راهنمای انتخاب بهترین کلینیک زیبایی

اشتراک گذاری :

میل به زیبایی یکی از ویژگی هایی است که همیشه به همراه انسان بوده و امروزه رسیدن به نهایت زیبایی و جوانی به عنوان دغدغه ای مهم برای افراد خصوصا بانوان محسوب می شود و برای رسیدن به کمال مطلوب به مراکز زیبایی برای جوانسازی پوست مراجعه می کنند . در این بین با ازدیاد کلینیک های زیبایی ، انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب و مناسب که در زمینه زیبایی و جوانسازی پوست و مو و لیزر موهای زائد فعالیت می کند ، در این امر بسیار مهم و اساسی می باشد. حال چگونه یک کلینیک زیبایی مناسب یا بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که در ادامه به تشریح در جواب آن می پردازیم.

چگونه بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم ؟

بهترین کلینیک زیبایی علاوه بر ویژگی های ظاهری خوب باید دارای پزشک و کارشناسان زیبایی متبحر در زمینه لیزر موهای زائد و خدمات زیبایی باشد تا بهترین تجربه و نتیجه عالی را از خود در خاطر مراجعین و زیباجویان به جا بگذارد. برای این منظور در ابتدا باید ویژگی های یک کلینیک زیبایی خوب را بدانیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. در ادامه این ویژگی ها به تفصیل آمده است.

بهترین کلینیک زیبایی در رشت

ویژگی های بهترین کلینیک زیبایی :

- مجوزهای لازم : در درجه اول یک کلینیک زیبایی خوب باید زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کرده و پروانه تخصصی و مجوزهای لازم را برای فعالیت پوست ، مو و زیبایی داشته باشد. چرا که داشتن این مجوزها به عنوان برچسب اطمینانی در انجام خدمات زیبایی مورد نیاز می باشد تا بتوان اعتماد لازم را نسبت به این مراکز بدست آورد. بدیهی است مراکزی که دارای مجوزهای لازم نبوده و بطور غیرقانونی فعالیت می کنند ، بسیاری از اصول بهداشتی و مراقبت ها ، نوع دستگاه ها و مسائل دیگر را رعایت نمی کنند و احتمال آن می رود از دستگاه های تقلبی و نیروهای ناکارآمد استفاده کنند که نتیجه ای جز کیفیت خدمات پایین و یا عوارض و آسیب پوستی به همراه نخواهد داشت .

- پزشک و متخصص : بهترین کلینیک زیبایی در رشت می تواند دارای پزشکان متخصص پوست و در عین حال پزشکان عمومی متبحر با دانش و تخصص لازم و با تجربه کافی در زمینه زیبایی باشد. از این رو پزشک در مرکز زیبایی قبل از انجام هر نوع خدمات زیبایی ، در ابتدا به ویزیت و مشاوره با مراجعه کننده می پردازد تا علاوه بر ایجاد اطمینان و آرامش ، بتواند بهترین روش را برای زیباجو انتخاب کند. همچنین پس از انجام خدمات زیبایی برای مراقبت از پوست در منزل به عنوان روتین مراقبتی پوست توصیه های لازم جهت تهیه و مصرف محصولات مورد نیاز پوستی باید صورت پذیرد.

- رفتار پرسنل : در گام بعدی پرسنل بهترین کلینیک زیبایی ، متخصصین و مشاورین پوستی و زیبایی نیز باید برخورد درست و مناسب به همراه صبر و حوصله کافی داشته و راهنمایی های لازم را در امور زیبایی بدهند. لازم به ذکر است یک اپراتور لیزر خوب در رشت ، تمامی نکات قبل و بعد از لیزر را به مراجعه کننده توضیح می دهد ، چرا که مراقبتهای قبل و بعد از لیزر موهای زائد در کسب نتیجه ایده ال از لیزر درمانی بسیار موثر و اساسی است.

لیزر خوب در رشت

- تکنولوژی و دستگاه های به روز دنیا :  بهترین کلینیک زیبایی رشت داری تکنولوژی های نوین و به روز دنیا در محیطی آرامش بخش و دلپذیر و در عین حال استریل می باشد. در عین حال که یک کلینیک زیبایی نیاز به دستگاه های جدید برای انجام خدمات دارد ، باید این دستگاه ها تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا هم داشته باشد و از دستگاه های تقلبی استفاده نگردد. همچنین لزوم رعایت بهداشت و استریل کردن وسایل برای جلوگیری از انتقال بیماریها خصوصاً با شیوع بیماری کرونا مهم و از لزوم یک کلینیک زیبایی خوب است.

