تزریق ژل پرفکتا

اشتراک گذاری :

این روزها که جوانسازی پوست طرفداران زیادی در جهان پیدا کرده است و با وجود ابداع روشهای زیادی در این زمینه ، تزریق ژل یکی از بهترین روشهایی است که به فرد ، چهره ای بدون عیب ، متقارن ، جوان و زیبا می بخشد. اما در این میان با تولید برندهای مختلف ژل می توان گفت که هر نوع ژلی برای تزریق مناسب نبوده و باید از فیلر یا ژل استاندارد و دارای تاییدیه از سازمان FDA امریکا استفاده کرد که ژل پرفکتا یکی از این موارد است. در ادامه با ما همراه باشید.

ژل پرفکتا

از آنجا که تزریق ژل به عنوان یک فیلر یا پرکننده محسوب می گردد و برای پر کردن خطوط عمیق و حجیم کردن پوست صورت و لب و قسمتهای مختلف بدن بکار می رود و ژل پرفکتا Perfectha هم که از برندهای معروف و محبوب ساخت کشور فرانسه است ، یک محصول ایمن بوده که به منظور آبرسانی ، رفع مشکلات پوست و از بین بردن چین و چروک عمیق پوست و حجیم کردن نواحی مختلف صورت و لب کاربرد دارد. ژل پرفکتا بر پایه اسیدهیالورونیک ساخته شده که با توجه به طبیعی بودن این اسید ، سازگاری زیادی با بدن دارد.

تحقیقات نشان داده که اکثر افرادی که ژل پرفکتا تزریق کرده اند ، از نتیجه آن رضایت کامل داشته اند. اما لازم به ذکر است که بطور کل تزریق ژل و هر نوع تزریق زیبایی و جوانسازی پوست ، باید توسط پزشک حاذق و با تجربه انجام گیرد تا نتیجه عالی بدهد و در مورد تزریق ژل پرفکتا همینگونه بوده و اگر توسط فردی غیر حرفه ای و در شرایط استاندارد انجام نگیرد ، انتظار یک نتیجه خوب از تزریق ژل نداشته باشید.

تزریق ژل

مزایای ژل پرفکتا

ژل پرفکتا به منظور از بین بردن چین و چروک و حجم دهی به پوست صورت ، گونه و لب بکار می رود و با توجه به اینکه از بهترین و طبیعی ترین مواد نظیر اسید هیالورونیک در ترکیبات آن استفاده شده ، دارای نتایجی طبیعی و سریع می باشد. همچنین دارای دوره نقاهت بسیار کوتاه ، ماندگاری طولانی ، بی خطر و ایمن ، ایجاد بالاترین میزان آبرسانی به پوست و مقرون به صرفه می باشد. از طرف دیگر به دلیل وجود مواد طبیعی و درجه یک ، بدون ایجاد عوارضی همچون عفونت ، تحریک و ورم و جابجایی یا گلوله شدن است.

عوارض ژل پرفکتا

از آنجا که ژل پرفکتا یک فیلر ایمن و مطمئن است ، لذا عوارض جانبی به همراه نداشته و یا اینکه در حد بسیار کم است و با رعایت نکات قبل و پس از تزریق و مراجعه به بهترین مرکز تزریق ژل در رشت مشکلی پیش نخواهد آمد ، اما مراجعه به مراکز غیر معتبر و انجام تزریقی ژل توسط فردی غیر از پزشک متبحر ، باعث عوارضی همچون عفونت و قرمزی و ورم و یا عدم تقارن خواهد بود. به هر صورت عورض جانبی طبیعی تزریق ژل پرفکتا بسیار خفیف بوده و در حد 3 تا 5 روز از بین می رود.

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل پرفکتا

در ابتدا در صورت ابتلا به بیماری خاص به پزشک اطلاع دهید و همچنین قبل و پس از تزریق ژل پرفکتا از مصرف سیگار و مشروبات الکلی خودداری کنید و تا یک ساعت قبل و بعد از مواد آرایشی استفاده نکنید و تا یک هفته قبل و پس از تزریق از مصرف داروهای رقیق کننده خون پرهیز کنید. افزون بر این بعد از تزریق ژل پرفکتا از ماساژ و فشار ناحیه تزریق پرهیز کرده و تا یک روز بعد از فعالیت سنگین نظیر ورزش یا استحمام و یا در معرض نور آفتاب و اشعه و گرما قرار گرفتن خودداری کنید. کمپرس یخ در رفع کبودی و ورم ناشی از تزریق مفید است.

