سوییس است که به عنوان یک ماده احیا کننده پوست که توسط پوست جذب می شود ، به منظور بهبود ظاهر بافت پوست صورت ، رفع مشکلات پوستی و از بین بردن چین و چروک پوست صورت بکار برده می گردد که دارای ترکیبات اسید هیالورونیک و آمینو اسید است که با توجه به خواص پرکنندگی ژل باعث حجم دهی پوست صورت و همچنین باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین ، آب رسانی و درمان بافت پوست و در نهایت جوانسازی پوست می گردد. به بیان دیگر مواد موجود در مزوژل جالپرو به تحریک تولید سلولهای جدید کمک کرده تا پوستی سالم و درخشان داشته باشیم.

مزوژل جالپرو از دو ترکیب تشکیل شده است که مورد اول هیالورونیک اسید بوده و به آبرسانی پوست و بهبود کیفیت بافت پوست صورت کمک کرده و مورد دوم آمینو اسید است که به استحکام پوست کمک می کند. در مورد عملکرد آمینو اسید در پوست می توان گفت که سلولهای بافت همبند در زیر پوست که فیبروپلاست نام دارد که این فیبروپلاست باعث تولید کلاژن و بازسازی پوست می شود که بدین ترتیب رنگ پوست بهبود پیدا کرده و قابلیت ارتجاعی پوست با تولید کلاژن بیشتر افزایش می یابد.

از طرفی فیبروپلاست ها از طریق یک ماده پروتئینی تقویتی به افزایش تولید کلاژن کمک می کند و این ماده توسط اسید آمینه ساخته می شود که برای جبران کاهش عملکرد فیبروپلاست ها ضروری و لازم هستند و از آنجائیکه با افزایش سن و یا دلایل دیگر نظیر رژیم غذایی و سیگار کشیدن ، در معرض نور خورشید قرار گرفتن و ... ، فیبروپلاست طبیعی پوست کاهش می یابد و در نتیجه منجر به ایجاد چین و چروک و تغییر رنگ و کاهش درخشش و شفافیت پوست و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می گردد. لذا تزریق مزوژل جالپرو که دارای اسید آمینه است به رفع این مشکلات کمک می کند.

لذا در ناحیه ای از پوست که اسید آمینه بیشتری داشته باشد ، فعالیت سلولی بیشتر شده و کیفیت بافت و ظاهر پوست تا اندازه بسیار زیادی بهبود می یابد.

مزوژل

برای تزریق مزوژل جالپرو چند جلسه لازم است ؟

انجام تزریق مزوژل جالپرو در حدود 3 جلسه و ماهیانه یک بار قابل برنامه ریزی بوده که توسط پزشک متخصص و یا پزشک عمومی متبحر دارای مجوز صورت می پذیرد. لذا در صورت مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی در رشت باید در درجه اول به اعتبار ، تجربه و تبحر پزشک کلینیک توجه داشته باشید و بررسی های لازم را بعمل آورید تا بتوانید بهترین نتایج را از تزریق مزوژل جالپرو بدست آورید و در درجه بعدی حتماً از نوع ماده تزریقی خود اطمینان حاصل کنید.

کاربردهای مزوژل جالپرو چیست ؟

نظر به اینکه مزوژل جالپرو به آبرسانی و تغذیه پوست کمک بسزایی کرده ، با بهبود مشکلات پوستی لطافت و نرمی به پوست می بخشد و باعث جوانسازی پوست می گردد ، می تواند در درمانهای مختلف پوست بکار گرفته شود که از آن جمله خشکی پوست ، چین و چروک پوست در اثر خشکی پوست و یا افزایش سن ، شلی و وارفتگی پوست ، از بین رفتن درخشش و شفافیت پوست و در نتیجه مات شدن آن می باشد.

مزایای مزوژل جالپرو چیست ؟

از فواید مزوژل جالپرو می توان به بهبود سلامت پوست و کیفیت بافت پیوندی در زیر پوست ، رفع چین و چروک و علائم دیگری پیری ، بهبود درخشش و زیبایی حتی بعد از یک جلسه پس از تزریق ، رفع شلی و افتادگی پوست و پیشگیری از شل شدن دوباره پوست با تداوم درمان با مزوژل جالپرو ،کاهش تخریب پروتئین الاستین در پوست ، رفع بافت اسکار آکنه ، ترک صورت و بدن و در نهایت روشی ایمن و موثر برای جوانسازی پوست اشاره کرد.

جوانسازی پوست با مزوژل

مراحل تزریق مزوژل جالپرو در کلینیک زیبایی آلما در رشت

در کلینیک زیبایی آلما پزشک در ابتدا جلسه مشاوره برای بررسی چین و چروک و یا تیرگی و مشکلات پوست تشکیل می دهد و از شما می خواهد که انتظارات و خواسته های خود را از انجام تزریق مزوژل جالپرو بیان کنید تا در صورتی که خواسته های شما با تزریق مزوژل برآورده نشود ، روشهای دیگری به شما پیشنهاد دهد. همچنین به دلیل تزریقی بودن باید برگه رضایت از پزشک برای تزریق مزوژل جالپرو را پر کنید. سپس مقداری کرم بی حس کننده به صورت شما مالیده و پس از گذشت یک ربع تا نیم ساعت پزشک کار خود را شروع می کند و پس از ضد عفونی کردن نواحی تزریق با استفاده از سرنگ محلول مزوژل جالپرو را به نقاط خاصی از صورت شما در عمق مناسب تزریق می کند و با ماساژ از پخش شدن مزوژل به تمامی صورت اطمینان می یابد.