- مواد مصرفی و تزریقی : در یک کلینیک زیبایی در موارد تزریق اعم از تزریق ژل و بوتاکس ، باید از مواد با کیفیت و برندهای معتبر استفاده گردد تا بهترین نتیجه را داده و خدای ناکرده شاهد عوارض و حساسیت و ... نباشیم. به دلیل اینکه استفاده از برندهای تقلبی می تواند به پوست آسیب زده ، لذا حتماً در این موارد نیز بررسی های لازم را بعمل آورید. البته ناگفته نماند تبحر و تجربه پزشک برای تزریق بسیار مهم می باشد ، لذا این نکات را نادیده نگیرید.

- شهرت کلینیک زیبایی : یک کلینیک زیبایی خوب و معتبر ، شناخته شده و دارای سابقه درخشان می باشد. چنانچه در صورت مشورت با دیگران ، نظر مثبتی روی این مراکز دارند و تایید می کنند. جدا از مشاوره با دوستان و اطرافیان و استفاده از تجربیات آنها ، جستجوی اینترنتی هم بسیار کمک کننده است. در عین حال دسترسی آسان به محل و موقعیت کلینیک زیبایی در رشت بسیار مهم می باشد. همچنین از نظر نزدیک بودن به محل زندگی ، دسترسی آسان به محل ، داشتن جای پارک ، قابل دسترسی با وسایل نقلیه و ... باید مورد بررسی قرار گیرد.

- فعال بودن در فضای مجازی : دنبال کردن فعالیت های کلینیک زیبایی در فضای مجازی اعم از صفحه گوگل و سایت کلینیک و نیز اینستاگرام با امکان مشاهده نمونه کار و آشنا شدن سبک کار ، بررسی از نظر رضایت مراجعین در سایت ، درصد موفقیت انواع خدمات زیبایی و اطلاع از تعرفه ها می تواند در پیدا کردن یک کلینیک زیبایی مناسب کمک کننده باشد.

- تجربه کارکنان کلینیک زیبایی : صرف نظر از اینکه قرار است چه نوع خدمات زیبایی انجام دهید ، باید به تجربه کارکنان توجه کافی داشته باشید و سعی کنید که دریابید آنها چقدر در کار خود حرفه ای هستند. آیا در کلینیک زیبایی پزشکان و پرستاران و کارشناسان زیبایی دارای مدارک رسمی و باتجربه را به کار می گیرند یا خیر ؟ دقت کنید که تزریق بوتاکس ، تزریق ژل لب و ... باید توسط پزشک متبحر و همچنین لایه برداری شیمیایی و پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست و ... باید توسط کارشناس زیبایی آموزش دیده ماهر صورت گیرد.

بهترین کلینیک زیبایی رشت

- مشاوره حضوری : مراجعه حضوری به کلینیک زیبایی در رشت و انجام مشاوره قبل از هر اقدام زیبایی مهم و تاثیر گذار می باشد. بدین منظور اطلاع از جزئیات کار ، عوارض و مراقبت های قبل و بعد از انجام خدمات زیبایی ، مشاوره با متخصصین کلینیک زیبایی ، اطلاع از هزینه و قیمت و ... نیز در تصمیم گیری موثر است که در بهترین کلینیک زیبایی در رشت مشاوره بصورت رایگان انجام می شود.

به جای اینکه به دنبال نتایج بیش از حد امیدوار کننده در یک کلینیک زیبایی باشید باید به یک برنامه درمانی - زیبایی واقع بینانه توجه کنید ، در نتیجه باید به کلینیک زیبایی مراجعه کنید که قبل از درمان انتخابی شما مشاوره رایگان داشته باشد. ازین رو سوالات و انتظارات خود را از خدمت زیبایی مورد نظر خود در نظر بگیرید و با متخصصین و پزشکان کلینیک زیبایی در میان بگذارید و ببینید که آیا کارکنان در پاسخ به سوالات شما مشکلی دارند یا خیر . اگر یک پزشک یا کارشناس زیبایی نگرانی های شما درباره پوستتان را درک نمی کند و بهترین نتایج را بدون گوش دادن به حرفهای شما وعده می دهد ، زمان آن است که به دنبال کلینیک دیگری باشید.