تزریق ژل پرفکتا

انواع ژل پرفکتا

ژل پرفکتا دارای 5 مدل بوده که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند :

  • ژل پرفکتا مدل Finelines که به منظور پر کردن خطوط و چین و چروک ریز و سطحی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و در درمان خطوط پنجه کلاغی دور چشم موثر است که به پوست علاوه بر پر کردن ، نرمی و بهبود رنگ می بخشد و دارای ماندگاری 6 ماهه می باشد.
  • ژل پرفکتا مدل Derm که برای حجیم کردن و کانتورینگ لب و گونه کاربرد داشته و چین و چروک عمیق تا متوسط خطوط اخم و خنده و اطراف چشم را از بین می برد.
  • ژل پرفکتا مدل Deep که به منظور رفع چین و چروک عمیق و همچنین کانتورینگ ، فرم دادن و حجیم کردن لب و گونه بکار می رود که به لایه های عمقی پوست تزریق می گردد که ماندگاری در حدود یکسال دارد.
  • ژل پرفکتا مدل Subskin که برای حجیم کردن گونه و فک و چانه ، جوانسازی پوتس دست و از بین بردن فرورفتگی های شدید و زخم عمیق در بافت پوستبکار رفته و با سوزن یا کانولا به پوست تزریق می گردد و ماندگاری بین یکسال تا یکسال و نیم دارد.
  • ژل پرفکتا مدل Complement هم در پر کردن گودی زیر چشم موثر است و در رفع چین و چروک صورت هم موثر بوده که ماندگاری بین 4 تا 6 ماه خواهد داشت.

سوالات

ممنوعیات تزریق ژل پرفکتا چیست ؟

در صورت ابتلا به حساسیت و آلرژی ، در صورت ابتلا به عفونت فعال ، سابقه ابتلا به نکروز پوست و بانوان باردار و شیرده تزریق ژل پرفکتا انجام نمی شود. حتما در صورت ابتلا به هر نوع بیماری و مشکلات پوستی با پزشک خود مشورت کنید.

ترکیبات ژل پرفکتا چیست ؟

ژل پرفکتا دارای اسید هیالورونیک است که ماده طبیعی بدن بوده و خواص آبرسانی دارد. لازم به توضیح است که ژل پرفکتا از اسید حیوانی تولید نشده و با بدن انسان سازگار است.

ماندگاری تزریق ژل پرفکتا چقدر است ؟

تزریق ژل پرفکتا پس از دو جلسه ماهیانه معمولا ماندگاری 6 ماه تا یک سال دارد و پس از آن برای نگهداری نتایج باید مجددا تزریق صورت گیرد.

آیا تزریق ژل پرفکتا درد دارد ؟

درد تزریق ژل تنها در زمان تزریق بوده و بدین جهت قبل از تزریق ژل پرفکتا از بی حسی موضعی بر روی ناحیه مد نظر استفاده می شود تا از میزان درد تزریق کاسته شود.

آیا ژل پرفکتا ایمن است ؟

بله. با توجه به اینکه ژل پرفکتا از اسید هیالورونیک طبیعی ساخته شده و تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا را کسب کرده ، ایمن و بدون خطر می باشد تنها نکته اینکه باید توسط پزشک حاذق در محیطی کاملا استریل تزریق صورت گیرد.

آیا تزریق ژل پرفکتا دائمی است ؟

خیر. از آنجا که ژل پرفکتا از مواد طبیعی اسید هیالورونیک تولید شده و پس از چند ماه جذب پوست می گردد در نتیحه تزریق ژل پرفکتا دائمی نبوده و باید مجددا تزریق انجام شود.

سن مناسب تزریق ژل چقدر است ؟

متخصصان توصیه می کنند قبل از شروع چین و چروک بر روی پوست و از دهه 20 و 30 شروع به تزریق ژل کنید چرا که بعنوان درمان پیشگیرانه چین و چروک را قبل از ظهور بهبود می دهد.

پس از رفع اثرات تزریق ژل چه اتفاقی برای پوست می افتد ؟

برخی از افراد بر این باروند که پس از رفع اثرات تزریق ژل ، پوستشان خیلی چین و چروک پیدا کرده و شل می شود اما لزوما اینگونه نبوده و تزریق ژل لب پس از چند ماه که از بین می رود ، لبها خیلی بدتر از قبل از تزریق به نظر نمی آید.

آیا تزریق ژل پوست را پیرتر می کند ؟

تزریق ژل باید توسط پزشک باتجربه و درست و اصولی انجام شود تا اثرات بدی نداشته باشد. همچنین باید گفت که استفاده بیش از حد ژل می تواند چهره را نامتقارن کرده و از نظر زیبایی شناختی اجزای صورت را نامتعادل نشان دهد ، بطوریکه چهره را پیرتر از سن واقعی نشان دهد.

آیا تزریق ژل ضد پیری است ؟

تزریقی ژل بخودی خود ضد پیری نبوده و تنها باعث پوشاندن تغییرات و چین و چروک های قبلی پوست می شود تا فرد جوانتر بنظر برسد در نتیجه باعث بهبود علائم پیری می شود اما از ایجاد تغییرات پس از رفع ژل نمی تواند جلوگیری کند چرا که از لحاظ وراثت پیری در اثر افزایش سن از پیش معین شده است

 مشاوره با متخصصین بهترین کلینیک زیبایی در رشت : 01332662196 و 09125396478

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه

  • Michael Ethan

    سپیده

    ماندگاری ژل پرفکتا برای زیر چشم چقدره

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    در حدود 18 ماه

  • Michael Ethan

    سپیده

    ماندگاری ژل پرفکتا برای زیر چشم چقدره

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    در حدود 18 ماه

  • Michael Ethan

    سپیده

    ماندگاری ژل پرفکتا برای زیر چشم چقدره

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    در حدود 18 ماه