با بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت آشنا شویم.

اشتراک گذاری :

این روزها که روشهای زیبایی و جوانسازی پوست خصوصاً روشهای غیرتهاجمی و غیر جراحی به سرعت در حال گسترش در بین عموم مردم است ، روش هایفوتراپی نیز به عنوان یک روش غیر تهاجمی به ساخت کلاژن طبیعی در پوست می پردازد و بطور طبیعی باعث لیفت و جوانسازی پوست صورت می گردد و برخلاف تزریق ژل و بوتاکس از هیچ نوع ماده تزریقی استفاده نمی شود ، بلکه بوسیله دستگاه هایفو که با امواج فراصوت کار می کند و به لیفت و جوانسازی پوست می پردازد که به هیچ عنوان خطری برای پوست نداشته و کاملاً ایمن است.

در صورتی که شما در شهر رشت و حتی استان گیلان زندگی می کنید و از افتادگی پوست خود رنج می برید و یا حتی اگر می خواهید دیرتر از موعد چین و چروک و شلی پوست به سراغتان بیاید ، برای انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت با ما همراه باشید.

آنچه درباره بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت باید بدانید

1- داشتن مجوز رسمی 

برای انتخاب بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت در ابتدا باید بدانید که خدمات زیبایی و  جوانسازی پوست باید در کلینیک های دارای مجور رسمی از سازمان های مربوطه نظیر وزارت بهداشت باشد تا بتواند به کار خود ادامه دهد ، چرا که انجام روشهای زیبایی در کلینیک های بدون مجوز و غیر معتبر ، به دلیل استفاده از دستگاه های تقلبی و اپراتور ناوارد امکان عوارض و آسیب به پوست دارد ، علاوه بر این وقت و هزینه شما نیز از دست می رود. بنابراین در انتخاب یک بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت حتماً دقت کافی بعمل آورید و تمامی جوانب را بسنجید.

هایفوتراپی در رشت

2- پزشک در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

 داشتن پزشک متبحر برای انجام هایفوتراپی ضروری است و از آنجا که هایفوتراپی روشی است درمانی که توسط اپراتور آموزش دیده و دارای مدارک مربوطه و زیر نظر پزشک انجام می گیرد ، در نتیجه حضور پزشک در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت برای نظارت بر کار اپراتور هایفوتراپی بسیار مهم است تا قبل از انجام هایفوتراپی به شناخت پوست و مشاوره بپردازد که آیا هایفوتراپی برای فرد نیاز است یا خیر ؟ لذا انجام هایفوتراپی در مراکزی غیر از کلینیک زیبایی معتبر دارای پزشک مجرب غیر اصولی و احتمال ایجاد عوارض دارد.

3- دستگاه هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت ، از بهترین دستگاه هایفوتراپی برای لیفت و جوانسازی صورت استفاده می کند و نظر به اینکه دستگاه های هایفو زیادی به بازار آمده است و قابلیت های مختلفی دارند ، لذا در نتایج هایفوتراپی نیز اثرگذار خواهد بود. بدین لحاظ قابلیت های یک دستگاه هایفوتراپی به کارتریج های آن بستگی دارد که بر سه نوع است : کارتریج 4.5mm , 3mm , 1.5mm که میزان عمق نفوذ به پوست را نشان می دهد. به عنوان مثال کارتریج 1.5mm برای نفوذ به لایه سطحی پوست می باشد که چین و چروک سطحی را از بین می برد و یا کارتریج 3 میلی متر بر روی لایه میانی پوست اثر گذار است و باعث افزایش ساخت کلاژن ، رفع چین و چروک و لیفت صورت می شود.

همچنین کارتریج 4.5mm عمق نفوذ تا 4.5 میلیمتر در زیر پوست را دارد و بر روی لایه SMAS که جراحی لیفت در این لایه انجام می گیرد ، تاثیر می گذارد و باعث لیفت صورت می گردد. لازم به توضیح است که دستگاه هایفوتراپی خانگی هم به بازار آمده که نتایج دستگاه های هایفوتراپی درمانی و تخصصی که فقط در کلینیک های زیبایی دارای مجوز قابل استفاده است ، را ندارد و بهترین نتایج زمانی که از دستگاه های هایفوتراپی تخصصی استفاده شود ، گرفته می شود.