- بررسی بازخورد و نظرات : در صورتی که تصمیم به انتخاب یک کلینیک زیبایی خاص بعد از انجام مشاوره حضوری رایگان گرفته اید ، اما اعتبار کلینیک را بررسی نکره اید ، تحقیقات لازم را در باره معتبر بودن کلینیک دوباره انجام دهید و در این بین می توانید از بازخوردها و نظرات مراجعین قبلی کلینیک ها کمک بگیرید که این نظرات در سایت کلینیک زیبایی ، شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و ... قابل دسترسی است. همچنین می توانید از دوستان و آشنایانی که در کلینیک زیبایی انتخابی شما تجربه خدمات زیبایی داشته اند ، مشورت بگیرید.

- بررسی قیمت :  قیمت از جمله مواردی است اکثر افراد به آن علاقه دارند و قبل از انتخاب یک کلینیک زیبایی بخوبی در مورد آن تحقیق می کنند خصوصا در سالهای اخیر که با افزایش تورم و گرانی مواجه هستیم. اما باید این مطلب را در نظر داشته باشید که صرفه جویی پول در کوتاه مدت ممکنست خوب بنظر برسد اما درباره روشهای زیبایی و جوانسازی پوست و لیزر موهای زائد اوضاع فرق می کند و شما باید در این مورد کیفیت خدمات را بجای قیمت در نظر بگیرید.

بعنوان مثال این روزها تزریق ژل های 10 سی سی خیلی باب شده که این ژل ها از سازمان غذا و داروی امریکا تاییدیه دریافت نکرده و مناسب تزریق نیستند و این در حالیست که بسیاری از کلینیک های زیبایی بدون توجه به سلامت افراد بعلت قیمت پایین آن به تزریق این نوع ژل می پردازند. بنابراین باید توجه داشته باشید که گول قیمت های پایین را نخورید و در خدمات جوانسازی پوست خصوصا تزریق ژل و بوتاکس از قیمتهای پایین شدیدا دوری کنید تا از عوارض و خطرات آن در امان بمانید.

مثال دیگر در مورد لیزر موهای زائد است که برخی کلینیک های زیبایی پکیج های لیزر ارزان قیمت انجام می دهند و یا انواع تخفیفات و جشنواره های با تخفیفات غیر قابل قبول دارند ، ازین رو باید دقت کنید که دستگاه لیزر موهای زائد مرتبا نیاز به سرویس و تعویض به موقع لیزر بار دارد ، لذا این نوع تخفیفات به عدم تعویض به موقع لیزر بار و سرویس درست دستگاه بر می گردد که در نهایت شما در کوتاه مدت از تخفیفات استفاده کرده اید اما در دراز مدت می بینید که لیزر موهای زائد بر شما اثری نخواهد داشت یا تاثیر بسیار کمی دارد. در نتیجه از تخفیفات غیر واقعی لیزر موهای زائد جدا دوری کنید.

- بررسی رعایت بهداشت : اگرچه بررسی رعایت بهداشت و نظافت کلینیک زیبایی قبل از انجام خدمات ممکنست سخت باشد اما بهتر است قبل از رزرو نوبت حتما به کلینیک زیبایی که انتخاب کرده اید مراجعه کنید و رعایت بهداشت و پاکیزگی را بررسی کنید.

پاکسازی پوست در رشت

دلایل مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی

  • افزایش سن و ایجاد چین و چروک پوست و از دست دادن شادابی و جوانی با ایجاد پوستی شل و افتاده و خطوط پیری اخم و خنده و ...
  • ایجاد جوش و آکنه و لکه های پوستی
  • ریزش مو ، کم پشت بودن مو
  • تیرگی دور چشم
  • موهای زائد در نواحی صورت و بدن
  • کم حجم بودن و بی فرم بودن لب ها
  • داشتن خال و زگیل
  • اضافه وزن با داشتن چربی های اضافی در مناطق خاص مانند ران، شکم ، بازو و ...

و بسیاری دلایل دیگر از مهمترین علل مراجعه به کلینیک زیبایی و انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد.

