آیا هایفوتراپی واقعاً اثربخش است ؟

اشتراک گذاری :

آیا هایفوتراپی واقعاً اثربخش است ؟ این سوالی است که در ابتدا هر زیباجو درمراجعه به کلینیک زیبایی از پزشک یا متخصص زیبایی می پرسد. اما آیا واقعاً هایفوتراپی موثر است و می توان نتایج آن را مشاهده کرد ؟ قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم ، با عملکرد هایفوتراپی که روشی برای زیبایی و جوانسازی پوست است ، آشنا می شویم.

هایفو چگونه کار می کند ؟

در هایفوتراپی از دستگاه هایفو استفاده می شود که هایفو HIFU از کلمه سونوگرافی متمرکز با شدت بالا گرفته شده است و شامل ارسال امواج فراصوت یا اولتراسوند متمرکز بر لایه ها عمقی پوست صورت یا گردن و تاثیر گذاری بر پوست این نواحی می باشد ، بدین صورت که با هدف گرم کردن سریع پوست به سلولهای پوستی هدف آسیب می زند که البته این آسیب موقت است و در واقع این آسیب سلولهای پوستی را به ساخت کلاژن بیشتر تحریک می کند تا پوست با داشتن کلاژن بیشتر ، سفت تر و جوانتر شود. از آنجائیکه این آسیب پوستی بر بافت عمقی پوست اثر می گذارد ، بنابراین آسیب واقعی به لایه سطحی پوست نخواهد رسید و عملاً آسیبی مشاهده نمی شود.

نظر به اینکه هایفوتراپی روش درمانی زیبایی است که به تولید طبیعی کلاژن کمک می کند و با توجه به اینکه در لایه عمقی پوست تاثیر می گذارد ، بنابراین نتایج هایفوتراپی در مدت زمان 2 تا 3 ماه پس از انجام و ساخت کلاژن قابل رویت است که البته ماندگاری یکساله دارد که در برخی این مدت زمان ماندگاری بیشتر است.

هایفوتراپی

آیا هایفوتراپی تاثیر دارد ؟

برای پاسخ به این سوال باید نتایج حاصل از هایفوتراپی را بررسی کرد که این نتایج را می توان از عکس های قبل و بعد از هایفوتراپی مشاهده کرد که از آن جمله پوست سفت تر ، رفع شلی و افتادگی پوست ، لیفت صورت ، چهره ای شاداب تر و جوانتر و کاهش قابل توجه خطوط و چین و چروک می باشد. بعنوان مثال در تصویر زیر می توانید قبل و بعد از هایفوتراپی را مشاهده کنید که چگونه هایفوتراپی پوست اطراف دهان را لیفت داده و خطوط ریز را پس از یکبار درمان ناپدید کرده است.

آیا هایفوتراپی واقعا اثربخش است ؟

پس پاسخ به اینکه آیا هایفوتراپی تاثیر دارد و واقعا اثربخش است ؟ مثبت است. برای اثبات این موضوع می توان عکس های بیشماری از قبل و بعد از مشتریان نشان دهیم تا نتایج واقعی از درمان هایفوتراپی را مشاهده کنید. اما چه چیزی باعث می شود تا یک عکس با عکس بعدی متفاوت باشد ، اینست که هایفوتراپی برای مشکلات مختلف پوستی موثر است که در زیر آمده است.

  • کاهش چین و چروک : درمان هایفوتراپی به کاهش قابل توجه چین و چروک و خطوط ریز پوست کمک می کند که جزو مزایای اصلی این درمان می باشد.
  •  سفت کردن پوست : بعنوان قابل توجه ترین مزیت هایفوتراپی می توان سفت شدن پوست و رفع شلی و افتادگی پوست را معرفی کرد که نه تنها پوست را سفت و محکم می کند ، بلکه آن را صاف هم می کند.
  • لیفت غیرمنتظره صورت : اصلی ترین و مهمترین نتیجه هایفوتراپی ، لیفت کلی ظاهر پوست صورت شامل لیفت گونه ها ، لیفت پلک و ابرو و ... می باشد که در کنار سفت تر شدن پوست و کاهش چین و چروک خود را نمایان می سازد.
  • تقویت خط فک : در صورتی که درمان هایفوتراپی را بطور خاص برای اطراف خط فک و گردن انجام دهید ، منجر به تقویت خط فک طبیعی شما می گردد.
  • کاهش روند پیری : زمانی که در سنین حدود 35 تا 40 سال بسر می برید و با علائم ظریف پیری نظیر خطوط بسیار ریز اطراف چشم و دهان مواجه می شوید ، می توانید از درمان هایفوتراپی برای رفع این علائم و نشانه های پیری و پیشگیری از پیری زودرس مقابله کنید. همچنین می توانید با انجام هرساله این درمان پوست با کیفیت تر و مستحکم تری داشته باشید و پیری را چندین سال دیرتر تجربه کنید ، چرا که دیرتر به سراغتان خواهد آمد.

بعنوان جمع بندی با تمامی مزایای زیبایی شناختی که ذکر شد و در صورت ترکیب آنها با هم ، به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا هایفوتراپی اثربخش است ؟ و چرا به سرعت طرفداران زیادی در جهان در صنعت زیبایی پیدا کرده است. در تصویر زیر می توانید مشاهده کنید که چگونه هایفوتراپی پوست اطراف دهان ، خط فک و گردن را لیفت داده و افتادگی پوست را درمان کرده است و افزون بر این خطوط ریز پوستی را از بین برده و صاف کرده است که این نتایج شگفت انگیز برای لیفت صورت بدون جراحی می باشد.