4- قیمت هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

از آنجائیکه هایفوتراپی یک روش جوانسازی پوست بوده که ایمن ، بدون عوارض و دارای ماندگاری بالاست و همچنین دارای لوازم مصرفی کارتریج بوده که باید مرتباً عوض شود و هزینه بالایی دارد ، در نتیجه هایفوتراپی هزینه بیشتری نسبت به بقیه روشهای جوانسازی نظیر آراف تراپی دارد. لذا به منظور انتخاب بهترین کلینیک هایفوتراپی در رشت ، باید قیمت های هایفوتراپی در کلینیک های مختلف را بررسی کنید و  به دنبال قیمت مناسب و معقول یعنی نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد.

هایفوتراپی صورت

5- رعایت بهداشت در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

رعایت بهداشت در هر مکانی از جمله مرکز هایفوتراپی در رشت لازم و ضروری است ، لذا برای مراجعه به کلینیک هایفوتراپی حتماً از رعایت اصول بهداشتی آن اطمینان حاصل کنید. البته شایان ذکر است که هایفوتراپی روشی درمانی است که زخم یا خونریزی بر روی پوست ایجاد نمی کند ، اما رعایت بهداشت هم ضروری است. بعنوان مثال تعویض روتختی یکبار مصرف ، ضدعفونی کردن دستگاه ، استفاده از دستکش توسط اپراتور هایفوتراپی ، استفاده از کلاه و ماسک ، تمیز بودن مکان انجام هایفوتراپی و ... را در نظر بگیرید.

6- انجام سایر خدمات در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت علاوه بر روش هایفوتراپی ، دارای سایر روشهای زیبایی و جوانسازی پوست نظیر آراف تراپی پوست به منظور لیفت صورت ، میکرونیدلینگ برای از بین بردن لکه ها و روش کردن پوست ، پاکسازی پوست ، آنزیم تراپی پوست ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و همچنین خدمات مو نظیر مزوتراپی مو و لیزر موهای زائد می باشد. بنابراین در صورتیکه نیاز به دیگر خدمات داشته باشید ، می توانید در همان مرکز هایفوتراپی انجام دهید.

هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی روشی برای جوانسازی پوست است که برای لیفت صورت ، رفع شلی و افتادگی پوست و از بین بردن چروک های ریز و سطحی مناسب است و از آنجا که این روش بسیار کم  خطر و بدون درد و غیر تهاجمی می باشد که حتی نیاز به بی حسی نیز ندارد ، در بین عموم مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از طرفی هایفوتراپی بدون دوره نقاهت و یا استراحت می باشد و پس از درمان نیاز به مراقبت خاصی نبوده ، مگر رعایت روتین پوست بدن و صورت و یا مصرف آب فراوان و سبزیجات و میوه های کلاژن ساز . همچنین پس از انجام هایفوتراپی می توانید بر سر کار خود حاضر شوید ، اما انجام فعالیت سنگین و ورزش که باعث عرق کردن می شود ، توصیه نمی گردد.

بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

بدین لحاظ مکانیسم دستگاه هایفو به گونه است که از امواج فراصوت که برای بدن بدون ضرر می باشد ، استفاده می کند و با نفوذ به لایه های عمقی باعث تحریک تولید کلاژن ، افزایش خاصت ارتجاعی پوست ، از بین بردن چین و چروک پوست ، رفع افتادگی و شلی پوست و در نتیجه لیفت و جوانسازی پوست می شود. لازم به ذکر است که هایفوتراپی سالی یکبار انجام می گیرد و تنها برای افرادی که سنین بالای 60 سال هستند ، می توان هر 6 ماه هایفوتراپی انجام داد.

مزایای هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

رفع افتادگی ابرو ، از بین بردن افتادگی چانه و غبغب ، برطرف کردن منافذ باز پوست صورت ، رفع چین و چروک های پیشانی و خطوط پنجه کلاغی دور چشم ، از بین بردن چین و چروک سطحی صورت از جمله دور دهان یا خط خنده ، اصلاح فرم فک ، از بین بردن شلی و افتادگی گونه و پلک و ... از مزایای هایفوتراپی در بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت با استفاده از بهترین دستگاه هایفو می باشد که نتایجی طولانی مدت بهمراه دارد.