هدف و مقصد اصلی بهترین کلینیک زیبایی رشت ، هدیه کردن زیبایی و سلامت پوست و مو و ارائه راهکاری برای دیرتر پیر شدن و هرچه زیباتر شدن می باشد. در واقع هدف و مقصد اصلی بهترین کلینیک زیبایی رشت ، هدیه کردن زیبایی و سلامت پوست و مو و ارائه راهکاری برای کند کردن روند و علائم پیری و هرچه زیباتر و جوانتر شدن چهره می باشد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

خدمات کلینیک زیبایی در رشت :

- لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد که یکی از کاربردی ترین موارد بهترین کلینیک زیبایی در رشت می باشد، بدین ترتیب که درصد بالایی از مراجعین کلینیک زیبایی به قصد از بین بردن موهای زائد مراجعه می کنند. این روزها که مراکز لیزر موهای زائد با انواع دستگاه های مختلف لیزر افزایش یافته ، لذا مراجعین بیش از پیش به دنبال کسب نتیجه مطلوب از لیزر درمانی می باشند و در این زمینه تحقیق می کنند. در این باره باید گفت ، زمانی لیزر موهای زائد به خوبی جواب می دهد که در کلینیک زیبایی مجهز با دستگاه به روز دنیا و دارای تاییدیه FDA امریکا انجام شود و دارای پزشک مجرب با اپراتورهای کارآزموده به صورت کاملاً استریل صورت پذیرد. در غیر اینصورت لیزر موهای زائد امری بی فایده حتی خطرناک خواهد بود.

- پاکسازی پوست :

پاکسازی پوست با پکیج های مختلف جهت لایه برداری ، تمیز کردن منافذ ، تخلیه کمدون یا جوش های سرسیاه ، میکرودرم ، لایت تراپی ، درمان جوش ، پلینیگ آنزیمی، کنترل چربی ، اوزون تراپی ، درما اکسی ، اکسیژن رسانی ، آبرسانی ، اسید تراپی ، ماساژ صورت و ... از جمله موارد مختلف خدمات پاکسازی پوست و فیشیال با استفاده از دستگاه آکوا فیشیال می باشد. در این راستا کارشناس زیبایی در بهترین کلینیک زیبایی در رشت در ابتدا مشاوره و بررسی های لازم را انجام داده و سپس به انتخاب نوع پکیج پاکسازی و انجام آن می پردازد.

- هایفوتراپی :

هایفوتراپی ، از انواع خدمات جوانسازی پوست غیرتهاجمی بوده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بدین منوال اساس کار دستگاه هایفوتراپی با امواج فراصوت بوده که به داخل پوست در عمقی ترین لایه نفوذ کرده و باعث تحریک کلاژن سازی و جوان شدن پوست می شود و اصلی ترین کارایی آن لیفت صورت و سفت شدن پوست می باشد. همچنین از ویژگی های دیگر آن بدون درد بودن با مدت زمان ماندگاری بالا می باشد. لازم به ذکر است که هایفوتراپی از مواردی است که باید حتماً زیر نظر پزشک و توسط کارشناس آموزش دیده در به ترین کلینیک زیبایی در رشت انجام شود.

هایفوتراپی در رشت

- آراف تراپی :

آراف تراپی روشی است برای جوانسازی پوست و لیفت صورت که در آن با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی و ارسال آن به بافت میانی پوست و تبدیل شدن به گرما در پوست باعث آسیب به پوست و در نهایت منجر به تحریک و تشویق تولید کلاژن بیشتر می شود. همچنین از دستگاه آراف برای لاغر کردن بدن در نواحی مختلف شکم ، پهلو ، بازو ، ران و غبغب استفاده می گردد و این روزها بسیاری از افراد به دنبال کلینیک زیبایی مجهز به آراف لاغری می باشند.

- میکرونیدلینگ :

میکرونیدلینگ روشی که در آن با استفاده از دستگاه کوچک دستی که دارای سوزنهای بسیار ریز می باشد ، لایه برداری از سطح پوست انجام شده و باعث جوان سازی و شفافیت پوست می گردد. البته این روش در چند جلسه برای تشویق کلاژن سازی انجام شده و نتیجه اصلی بعد از گذشت حداقل سه جلسه روی پوست مشاهده می گردد. همچنین از کاربردهای میکرونیدلینگ می توان به رفع اثرات جوش ، لک و چروک و نیز ترک های پوستی اشاره داشت.