مراقبتهای قبل از تزریق مزوژل جالپرو

  • در صورت ابتلا به هر نوع بیماری یا مصرف داروی خاصی قبل از تزریق مزوژل جالپرو با پزشک خود مشورت کنید. همچنین از مصرف قرص آسپرین و یا ایبوپروفن و دیگر داروهای رقیق کننده خون و یا ضد التهابی از ده روز قبل خودداری کنید.
  • از نوشیدن الکل در حدود ۲۴ ساعت قبل از تزریق مزوژل دوری کنید چرا که منجر به احتمال خونریزی و یا کبود شدن ناحیه تزریق می گردد.
  • در روز تزریق مزوژل جالپرو هر گونه کرم و لوازم آرایشی را از روی صورت خود پاک کنید.
  • در صورت سابقه ابتلا به ویروس هرپس سیمپلکس یا تبخال به پزشک خود اطلاع دهید چرا که برای شما دارویی برای پیشگیری قبل از تزریق مزوژل تجویز می کند.

مزوژل جالپرو

مراقبتهای بعد از تزریق مزوژل جالپرو

  • بین ۲۴ تا 72 ساعت از انجام ورزش و فعالیت شدید و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  • از مصرف الکل و نمک برای پیشگیری از تورم خودداری کنید.
  • کمپرس سرد پس از تزریق به مدت 15 دقیقه در هر ساعت پیشنهاد می شود.
  • تا 6 ساعت بعد از تزریق مزوژل جالپرو از دست زدن به صورت و مصرف محصولات آرایشی پرهیز کنید.
  • رو به بالا بخوابید و ناحیه تزریق را ماساژ ندهید.

سوالات

ماندگاری نتایج مزوژل جالپرو چقدر است ؟

نتایج تزریق مزوژل جالپرو Jalupro  در حدود یکسال ماندگاری دارد که بصورت دو جلسه ماهیانه زمان بندی می شود. البته در صورت رعایت روتین مراقبت از پوست ، مصرف فراوان آب و میوه و سبزی و رعایت رژیم غذایی سالم و پرهیز از مصرف سیگار و الکل ماندگاری مزول جالپرو می تواند بیشتر شود.

تزریق مزوژل جالپرو چقدر طول می کشد ؟

از آنجا که برای تزریق مزوژل جالپرو برای کاهش درد ، در ابتدا باید کرم بی حسی بر روی پوست استفاده شود ، لذا از زمان کرم بی حسی تا اتمام تزریق مزوژل جالپرو چیزی در حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشد.

تزریق مزوژل جالپرو در رشت

مزوژل جالپرو برای چه مواردی مناسب است ؟

تزریق مزوژل جالپرو برای افرادی که می خواهند چین و چروک و خطوط صورت خود را کاهش دهند ، افرادی که مایل به حجم دهی و آبرسانی به پوست صورت هستند و همچنین برای رفع علائم کشش پوستی مناسب است.

آیا تزریق مزوژل جالپرو عوارض دارد ؟

از آنجا که مزوژل جالپرو از مواد طبیعی بدن انسان تولید شده است ، لذا عوارض جانبی خاصی نداشته و تنها ممکنست درد ، خارش ، قرمزی و کبودی و یا تورم می تواند پس از تزریق در نواحی تزریق شده ایجاد شود که در ظرف ۴۸ ساعت از بین می رود.

مزوژل جالپرو برای چه کسانی مناسب نیست ؟

بانوان باردار و شیرده ، افراد مبتلا به بیماریهای خود ایمنی ، وجود عفونت یا التهاب پوستی در ناحیه تحت درمان و حساسیت به ترکیبات مزوژل مجاز به انجام تزریق مزوژل جالپرو نیستند.

هزینه تزریق مزوژل جالپرو چقدر است ؟

قیمت تزریق مزوژل جالپرو بستگی به ناحیه تزریق و میزان دوز تزریق شده دارد که در زمان تزریق توسط پزشک تعیین می شود.

مزوژل جالپرو چه کاری انجام می دهد ؟

مزوژل جالپرو به عنوان بیورویتالایزر یا احیا کننده زیستی باعث تغذیه و آبرسانی پوست ، تحریک تولید کلاژن در پوست ، بهبود بافت پوست ، رفع خطوط و چین و چروک پوست و جوانسازی پوست می گردد.

تزریق بوتاکس بهتر است یا مزوژل جالپرو ؟

در واقع مزوژل جالپرو و بوتاکس اهداف متفاوتی دارند و مزوژل جالپرو به تولید پروتئین کلاژن در پوست کمک کرده و باعث بهبود بافت پوست و جونسازی پوست می گردد اما در مقابل تزریق بوتاکس باعث فلج کردن موقت ماهیچه های هدف شده تا چین و چروک از بین برود.

برای مشاوره با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی رشت می توانید با شماره تماس 01332662196 - 01332006295 - 09125396478 تماس حاصل فرمائید.

خدمات کلینیک زیبایی آلما : لیزر موهای زائد ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، مزوژل جالپرو ، مزوتراپی مو ، هایفوتراپی ، آراف تراپی ، میکرونیدلینگ ، آر اف لاغری ، ماساژ تخصصی صورت ، میکرودرم ابریژن ، مزوتراپی ، مزونیدلینگ و ...

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه

  • Michael Ethan

    نگار

    من خیلی تعریف مزوژل جالپرو رو شنیدم. ولی ایا واقعا جواب میده ؟ چه تاثیری روی پوست داره ؟

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    بله مزوژل جالپرو باعث آبرسانی به پوست شده و خاصیت پرکنندگی ژل به پوست حالت پر می دهد که برای پوستهای لاغر مناسب است. البته خواص دیگری همچون روشن کردن پوست و از بین بردن لک صورت هم دارد