آیا هایفوتراپی واقعاً اثربخش است ؟

برای مشاهده نتایج هایفوتراپی به چند جلسه درمان نیاز است  ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که تنها یک درمان هایفوتراپی در سال برای مشاهده نتایج آن نیاز است که البته سن مشتریان و مشکلات پوستی آنها در این امر تاثیر گذار است و زیباجویانی که دارای سنین بالاتر با کاهش خاصیت کشسانی پوست ، شلی و افتادگی بیشتر هستند ، نیاز به دو جلسه درمان در سال خواهند داشت. ازین رو بانوان بالای سی سال که شلی پوست خفیف و متوسط دارند ، بیشترین و بهترین نتایج را از انجام یک جلسه هایفوتراپی تجربه خواهند کرد. اما در مقابل برای کسانی که پوست آسیب دیده و یا شلی و افتادگی پوست شدیدتری دارند ، نیاز به جلسات بیشتر و حتی درمانهای تکمیلی با روشهای دیگر از جمله آراف تراپی که درمانی برای لیفت صورت با امواج رادیویی بوده و در لایه های میانی پوست اثر می گذارد ، دارد.

آیا هایفوتراپی تاثیر دارد ؟

چه افرادی برای هایفوتراپی مناسب هستند ؟

هایفوتراپی برای افراد با پوست های شل و افتادگی در حد خفیف تا متوسط مناسب بوده که در محدوده سن 30 تا 55 سال می باشد. اما در هایفوتراپی در موارد افتادگی پوست شدید اثربخش نمی باشد و این افراد باید از گزینه های جراحی برای درمان استفاده کنند. همچنین بجای جراحی می توانند از ترکیب هایفوتراپی با درمانهای دیگر غیر تهاجمی کمک بگیرند.

نتایج هایفوتراپی چه زمانی دیده می شود ؟

نتایج ابتدایی هایفوتراپی بلافاصله پس از درمان تنها 20 تا 30 درصد می باشد و با توجه به درمانی بودن هایفوتراپی پس از تحریک تولید کلاژن طبیعی پس از دو تا سه ماه نتایج هایی دیده می شود که شامل رفع افتادگی پوست ، سفت شدن پوست ، بهبود چین و چروک خفیف تا متوسط و ... می باشد.

 عوارض جانبی هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی در صورتی که توسط پزشک و یا زیر نظر پزشک توسط کارشناس زیبایی آموزش دیده در کلینیک زیبایی معتبر با دستگاه دارای تاییدیه FDA انجام شود بدون ایمن وعوارض جانبی خواهد بود. تنها عوارض خفیف قرمزی ، سوزن سوزن شدن و تورم کم در زمان انجام هایفوتراپی ممکنست مشاهده شود که به سرعت رفع می شود و مراجعه کننده می تواند پس از انجام به سر کار خود بازگردد. همچنین در صورت عوارض جانبی نادر شامل بی حسی موقت و کبودی پس از چند روز از بین می رود که در این صورت باید با پزشک مشاوره نمایید.

آیا هایفوتراپی چین و چروک پوست را از بین می برد ؟

هایفوتراپی درمانی موثر در سفت کردن پوست و رفع شلی و افتادگی پوست می باشد اما مطالعات نشان داده در رفع چین و چروک و صاف کردن پوست نیز گزینه مناسبی می باشد. بدین جهت کسانی که شلی و افتادگی پوست خفیف تا متوسط به همراه چین و چروک و خطوط ریز تا متوسط دارند می توانند از مزایای هایفوتراپی بهره ببرند.

چرا پوست در اثر افزایش سن دچار افتادگی و شلی می شود ؟

پوست دارای پروتئین های کلاژن و الاستین است که این دو پروتئین بلوک های سازنده ساختار پوست هستند و باعث خاصیت کشسانی پوست می شوند. بدین معنا که کلاژن که پروتئین فیبری بوده که بعنوان داربست پوست را سفت و محکم و انعطاف پذیر می کند و الاستین هم خاصیت الاسیسیته به پوست می دهد تا اجازه کشیده شدن و بازگشت به جای خود داشته باشد. با توجه به اینکه در اثر افزایش سن تولید این دو پروتئین در پوست کاهش می یابد در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و شل و افتاده می شود.

اگر به دنبال بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت هستید و می خواهید تحولی را تجربه کنید که هایفوتراپی با امواج فراصوت با شدت بالا و متمرکز انجام می دهد ، اجازه دهید تا ما به کمک شما بیاییم. کلینیک زیبایی آلما در رشت با ارائه بهترین خدمات زیبایی و جوانسازی پوست با پزشکان متبحر و کادری مجرب در خدمت شما عزیزان می باشد. خدمات کلینیک زیبایی آلما : هایفوتراپی ، لیزر موهای زائد ، آراف تراپی ، میکرونیدلینگ ، مزوتراپی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، مزوژل جالپرو ، پارافین تراپی ، ماساژ تخصصی صورت ، کربوسی تراپی ، آنزیم تراپی پوست ، مزوتراپی مو ، پاکسازی پوست و ...

شماره تماس مشاوره با بهترین کلینیک زیبایی در رشت : 01332662196 و 09125396478

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه

  • Michael Ethan

    ساناز

    ایا میتونم بجای هایفوتراپی ، اراف تراپی انجام بدم ؟

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    برای جواب این سوال لطفا حضوری تشریف بیارین تا کارشناس زیبایی پوستتون رو ببینه و بررسی کنه که کدوم مورد بهتره اما بطور کل هایفوتراپی در لایه های عمقی کار میکنه و تاثیر بیشتری بر روی پوست داره و ماندگاری بالاتری هم خواهد داشت

  • Michael Ethan

    ساناز

    ایا میتونم بجای هایفوتراپی ، اراف تراپی انجام بدم ؟

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    میتونین حضوری برای مشاوره با کارشناس زیبایی تشریف بیارین تا پوستتون رو ببینه و نظر بده