از طرفی بر خلاف روشهای تزریقی ژل و بوتاکس که موقتا چین و چروک را از بین می برند و پس از آنکه اثر ژل یا بوتاکس از بین رفت ، مجددا چین و چروک به صورت بر می گردد ، اما هایفوتراپی روشی درمانی زیبایی است که با ارسال امواج فراصورت به لایه های زیرین پوست ، به تولید کلاژن پروتئین طبیعی کمک می کند تا بطور طبیعی با افزایش کلاژن سازی ، بافت پوست استحکام یابد ، خاصیت کشسانی آن افزایش یافته و چین و چروک و شلی پوست برطرف گردد و با افزایش شادابی پوست و لیفت صورت ، جوانسازی پوست شکل گیرد.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب نیست ؟

از ممنوعیات هایفوتراپی می توان به خانم های باردار اشاره کرد ، اگرچه با توجه به نوع امواج استفاده شده در هایفوتراپی ، هیچ عارضه ای مشاهده نمی شود ، اما انجام آن برای بانوان باردار توصیه نمی شود و بهتر است این کار را به زمان بعد بارداری موکول نمایند. همچنین افراد کمتر از 30 سال هم بهتر است انجام هایفوتراپی صورت را در سن 30 سالگی به بعد انجام دهند چرا که سن شروع پیری پوست از 30 سالگی بوده و قبل از آن پوست بطور طبیعی و به اندازه کافی کلاژن تولید می کند و نیازی به روشهای القای کلاژن با دستگاه همچون هایفوتراپی ندارند.

بهترین مرکز هایفوتراپی در رشت

سوالات

هایفو بر روی پوست صورت چگونه عمل می کند ؟

در هایفوتراپی از انرژی التراسونیک یا مافوق صوت یا فراصوت استفاده می شود که با ارسال این امواج به لایه های عمقی پوست ، بافت پوست در این لایه گرم شده و آسیب سلولی در اثر گرمای ایجاد شده رخ می دهد. بدین ترتیب پوست برای بازسازی سلولها اقدام به تولید پروتئين کلاژن بیشتری در پوست می کند تا با افزایش کلاژن ، پوست صاف ، سفت و دارای خاصیت کشسانی بهتر شود و مشکلات پوست اعم از چین و چروک ها و شلی و افتادگی پوستی درمان گردد.

آیا گرمای هایفو در پوست ضرر دارد ؟

خیر. از آنجا که پرتوهای فراصوت هایفو با فرکانس بالا بر روی عمقی ترین لایه پوست تمرکز می کند در نتیجه گرمای تولید شده در اثر این امواج و آسیب وارده ، به دیگر لایه های پوست و بافتهای مجاور نخواهد رسید.

هایفوتراپی بهتر است یا جراحی لیفت صورت ؟

اگرچه جراحی لیفت صورت دارای نتایج اثربخش و با ماندگاری بالا حتی تا 10-15 سال است اما خیلی ها این روش را به دلیل ریسک جراحی و خطرات بیهوشی ، خونریزی ، برش و دوره نقاهت طولانی و ... نمی پسندند و با ابداع روش هایفوتراپی که روشی درمانی – زیبایی ایمن و بدون خطر ، بدون دوره نقاهت و بدون حتی ایجاد ذره ای خون می باشد به این روش روی می آورند. لازم به توضیح است که هایفوتراپی روشی بدون درد و غیر تهاجمی است که باعث از بین بردن چین و چروک پوست ، رفع شلی و افتادگی پوست و لیفت صورت شده و نتایج آن پس از دو تا سه ماه مشهود است و ماندگاری یکسال و بیشتر دارد و در عین حال خطرات جراحی را به هیچ عنوان ندارد.

مطالب بیشتر در صفحه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت

تفاوت هایفوتراپی با روشهای لیزری جوانسازی پوست چیست ؟

مهم ترین تفاوت در استفاده از اموج فراصوت در هایفوتراپی و انرژی نور در روشهای لیزری می باشد. لازم به ذکر است که روش هایفوتراپی به دلیل اینکه از امواج بی خطر فراصوت استفاده می کند ، لذا بدون آسیب به لایه های سطحی و میانی پوست و بافتهای بدن به درونی ترین لایه پوست رسیده و به آن آسیب می زند تا تولید کلاژن در پوست را احیا کند. اما در لیزر درمانی که از نور استفاده می کند نمی تواند بدون آسیب به سطح پوست ، به لایه های عمقی پوست برسد در نتیجه از درمانهای لیزری برای درمان لایه های سطحی پوست استفاده می شود

شماره تماس کلینیک زیبایی آلما در رشت برای مشاوره رایگان : 01332662196 - 01332006295 - 09125396478

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه