بهترین مرکز تزریق ژل در رشت

اشتراک گذاری :

یکی از پرطرفدارترین روشهای زیبایی و جوانسازی پوست بعد از تزریق بوتاکس ، تزریق ژل یا همان فیلر که به معنای پر کننده است ، می باشد که به منظور پر کردن نواقص پوستی ، فرورفتگی ها و کاهش حجم در نواحی مختلف صورت همچون لب ، گونه و ... بکار برده می شود که بطور کل برای از بین بردن چین و چروک هایی که در اثر بالا رفتن سن ایجاد می شود ، به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست موثر عمل می کند.

تزریق ژل خط خنده

از آنجا که با افزایش سن ، عضلات مختلف بدن از جمله صورت ضعیف و منقبض می شود ، بیشتر علائم پیری خود را با کاهش توده عضلانی نشان می دهد  که در نواحی صورت ، گردن ، بینی ، پیشانی ، گونه و چشم قابل بصورت چین و چروک مشاهده است. بدین منظور روشهای تزریقی پر کننده های پوست ازجمله تزریق ژل به عضلات صورت کمک می کند تا حجم از دست رفته خود را بازیابد و همچنین چین و چروک های ایجاد شده را تا اندازه زیادی رفع کند. از طرف دیگر تزریق ژل به منظور افزایش حجم لب ، رفع گودی چشم و لیفت ابرو بسیار پرکاربرد است.

بهترین مرکز تزریق ژل در رشت

زمانی که تصمیم به انجام خدمات جوانسازی پوست نظیر تزریق ژل گونه می گیریم ، اولین فکری که به ذهن خطور می کند ، اینست که برای انجام تزریق ژل به کدام کلینیک زیبایی و کدام پزشک مراجعه کنیم ؟ کدام پزشک در کار تزریق ژل تبحر بیشتری دارد ؟ کدام برند ژل برای تزریق بهتر است ؟ و سوالاتی از این قبیل . برای پاسخ به این سوالات در ابتدا باید بدانید که خدمات جوانسازی پوست خصوصاً مواردی که با تزریق صورت می پذیرد ، باید حتماً توسط پزشک مجرب و متبحر انجام گیرد و اگرچه پزشک متخصص به مراتب می تواند بهتر عمل کند ، اما هر پزشک عمومی که دوره های تزریق ژل و بوتاکس را گذرانده باشد و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد ، هم می تواند به تزریق ژل گونه ، لب و نواحی دیگر بپردازند ، کما اینکه می تواند در کار تزریق ژل و بوتاکس خبره هم باشد.

بهترین کلینیک زیبایی رشت

تنها موردی که در این زمینه باید گفت در ابتدای امر باید در جستجوی مرکز تزریق ژل در رشت باشید ، می توانید از دوستان و آشنایان سوال بپرسید و یا اینکه با سرچ در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و دیدن نمونه کارها و بازخورد مراجعین اطلاع حاصل کنید. همچنین با جستجو در اینترنت هم می توانید از سایتهای مختلف کلینیک زیبایی در سطح شهر رشت اطلاع حاصل کنید ، تصاویر و نمونه کارهای پزشک و نظرات مشتری های قبلی را مشاهده کنید و به بررسی کار پزشک بپردازید.

نکات مهم در انتخاب بهترین مرکز تزریق ژل در رشت

  1.  درباره تخصص پزشکی ، زیبایی در زمینه تزریق و جوانسازی پوست مرکز تزریق ژل تحقیق کنید که همه این موارد به مجوزها ، آموزشها و تخصصهای پزشک تزریق ژل در کلینیک زیبایی بستگی دارد. لازم به ذکر است که در صورتی که به مراکز غیرمجاز تزریق ژل مراجعه نمایید ، از این آموزشها و تخصصهای پزشک خبری نیست و فردی غیر از پزشک اقدام به انجام تزریق ژل می نماید که بسیار خطرناک است.
  2.  از انتخاب بر اساس قیمت پایین خودداری کنید. چرا که قیمت پایین تزریق ژل می تواند به علت استفاده از ژل های فله ای باشد که این روزها باب شده ، اما از آنجا که توسط سازمان غذا و داروی امریکا تایید نشده و آزمایشات ایمنی این سازمان را بدرستی سپری نکرده ، لذا دارای خطرات و عوارض جانبی جبران ناپذیری می باشد.
  3.  پزشک تزریق باید طیف کاملی از خدمات زیبایی و جوانسازی پوست را ارائه دهد. بعنوان مثال شما در صورتی که برای تزریق ژل به مرکز تزریق ژل مراجعه کنید در صورتیکه پزشک تزریق ماهر و خبره باشد و آشنا به دیگر روشهای دیگر جوانسازی پوست شامل تزریق پی آر پی ، تزریق بوتاکس و ... برای رفع مشکل شما باشند ، ازین رو می تواند با پیشنهاد انجام دیگر خدمات زیبایی در رسیدن به اهداف زیبایی خاص و مورد نظرتان شما را یاری کنند.
  4.  صراحت و شفافیت مرکز تزریق ژل را انتخاب کنید. بدین جهت به مرکزی مراجعه کنید که در انجام تزریق ژل ، نام برند ژل تزریق شده و ... هیچگونه پنهان کاری ندارند و ژل را بصورت بسته بندی آکبند در جلوی چشم شما باز کرده و تمامی مراحل آماده سازی برای تزریق در حضور شما انجام گیرد. همچنین تمامی خطرات و عوارض جانبی احتمالی تزریق و مراقبتهای بعد از تزریق ژل به شما توضیح داده شود و از تحت فشار قرار دادن شما برای انجام درمانهای تکمیلی بدون توجیه خودداری می کنند چرا که در نهایت این شما هستید که باید روش و درمانهای تکمیلی احتمالی را انتخاب کنید.
  5.  عکس های قبل و بعد از تزریق ژل مرکز تزریق ژل در رشت را بررسی کنید  و ببینید که با نیازها و خواسته های شما مطابقت دارد یا خیر ؟ چرا که عکس های قبل و بعد از تزریق نشان دهنده قدرت ، مهارت و تجربه پزشک تزریق می باشد و نتایج ظریف و زیبای تزریق ژل به راحتی می تواند نشان دهنده یک پزشک با تجربه در این امر باشد

بهترین مرکز تزریق ژل در رشت

هر آنچه باید درباره تزریق ژل بدانیم

تزریق ژل چیست

ژل ها محصولات حاوی کلاژن و اسید هیالورونیک و یا هیدروکسی آپاتیت کلسیم هستند که به منظور تقویت عضلات پوست توسط پزشک به زیر پوست تزریق شده و باعث جوانسازی پوست می گردند. با کمک تزریق ژل که برای پر کردن جای زخم یا از بین بردن چین و چروک و حجم دهی به پوست در نواحی خط خنده ، گونه ، زیر چشم ، بینی ، باسن و سینه استفاده می شود به راحتی می توان مشکلات پوستی از جمله خطوط پوستی را در صورت کاهش داد. لازم به ذکر است که تزریق ژل نسبت به سایر روشهای جوانسازی پوست ، هزینه کمتری در بردارد و به همین دلیل بسیاری از افراد این روش را ترجیح می دهند و جزو بهترین روشهای جوانسازی پوست بشمار می رود.

مزایای تزریق ژل در رشت

  • استفاده از تزریق ژل برای افزایش حجم دهی عضلانی در صورت
  • کاهش چین و چروک های روی پوست
  • حجم دهی به گونه و لب با تزریق ژل
  • افزایش سایز سینه و حجم باسن
  • تزریق ژل به منظور افزایش حجم دست و پا

بهترین مرکز تزریق ژل در رشت

برای تزریق ژل در رشت از چه موادی استفاده می شود ؟

ژل ها یا همان پر کننده های پوست بر دو نوع است که یک دسته اثر موقتی داشته و در اثر گذشت زمان توسط بدن جذب می شود و دسته دوم فیلرهای غیرقابل جذب یا دائمی هستند که سالها در زیر پوست و بدون تغییر باقی می مانند. در ادامه به توضیح درباره تزریق ژل دائمی و ژل غیر دائمی می پردازیم.

1- ژل دائمی یا غیر قابل جذب

تزریق ژل دائمی یا غیر قابل جذب به علت اینکه می تواند اثرات نامطلوبی روی بدن داشته باشند ، مصرف آنها کاهش یافته است. لازم به ذکر است که تزریق ژل دائمی برای رفع چین و چروک بسیار عمیق کاربرد دارد و تنها پر کننده غیر قابل جذب تایید شده توسط سازمان غذا و داروی امریکا ، گرانول پلی متیل متاکریلات می باشد که استفاده از آن تنها برای تزریق ژل دور لب مجاز است. اگرچه این نوع ژل با بدن سازگار است و در زیر پوست بدون تغییر سالهای سال باقی می ماند ، اما از علائم آن تورم ، کبودی و یا قرمزی ، درد یا خارش گزارش شده است که بعد از حدود یکی دو روز رفع می شود. از طرفی تزریق ژل غیر قابل جذب باعث باقی ماندن آلرژی های پوستی می شود.

تزریق سایر ژل های غیر دائمی مانند روغن سیلیکون دارای مجوز تاییدیه بهداشت نمی باشد و بهتر است از تزریق این نوع ژل خودداری گردد.

2- ژل موقت یا قابل جذب

با تزریق ژل موقت به زیر پوست ، ماده تزریق شده پس از مدتی حدود چند ماه جذب پوست می شود و از بین می رود و تزریق ژل موقت عموماً برای تقویت پوست و عضلات صورت مفید هستند ، چرا که در آنها از مواد طبیعی استفاده می شود و با خاصیت جذبی که دارند به پوست و عضلات بدن جذب می شوند.

تزریق ژل گونه

از مهمترین این نوع ژل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1-  کلاژن : ماده کلاژن پروتئینی طبیعی در بدن برای فرم دادن به پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست است و به تقویت پوست و عضلات و غضروف کمک می کند و بطور طبیعی در این نواحی وجود دارد. از آنجائیکه کاهش سطح کلاژن در پوست در اثر افزایش سن رخ می دهد که یکی از دلایل پیری زودرس می باشد ، تزریق ژل که از کلاژن حیوانی ساخته شده است ، می تواند به رفع مشکلات پوستی نظیر چین و چروک کمک کند که دارای عوارض کمی می باشد ، البته بطور کل تزریق ژل دارای ماندگاری کوتاه مدت می باشد و مجدداً نیاز به ترمیم سالیانه دارد.

2- اسید هیالورونیک : ماده قندی طبیعی که در بافت های بدن از جمله پوست و غضروف وجود دارد که مخلوط آن با آب مانند ژل می شود و ماندگاری بیشتری نسبت به ماده کلاژن دارد و البته مانند کلاژن ، حدوداً دو هفته پس از تزریق ژل اسید هیالورونیک در صورت نیاز به ترمیم ، پزشک دوباره مقداری ژل اسید هیالورونیک تزریق خواهد نمود و همچنین پس از گذشت چندین ماه و جذب ژل توسط پوست ، مجدداً نیاز به تزریق ژل می باشد.

- هیدروکسی آپاتیت کلسیم یا HA : این ماده معدنی از بیوسرامیک های زیست فعال ( به معنای توانایی اتصال به بافت زنده بدون ایجاد لایه کلاژنی ) است ، بطور طبیعی در ساختار دندان و استخوان و مرجان های دریایی یافت می شود و به دلیل شباهت ساختاری به بافت سخت استخوان در پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود و با بافت انسانی بسیار سازگار می باشد. تزریق ژل حاوی هیدروکسی آپاتیت کلسیم در رفع چین و چروک پوست کمک کرده و از جمله ژل های غیر دائمی محسوب می شود و ساختار قوی آن ماندگاری تا 18 ماه را تضمین می کند اما تزریق این ژل بر روی لب توصیه نمی شود.

