آنزیم تراپی DMK

اشتراک گذاری :

داشتن پوستی صاف ، روشن و بدون لک آرزوی همه ماست تا جوانتر از آنچه هستیم بنظر برسیم. در سالهای اخیر انواع روشهای مراقبت از پوست بصورت خانگی نظیر انواع ماسکهای خانگی و پاکسازی پوست و کلینیکی همچون پاکسازی پوست ، میکرونیدلینگ ، هایفوتراپی و آراف تراپی و همچنین روشهای کم تهاجمی و تهاجمی نظیر تزریق ژل و بوتاکس برای جوانسازی پوست ابداع شده است که در این بین آنزیم تراپی پوست صورت یکی از روشهایی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. در حقیقت آنزیم تراپی پوست برخلاف آنچه بنظر می رسد ، ترسناک نبوده و به عنوان یک تجربه لذت بخش ، به داشتن پوستی شفاف ، جوان و زیبا کمک بسزایی می کند.

آنزیم تراپی پوست چیست ؟

آنزیم تراپی پوست یکی از مطلوب ترین روشهای درمانی مراقبت از پوست می باشد که در آن ماسک آنزیمی ، بصورت ماسکی سفت و محکم برای صورت و بدن می باشد که روی نواحی بالای سینه تا گردن و کل صورت مالیده می شود و این ماسک آنزیمی ، حاوی آنزیمهای زنده و طبیعی هستند که به طور طبیعی تولید آنزیم ها را در پوست ، به منظور سرعت بخشیدن به جریانات سلولی تحریک می کند و به محض اینکه روی پوست قرار داده شود ، فشاری رو به پایین و حرکت ضربانی ارتعاشی ایجاد می شود که سیستم گردش خون را تحریک می کند تا خون اکسیژن دار تازه را در مویرگها پمپاژ کند.

آنزیم تراپی

بدین ترتیب آنزیم تراپی پوست مویرگها را منبسط می کند و موجب تأثیری پلاسمایی می شود (پلاسمایی = پلاسما + خون) و تصویری شبیه به جاده ای از مویرگهای قرمز به خصوص در گردن و بالای سینه ایجاد می کند که این حالت حاکی از آن است که مواد مغذی از خون اکسیژن دار تازه  به سلولهای پوست انتقال داده می شود و در اصل این کار یک خانه تکانی برای پوست را فراهم می کند و به علاوه مزایایی زیادی برای پوست داشته و معایب پوست را برطرف می کند. همچنین از ایجاد خون مردگی در گردش خون و اجزاء سلولهای مرده در میان سیستم لنفاوی سم زدایی می کند.

بر این اساس آنزیم تراپی پوست DMK بر خلاف دیگر درمان های موجود در بازار ، دارای روند اصلاحی کامل پوست می باشد و دوباره عملکرد سلامت پوست را در سطح سلولی بازسازی و ترمیم می کند. از آن گذشته تفاوتی آشکار با دیگر روشهایی دارد که به منظور ارائه پوستی کاملاً صاف در حین درمان سطح پوست را خراش می دهند که به اصطلاح کنده شدن پوست نامیده می شود. همچنین آنزیم تراپی به منظور ترمیم تعادل و ثبات درونی پوست و دریافت نتایج طولانی مدت طراحی شده است و در اولین ملاقات پوست هر فرد مورد تجزیه و تحلیل پیشرفته قرار می گیرد و سپس یک روش درمانی که مختص همان فرد می باشد تنظیم می شود.

درمانهای DMD متناسب با نیازهای خاص پوست هر فرد برای وی به طور سفارشی و شخصی طراحی شده است که هر کدام از درمانها متفاوت از یکدیگر بوده و توسط درمانگران انتخاب می شود و به طور خاص برای برنامه پوستی هر مشتری ارائه می شود. همچنین در سطح خانگی نیز DMK ، اختصاصی و شخصی شده و به طرز استادانه ای برای هر مشتری به منظور حفظ همان عملکرد احیاگری که در درمانهای کلینیکی صورت می گیرد ، انتخاب می شود. بدین منظور پیشنهاد می شود که درمانهای دو آنزیم اولیه و اصلی را در دو هفته جدا ، از جریان اکسیژن در پوست و آغاز پروسه جوانسازی پوست داشته باشید . با توجه به اینکه آنزیم تراپی پوست در این موفقیت جزء لاینفک است ، ما در فرآیند ترمیم در بیشترین موارد ایجاد پوستی سالم را تجربه کردیم .

