ویژگی های یک لیزر خوب در رشت

اشتراک گذاری :

اکثر بانوان رویای پاکسازی پوست خود از هر نوع موی زائد را دارند که دیگر مجبور به اصلاح موهای ناخواسته خود نشوند ، خصوصاً زمانی که قرار است به یک مهمانی بروید و باید با عجله به شیو کردن بپردازید. از آنجا که روش لیزر موهای زائد یک روش درمانی و پزشکی برای حذف موهای ناخواسته صورت و بدن است ، لازمست برای انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد ، تحقیقات لازم را بعمل آورید.

بدین منظور در صورتی که در شهر رشت و یا استان گیلان زندگی می کنید و به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت می گردید ، در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های یک لیزر خوب در رشت

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب کنیم ؟

نظر به اینکه لیزر موهای زائد یک روش سرپایی ، ایمن و بدون عوارض است ،  اما همچنان خطر آسیب پوستی و عوارض جانبی را در صورت استفاده نادرست از طول موج ها توسط اپراتور لیزر موهای زائد و یا استفاده از دستگاه نامناسب و تقلبی ، می تواند داشته باشد. ازین رو باید به مرکز لیزر موهای زائدی مراجعه کرد که از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد و بهترین کارشناس لیزر و پزشک متبحر در امر لیزر استفاده کند. در ادامه به 6 نکته درباره انتخاب لیزر خوب در رشت می پردازیم :

1- اپراتور لیزر موهای زائد

یک اپراتور لیزر خوب می تواند نقش مهمی در انجام یک لیزر موهای زائد خوب و بدون عوارض و با نتایج عالی داشته باشد ، چرا که از وظایف یک اپراتور لیزر موهای زائد ، آشنایی کامل با دستگاه لیزر موهای زائد ، شناخت انواع پوست و موی فرد و توانایی انتخاب انواع طول موج برای هر نوع پوست و مو می باشد. ازین رو فردی که به عنوان کارشناس لیزر به انجام لیزر موهای زائد می پردازد ، باید زیر نظر پزشک آموزش کامل دیده باشد و تمامی مدارک مربوط به لیزر موهای زائد را اخذ کرده باشد.

لذا کلینیک لیزر موهای زائد باید با انتخاب یک اپراتور لیزر خوب ، آموزش دیده و مجرب به ارتقاء سطحی کیفی و نتایج لیزر درمانی مراجعین خود اهمیت بدهد تا افراد بتوانند جلسات لیزر موهای زائد را ایمن ، بدون عوارض و با نتایج مطلوب سپری کنند.

ویژگی های یک لیزر خوب در رشت

2- بررسی درباره مرکز لیزر موهای زائد

برای انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد می توانید با تهیه یک لیست از کلینیک های زیبایی ، به بررسی وب سایت های این کلینیک ها و فعالیت در فضای مجازی نظیر اینستاگرام بپردازید که در این صورت علاوه بر مشاهده نمونه کارهای این مراکز ، می توانید با نظرات مراجعین قبلی هم آشنا شوید که از خدمات لیزر موهای زائد انجام شده ، رضایت دارند یا خیر. البته می توانید از اطرافیان ، دوستان و آشنایان هم درباره مرکز لیزر موهای زائد که خودشان مراجعه کرده اند ، پرس و جو نمایید. همچنین می توانید درباره برخورد پرسنل کلینیک زیبایی هم از اطرافیان سوال کنید.

3- دستگاه لیزر موهای زائد

مورد مهم بعدی استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خوب است که دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا باشد و بعلاوه دستگاه های ترکیبی جدید به بازار آمده که دارای هر سه طول موج الکس و دایود و اندیاگ برای همه پوست ها می باشد و در صورت مراجعه به این کلینیک ها در صورتی که دارای هر نوع پوست و مو باشید ، می توانید بدون محدودیت ، تجربه یک لیزر خوب در رشت داشته باشید. اما از آنجا دستگاه های زیادی در بازار رقابتی وجود دارد ، باید به مرکز لیزر موهای زائدی مراجعه کنید که از استفاده از دستگاه های تقلبی و یا قدیمی و نیمه سوخته که دارای تاثیرگذاری کمی هستند ، خودداری کند و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را بکار بگیرد.