4- پلی لاکتیک اسید یا PILLA : این ماده یک پلیمر مصنوعی سازگار با بدن انسان است که به مرور در بافت پوست تجزیه می شود و عموما چندین بار تزریق می شود و به بهبود ظاهر چین و چروک عمیق و پر کردن گونه های افتاده و خالی کمک بسزایی می کند. لازم به ذکر است که این نوع ژل دارای خاصیت جوانسازی و پرکنندگی بیشتری بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد و این ماده سازگاری زیستی بالایی دارد و پس از مدتی منجر به ساخت کلاژن جدید در پوست می گردد. این نوع ژل به دلیل کلاژن سازی پس از 8 تا 24 ماه منجر به ماندگاری طولانی مدت در حدود 25 ماه می شود.

برای تزریق ژل از چه موادی استفاده کنیم ؟

انتخاب نوع ژل موضوع ساده ای نیست که فرد بخواهد برای آن تصمیم بگیرد و بهمین دلیل بهتر است انتخاب نوع ژل را به پزشک متخصص خود بسپارید تا بر اساس شرایط تصمیم لازم را بگیرد تا بتوانید بهترین نتایج را از تزریق ژل داشته باشید.

بهترین مرکز تزریق ژل

راهنمای متقاضیان تزریق ژل :

  1. یک برند معتبر ژل را انتخاب کرده و از تزریق هر نوع ژلی خودداری کنید چرا که برخی از برندهای ژل غیر قانونی بوده و دارای تاییدیه از سازمان غذا و داروی امریکا نمی باشند و لذا تزریق این نوع ژل ها با خطرات و عوارض احتمالی همراه است.
  2. به مرکز تزریق ژل معتبر و دارای پزشک متبحر مراجعه کنید که از بهترین برند ژل برای تزریق در محیطی کاملا استریل استفاده می کند به دلیل اینکه در خدمات زیبایی و جوانسازی پوست بخصوص موارد تزریقی باید اصول بهداشتی کاملا رعایت شود که در غیر اینصورت با مشکلاتی همچون عوارض و احتمال عفونت رو به رو می شوید.
  3. با مراقبتهای بعد از تزریق ژل که پزشک و یا دستیار وی به شما توضیح می دهد ، آشنا شوید. مواردی همچون عدم ماساژ دادن و دستکاری نواحی تزریق ، پرهیز از دوش گرفتن و یا شستن صورت با آب داغ و یا رفتن به سونا دو هفته پس از تزریق ژل ، خودداری از ایجاد هر نوع فشار یا ضربه به ناحیه تزریق خصوصا پس از تزریق ژل لب تا سه روز بعد و ... باید رعایت شود.
  4. مدت زمان ماندگاری ژل را در نظر بگیرید. برخی از ژل ها دارای ماندگاری بیشتر و برخی دارای ماندگاری کمی هستند که این موضوع بستگی به نوع ژل و محل تزریق دارد و بعنوان مثال در ناحیه لب به دلیل صحبت کردن ماندگاری تزریق ژل لب پایین بوده و در حدود 6 ماه است و برعکس تزریق ژل زیر چشم دارای ماندگاری بالا در حدود 18 ماه می باشد.
  5. محدودیت سنی برای تزریق ژل را بررسی کنید.
  6. مشاوره با پزشک قبل از تزریق ژل مهم و ضروری است و باید به پزشکتان بگویید چه انتظاری از تزریق ژل دارید تا راهنماییهای لازم را به شما داشته باشد تا تزریقی موثرتر و ماندگارتر داشته باشید.
  7.  نتایج و نمونه کارهای قبلی پزشک در مرکز تزریق ژل در رشت در سایت و اینستاگرام مجموعه را بررسی کنید.

شماره تماس برای مشاوره با متخصین کلینیک زیبایی آلما در رشت : 01332662196 - 01332006295 - 09125396478

کلینیک زیبایی آلما در رشت

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

مقالات مشابه

  • Michael Ethan

    الهه

    من برای تزریق ژل گونه میتونم مراجعه کنم ؟

  • Michael Ethan

    کلینیک زیبایی آلما

    سلام بله لطفاً با شماره 01332662196 و 09125396478 برای نوبت گرفتن تماس بگیرید.