آنزیم تراپی پوست در رشت

DMK در بیست سال گذشته یک محصول انقلابی در بازار استرالیا بوده که تأکیدش روی اختلال عملکرد واقعی پوست از سطح سلولی بوده تا اینکه فقط به سطح ظاهری پوست فرد توجه کند. این امر به چه معناست ؟ بدین معنی که به عنوان یک کلینیک زیبایی و پوست DMK ، کارشناس زیبایی تمام و کمال پوست را بررسی می کند و در واقع دلیل بیماری و ناراحتی پوست را پیدا کرده و هر دو را درمان می کنند ، هم مشکلات بیرونی و هم درونی که این کار مساوی با داشتن پوستی صاف و تمیز است.  

همچنین برخلاف بسیاری از درمان های زیبایی صورت نظیر پاکسازی پوست فقط روی سطح پوست اثر می گذارند ، آنزیم تراپی ، پوست را به اوج خود باز می گرداند و DMK تنها شرکتی در جهان است که از اثرات مفید آنزیم های پیام رسان و انتفال دهنده استفاده می کند که این آنزیم ها خود مواد زنده ای هستند که سلامت پوست را تنظیم می کنند. بدین لحاظ روند کار آنزیم ها به گونه ای است که با مواد معدنی خاص در داخل بدن فعالیت خود را انجام داده تا سیستم طبیعی آنتی اکسیدان تشکیل دهند و با این کار به مقابله با رادیکال های آزاد می پردازند. در نتیجه آنزیم تراپی پوست دارای فرمول مناسبی برای رفع پروتئین های مرده ، سموم بدن و سایر ترشحات از لایه اپیدرم پوست می باشد.

قیمت آنزیم تراپی پوست

آنزیم ها یک هدف دارند : تقویت کردن یکپارچگی ساختار پوست و ایجاد محیطی سالم سلولی برای رشد سلولهای جدید پوستی. از آنجا که ممکن است قبلاً درباره DMK و اینکه چطور به طرز شگفت انگیزی پوست را اصلاح می کند ، شنیده باشید ، بنابراین اجازه دهید درباره 5 تا از بهترین مزایای آنزیم تراپی پوست DMK صحبت کنیم:

مزایای آنزیم تراپی پوست 

1 – تقویت پوست :

هدف آنزیم تقویت و استحکام بخشیدن به یکپارچگی ساختاری پوست است تا اینکه محیطی سالم برای زندگی و رشد سلولهای جدید پوستی ایجاد شود. بدین منظور آنزیم تراپی ماهیچه های صورت را تمرین می دهد تا ورزیده شوند و در درمان آنزیم تراپی پوست ، لایه برداری به صورت عمقی انجام شده و نتیجه آن تقویت و سفت شدن بافت پوست می باشد که این درمانها به گونه ای است که پوست را به عملکرد بهتر با افزایش گردش خون و تخلیه لنفاوی تشویق می کند.

2 – سم زدایی :

 هر نوع پوست بر طبق اساسی منظم نیاز به سم زدایی دارند و درمان آنزیم تراپی پوست این کار را از طریق اُسمُزی معکوس با استفاده از گره های لنفی انجام می دهد و زمانی که ماسک در حال انجام عملکرد رویای خود به مدت 45 دقیقه است ، در واقع شما احساس حالتی ضعیف و ضربه ای دارید. بدین لحاظ آنزیم تراپی پوست روشی است درمانی برای تجدید نظر و تازه کردن ، در جهت رفع و درمان سلولیت ، احتباس مایعات ، درمان پوست های خشک ، بهبود گردش خون ضعیف و نیز درمان آکنه و رنگدانه های پوستی بسیار موثر می باشد.