لیزر موهای زائد در رشت

لازم به ذکر است که دستگاه لیزر موهای زائد مورد استفاده در کلینیک زیبایی آلما در رشت ، دستگاه رازولیز آلمان است که دارای هر سه طول موج الکس ، دایود و اندیاگ بوده و مناسب برای لیزر تمامی طیف های پوستی از تیپ ۱ تا 6 بر اساس معیار فیتز پاتریک می باشد ، ازین رو تمامی مراجعه کنندگان با هر نوع رنگ پوست و مو به کلینیک زیبایی آلما می توانند بدون محدودیت لیزر موهای زائد انجام دهند. همچنین دستگاه لیزر رازولیز دارای سیستم سرمایشی قوی برای خنک کردن پوست و جلوگیری از سوختگی پوست می باشد تا گرمای حاصل از لیزر وارد شده به پوست را کاهش دهد.

4- سرویس دستگاه لیزر موهای زائد

یک کلینیک لیزر موهای زائد خوب عموماً از دستگاه لیزر موهای زائد بخوبی نگهداری می کند و به موقع سرویس دستگاه را انجام می دهد و در صورت نیم سوز شدن لیزر بار از لیزر بار جدید استفاده می کند که همه این موارد کارایی لیزر موهای زائد را بالا می برد و همچنین نشان دهنده اینست که این کلینیک زیبایی به مشتریان خود اهمیت می دهد. چرا که دیده شده برخی کلینیک های زیبایی برای کسب سود بیشتر اقدام به برگزاری انواع جشنواره و تخفیفات می کند اما به دلیل اینکه از لیزر بار نیم سوز استفاده می کند ، نتایج لیزر درمانی اثربخش نمی باشد ، به همین علت نباید گول قیمت های بسیار پایین لیزر موهای زائد را بخورید.

5- دسترسی به مرکز لیزر موهای زائد

بهتر است مکان مرکز لیزر موهای زائد نزدیک محل خانه یا محل کار باشد تا بتوانید به راحتی برای انجام لیزر درمانی مراجعه کنید و یا حتی الامکان در مکانی باشد که فضای پارک کردن خودرو را داشته باشد. البته از آنجا که هیچ موضوعی نباید بیشتر از یک لیزر موهای زائد بدون عوارض و ایمن که نتایج خوبی ارائه دهد ، اهمیت داشته باشد ، محل مرکز لیزر موهای زائد را باید در اولویت های بعدی قرار دهید.

لیزر موهای زائد در رشت

6- زمانبندی و رزرو نوبت در مرکز لیزر موهای زائد

می توانید به تحقیق درباره اینکه ساعات کاری مرکز لیزر و این که کلینیک لیزر موهای زائد در چه زمانی شروع به کار می کند و یا اینکه در بعدظهرها هم خدمات انجام می دهند ، یا خیر ؟ بپردازید. چرا که در صورت شاغل بودن شما در صبح ، نیاز به تعیین نوبت لیزر در عصر دارید. و یا اینکه درباره اینکه آیا اواخر هفته هم لیزر موهای زائد انجام می دهند ؟ پرس و جو کنید. همچنین نوبتدهی مرکز لیزر موهای زائد در رشت از طریق تماس تلفنی ، وب سایت و یا اینستاگرام و فضای مجازی امکانپذیر است یا خیر ؟ بررسی کنید.  به دلیل اینکه این روزها همگان دوست دارند به راحتی و از طریق تلفن یا فضاهای مجازی همه کارهای خود نظیر نوبت گرفتن را مدیریت کنند.

7- قیمت لیزر موهای زائد در رشت

بعد از انتخاب چند گزینه برتر کلینیک لیزر موهای زائد در رشت ، زمان آن رسیده که درباره هزینه و قیمت لیزر موهای زائد تحقیق و مقایسه کنید و محدوده قیمت را باید در نظر بگیرید و یک لیزر نباید هزینه بسیار پایینی داشته باشد. به دلیل اینکه دستگاه لیزر موهای زائد دارای لیزر بار بوده که باید بعد از استفاده و بموقع تعویض گردد تا لیزر موهای زائد اثربخش باشد ، ازین رو با توجه به افزایش قیمت ارز ، هزینه لیزر بارها افزایش یافته و مرکز لیزری که به موقع لیزر بار خود را تعویض می کند ، هیچ وقت قیمت جلسات لیزر موهای زائد خود را بیش از حد کاهش نمی دهد.

در ادامه با لیزر موهای زائد بیشتر آشنا شویم :

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر موهای زائد روشی برای از بین بردن موهای زائد است که از نور لیزر برای سوزاندن و آسیب به فولیکول مو استفاده می کند و از آنجا که فولیکول مو کیسه ای است که در آن مو رشد می کند ، لذا با سوختن آن دیگر مویی رشد نخواهد کرد. روش لیزر موهای زائد توسط سازمان غذا و داروی امریکا به عنوان روشی با کاهش دائمی موهای زائد تایید شده و این بدین معناست که با انجام لیزر موهای زائد موها چیزی در حدود 70 تا 90 درصد از بین می رود. به همین دلیل لیزر درمانی به محبوب ترین و پرطرفدارترین روش از بین بردن موهای زائد تبدیل شده که مزایایی همچون ایمن بودن ، بدون درد و عوارض بودن و رهایی از سایر روشهای رفع موهای زائد نظیر اپیلاسیون دارد.

لازم به ذکر است که تعداد جلسات لیزر موهای زائد بین 6 تا 8 جلسه ماهیانه بوده و با کاهش رشد موها و رسیدن به جلسات ترمیم در ابتدا دوره های ترمیم دو تا سه ماهه و در نهایت شارژ سالیانه انجام می گیرد و این یعنی سپری کردن یک سال با پوستی بدون مو.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است ؟

عملکرد لیزر موهای زائد بدین گونه است که نور لیزر رنگدانه ریشه مو در فولیکول را هدف گرفته و با گرم کردن آن باعث آسیب فولیکول می شود. بدین جهت هرچه مو تیره تر باشد ، شناسایی آن توسط نور لیزر راحت تر است و بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد در افرادی دیده می شود که دارای تضاد بیشتری بین رنگ پوست و مو باشند یعنی موها تیره تر و پوست روشن تر. اما این بدین معنا نیست که لیزر درمانی برای افراد دیگر نتیجه بخش نیست ، چرا که با ابداع انواع دیگر فناوری لیزر نظیر لیزر دایود و اندیاگ پوستهای تیره و خیلی تیره همچون مردم ایران و آسیا هم می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند.

ویژگی های یک لیزر خوب در رشت

عوامل موثر بر لیزر موها ی زائد کدامند ؟

رنگ پوست و مو : از مهم ترین عوامل موثر بر لیزر موهای زائد نوع و رنگ پوست بیمار است به گونه ای که هر اندازه رنگ پوست روشن تر و مو تیره تر باشد ، لیزر درمانی اثربخش تر خواهد بود. اما در صورتی که تضاد بین رنگ پوست و مو کم باشد ، لیزر موهای زائد جلسات بیشتری طول می کشد چرا که به علت نزدیک بودن رنگدانه پوست و مو ، کارشناس لیزر از درجه کمتر لیزر ( برای کاهش خطر سوختگی ) استفاده می کند که مستلزم گذراندن تعداد جلسات بیشتری برای کسب نتایج مطلوب می باشد.

 رنگ و ضخامت مو : در واقع هر اندازه مو ضخامت بیشتری داشته باشد و تیره تر باشد ، نور لیزر به راحتی به فولیکول مو دسترسی پیدا کرده و آن را از بین می برد. برخلاف آن اگر تار مو نازک تر باشد ، فرد دیرتر به جلسات شارژ می رسد.

۳- مشکلات هورمونی : اختلالات هورمونی اعم از تیرویید ، تخمدان پلی کیستیک یا PCO ، افزایش هورمونهای مردانه آندروژن و توستسترون در بدن  بانوان منجر به افزایش رشد موهای زائد و ضخیم تر شدن تار مو می گردد و اگرچه به دلیل تیره و ضخیم بودن موها در جلسات اولیه موهای فرد به راحتی از بین می رود و نتایج لیزر درمانی مطلوب بنظر می رسد اما پس   از آنکه مجددا اختلالات هورمونی منجر به عدم تعادل هورمونها در بدن فرد شد ، موهای زائد حتی در نقاطی که قبلا وجود نداشتند ، دوباره رشد کرده و نیاز به تعداد جلسات بیشتری برای رسیدن به جلسات ترمیم می باشد.

۴- قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و برنزه کردن : در صورتی که قبل از جلسات لیزر موهای زائد و یا بین جلسات در معرض نور آفتاب قرار گرفتید و یا به سولاریوم رفتید و پوست خود را برنزه کردید ، باید بدانید که تا رفع کامل برنزه بودن پوست خود باید صبر کنید و نمی توانید لیزر درمانی انجام دهید چرا که در اثر برنزه کردن پوست به نور حساس شده و از آنجا که ماهیت لیزر هم نور است ، لذا انجام لیزر موهای زائد پس از برنزه کردن باعث آسیب و سوختگی بیشتر پوست می گردد.

۵- مصرف داروهای خاص : داروهایی همچون داروهای حاوی طلا ، ماینوکسیدیل ، آکوتان یا راکوتان یا ایزوترتینوئین باعث حساس شدن پوست نسبت به نور  می شود و با توجه به اینکه لیزر هم نور است ، لذا لیزر درمانی می تواند در افراد با مصرف این نوع داروها م نجر سوختگی پوست گردد

ویژگی های یک لیزر خوب در رشت

سخن آخر  

از آنجائیکه در گذشته ، از روش های سنتی برای رفع موهای زائد نظیر اپیلاسیون ، کرم موبر ، تیغ ، الکترولیز و ... استفاده می شد که همگی دارای مشکلات خاص خود نظیر دردناک بودن ، کثیفی ، وقت گیر بودن و هزینه بالا و ... بودند ، ازین رو به لطف فناوری لیزر موهای زائد ، حذف موهای صورت و بدن بسیار آسان ، بدون درد و راحت و با هزینه کمتر شده است. در این مقاله به بررسی ویژگی های یک لیزر خوب در رشت پرداختیم تا بتوانید یک انتخاب درست برای انجام لیزر موهای زائد خود داشته باشید.

چنانچه در استان گیلان و شهر رشت کار و یا زندگی می کنید و در جستجوی بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشید ، می توانید به کلینیک زیبایی آلما رشت سری بزنید و مشاوره رایگان داشته باشید. همچنین در سایت https://almask.ir  نمونه کارها و نظرات مراجعین را مشاهده و بررسی نمایید. امید آنکه بهترین جلسات لیزر موهای زائد را با نتایج عالی و طولانی مدت در کلینیک زیبایی آلما در رشت تجربه کنید.

قابل ذکر است که در مرکز لیزر موهای زائد آلما از دستگاه ترکیبی رازولیز آلمان که دارای هر سه طول موج الکس ، دایود و اندیاگ است ، بهره گرفته می شود که برای همه انواع پوست ها مناسب می باشد و همچنین دارای سیستم کولینگ یا خنک کننده قوی نیز می باشد که عملکرد بسیار خوبی دارد و اپراتور لیزر ما دارای مدارک و مجوزهای مربوط به لیزر درمانی بوده و تجربه کافی در این زمینه دارد.

مکان کلینیک لیزر موهای زائد آلما در خیابان منظریه رشت است و ساعات کاری از ساعت 8 صبح تا 8 شب می باشد و به منظور دریافت نوبت با شماره 01332662196 - 01332006295 - 09125396478 تماس حاصل فرمایید و یا به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه

  • Michael Ethan

    سها

    واقعا چطوری بهترین کلینیک لیزر موهای زائد رو انتخاب کنیم؟ من خیلی از اطرافیانم به مراکز لیزر مراجعه کردن ولی راضی نیستن

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    میتونین با سرچ در سایتهای کلینیک های زیبایی مختلف و مطالعه نظرات مراجعین قبلی از کیفیت کار مرکز لیزر موهای زائد اطلاع کسب کنین و پس از مقایسه بهترین کلینیک لیزر موهای زائد رو انتخاب کنین