- مزوتراپی مو :

در بهترین کلینیک زیبایی در رشت ، مزوتراپی مو برای درمان ریزش مو و کمک به رشد مجدد مو بکار برده می شود و در حین انجام عصاره های گیاهی ، انواع ویتامین ، هورمونها و داروها بنا به مشکل بیمار توسط پزشک به زیر پوست سر تزریق می شود. لذا با انجام این تزریق به صورت منظم و با رعایت فواصل زمانی مشخص اصلاح تعادل هورمونها در فولیکول مو شکل گرفته و با بهبود گردش خون در پوست سر مواد مغذی به ریشه مو می رسد و در نهایت از ریزش مو جوگیری شده و موهای جدید شروع به رشد می کنند.

- پارافین تراپی پوست :

روش دیگر جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی ، پارافین تراپی پوست می باشد که با انتقال پارافین به سطح پوست ، تحریک کلاژن سازی ، افزایش گردش خون و جوانسازی پوست شکل می گیرد و عموماً برای نواحی دست ها و پاها پرکاربرد می باشد که البته برای نواحی زیربغل و بیکینی هم انجام می گیرد که علاوه بر رفع خشکی به سفیدتر و یکدست تر شدن پوست این نواحی کمک می کند که مورد توجه بانوان می باشد.

آنزیم تراپی پوست در رشت

- آنزیم تراپی پوست :

آنزیم تراپی پوست درمان پوستی جدید برای بازنگری در عملکرد پوست مانند جوان سالم بوده که با گردش خون ، اکسیژن رسانی و تخلیه لنفاوی ، دفع سموم و رادیکالهای آزاد ، باعث تولید کلاژن جدید می شده و در نتیجه مشکلات پوستی نظیر خشکی پوست ، آکنه ، چربی بیش از حد پوست ، خطوط و چروک ریز پوست ، جای زخم و... را درمان کرده و باعث جوانسازی پوست می گردد. گفتنی است با روش مراقبت از پوست آنزیم تراپی dmk حداقل 10 سال جوانتر از سن خود نشان داده می شوید.

- تزریق ژل :

تزریق ژل یا فیلر روشی تزریقی برای پر کردن و رفع نواقص پوستی و کاهش حجم لب و دیگر نقاط صورت و نیز در برطرف کردن چروک عمیق در اثر افزایش سن مثمر ثمر می باشد که در بهترین کلینیک زیبایی در رشت و توسط پزشک متخصص و با دقت بالا در محیطی کاملاً استریل انجام می شود. بدین منظور از کاربردهای تزریق ژل می توان به تزریق ژل گونه ،  تزریق ژل لب ، ژل زیر چشم ، ژل خط خنده ، ژل خط غم و ... اشاره داشت.

- تزریق بوتاکس :

تزریق بوتاکس هم از جمله خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک زیبایی رشت می باشد که حتماً باید توسط پزشک متخصص و با تجربه و با استفاده از مواد با کیفیت انجام پذیرد. در این راستا درباره تزریق بوتاکس باید گفت که بوتاکس سمی است با نام بوتولونیوم که به صورت کنترل شده و به منظور فلج کردن و از کار انداختن موقت عضلات صورت که باعث چین و چروک پوست می گردند ، به پوست تزریق شده و عموماً برای نواحی پیشانی و دور چشم ، چه در بانوان و چه در آقایان پرطرفدار می باشد. لازم به ذکر است که ماندگاری بوتاکس در حدود 3 تا 4 ماه بوده و پس از آن با بازگشت چین و چروک ها نیاز به تزریق مجدد وجود خواهد داشت.

- میکرودرم ابریژن :

از روشهای دیگر زیبایی و جوانسازی پوست در بهترین کلینیک زیبایی در رشت ، میکرودرم ابریژن بوده که در آن با استفاده از دستگاه میکرودرم دستی و با ماساژ پوست، سلولهای مرده پوست را از بین برده و باعث شفافیت و جوانی پوست می گردد. معمولاً از میکرودرم ابریژن در پکیج های پاکسازی به همراه نوردرمانی ، اکسیژن تراپی و ... صورت می پذیرد ، چرا که میکرودرم باعث از بین بردن سلولهای مرده پوست می گردد و پوست پس از پاکسازی از سلولهای مرده نیاز به آبرسانی ، اکسیژن رسانی و ... بصورت عمقی می باشد تا تغذیه شود.

کلینیک زیبایی در رشت

بهترین کلینیک زیبایی در رشت:

مشاوره رایگان توسط متخصصین مجرب زیبایی در یک کلینیک زیبایی در رشت از وجه تمایز یک کلینیک زیبایی خوب به شمار می رود. کلینیک زیبایی آلما به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در رشت  ارائه دهنده مشاوره رایگان توسط کارشناسان مجرب قبل از انجام امور زیبایی و نیز مشاوره پوستی بعد از انجام خدمت و توصیه های مراقبتی برای منزل می باشد که از ویژگی های بارز این مرکز زیبایی است. همچنین از خدمات کلینیک زیبایی آلما در رشت نظیر لیزر موهای زائد ، هایفوتراپی ، پاکسازی پوست ، آراف تراپی ، تزریق ژل و تمام موارد اشاره شده در بالا می باشد .

عواقب انتخاب اشتباه کلینیک زیبایی :

بسیاری از مراکز زیبایی غیرتخصصی اعم از سالن های زیبایی ، آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی بدون مجوز وجود دارد که از دستگاه های غیر استاندارد و تقلبی برای انجام لیزر موهای زائد و یا هایفوتراپی و دیگر خدمات جوانسازی پوست استفاده می کنند و یا به منظور تزریق ژل و بوتاکس یا مواد و ماسک های پاکسازی پوست ، مواد نامرغوب و بی کیفیت بکار می گیرند که عوارض مختلفی نظیر عفونت ، حساسیت ، تورم ، کبودی ، قرمز شدن و ... را به دنبال داشته اند. لذا انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در رشت با مولفه هایی که در بالا ذکر شد ، بسیار کمک کننده است. همچنین هزینه بسیار بالا تضمین کننده کیفیت کار نبوده و یا ارزانی غیرمعمول هم قابلیت اعتماد نداشته و باید دقت کافی بعمل آید.

بهترین کلینیک زیبایی در رشت

یک تیم قوی در یک کلینیک زیبایی خوب باید واجد شرایط زیر باشد :

در یک تیم قوی همه باید به عنوان عضوی از تیم در جهت موفقیت آن تلاش کنند که این کار در ایجاد اعتماد به نفس و افزایش عزت نفس کمک کننده است تا همه با هم به موفقیت دست یابند. از آن گذشته اخلاق کاری قوی و حرفه ای در یک تیم کلینیک زیبایی اطمینان بخش مراجعه کنندگان نسبت به خدمات زیبایی است که به خوبی انجام گردد ، چرا که افراد با اخلاق کاری حرفه ای ، خدمات کارشناسی خوبی ارائه می دهند و بسیاری از مشتریان از خدمات این کلینیک های زیبایی راضی و خشنود هستند. همچنین قابلیت اطمینان در کنار اخلاق کاری حرفه ای منجر به قابل اعتماد کردن کلینیک زیبایی برای مراجعه کننده می باشد.

در کنار این عوامل ، تعهد داشتن به عنوان قابل احترام ترین ویژگی هر عضو تیم است ، چرا که هر عضوی در صورتی که به تیم خود تعهد داشته باشد ، از انجام هر کاری برای به اثبات رساندن تیم خود فروگذار نمی کند و عملکرد تیم خود را خوب جلوه می دهد تا مشتری از مراجعه به کلینیک زیبایی راضی باشد. از طرف دیگر از آنجا که صنعت زیبایی شناسی به سرعت در حال حرکت است ، همه کلینیک های زیبایی باید بر اساس آخرین تحولات عمل کنند و با دید و ذهنی باز ، آخرین فناوری های جدید در تحولات غیر جراحی و غیرتهاجمی زیبایی را در نظر بگیرند تا بتوانند به رشد و پیشرفت رسیده و مراجعه کنندگان از این مراکز رضایت کامل داشته و به دیگران هم توصیه کنند.

سوالات

کلینیک زیبایی چیست ؟

کلینیک زیبایی یک مرکز درمانی پوست ، مو و زیبایی دارای پزشک و مجوزهای مربوطه از سازمان وزارت بهداشت است و در درجه اول به مراقبت از بیماران بصورت سرپایی به منظور مراقبت از پوست ، لیزر موهای زائد و انجام انواع روشهای جوانسازی پوست و ضد پیری می پردازد.

متخصصین ما با شماره های 01332662196 - 01332006295 - واتس آپ 09125396478 جهت مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشند.  

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

کلینیک زیبایی آلما در رشت

مقالات مشابه