 

آنزیم تراپی پوست چیست

3 – اصلاح و برطرف کردن ناراحتیهای پوستی :   

درمان آنزیم تراپی پوست بدین گونه عمل می کند تا پوست را با توجه به فلسفه DMK یعنی (پاکسازی پوست ، بازسازی ، مراقبت و نگهداری) دوباره تنظیم کند و با استفاده از لایه بردارهای حرفه ای و ماسک آنزیم روی پوست کار می کنند تا پوستی محکم ، سم زدایی شده و تنظیم شده ، ایجاد کنند و پوست را به حال جوانی آن برگردانند. بدین ترتیب بازسازی پوست سالم مبتنی بر حفظ پوست سالم بوده و آنزیم تراپی با بررسی دلیل اصلی مشکلات پوستی ، پیری زودرس پوست را درمان می کند. همچنین به رفع آسیب های ناشی از نور خورشید، افتادگی و شل شدن و چروک پوست  کمک می کند که تمامی این موارد در افزایش اعتماد به نفس و شادابی متمرکز است.

4 – جوانسازی و روشن کردن پوست :

درمانهای منظم آنزیمی همراه با درمانهای حرفه ای صورت باعث طراوت و شادابی و آبرسانی به پوست می شود. از آنجا که افزایش سن ، استرس و آلودگی ها روی بافت پوست تاثیر نامساعدی داشته و بافتی ناهموار به همراه ظهور رنگدانه ها و عیوب ظاهری ایجاد می کند ، در آنزیم تراپی پوست ، استفاده از لایه بردارهای حرفه ای و ماسک آنزیم با پمپاژ خون تازه اکسیژن دار و مواد غذایی به پوست ، آن را روشن و شفاف می سازند و در رفع مشکلات پوست نظیر رنگدانه و لکه های پوستی موثر می باشد.

5 – سفت و روشن کردن پوست :

آنزیم تراپی پوست DMK قوی ترین و موثرترین روش برای هیدرولیز کردن مواد سلول مرده از بافت پوست ، سم زدایی پوست از همه ناخالصیها ، سفت و محکم کردن پوست و روشن و شفاف کردن پوست برای داشتن ظاهری جوان و منسجم تر می باشد. بدین ترتیب آنچه روش آنزیم تراپی پوست DMK را از دیگر روشها موثرتر و متمایز ساخته ، این است که با کل ظرفیت خود ، پوست را تحریک می کند تا درست مثل زمان جوانی کار کند و برخلاف بسیاری از محصولات بدون نسخه داروخانه ای ، درمانهای اصلاحی  را از دیگر روشها موثرتر و متمایز ساخته ، این است که با کل ظرفیت خود ، پوست را تحریک می کند تا درست مثل زمان جوانی کار کند و برخلاف بسیاری از محصولات بدون نسخه داروخانه ای ، درمانهای اصلاحی DMK  و درمانهای تجویزی خانگی DMK با هم دیگر به منظور تأمین عملکردهای طبیعی پوست همکاری می کند، در نتیجه آنزیم تراپی برای همه نوع پوست و ناراحتی پوستی مناسب است ..

با افتخار کلینیک زیبایی آلما در رشت ، اولین کلینیک در رشت و پیشرو در درمان آنزیم تراپی پوست صورت به عنوان بهترین کلینیک زیبایی رشت و در سطح استان جهت مشاوره رایگان توسط متخصصین در خدمت شما عزیزان می باشد. خدمات جوانسازی و زیبایی نظیر هایفوتراپی ، آراف تراپی ، پاکسازی پوست ، لیزر موهای زائد ، میکرونیدلینگ ، مزوتراپی ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و  .... در این کلینیک زیبایی مجهز ارائه می شود. 

آنزیم تراپی پوست

درمانهای خاص و برنامه های درمانی برای مشکلات پوستی زیر قابل دسترس می باشد:

  • تجمع رنگدانه در بافت ها
  • آکنه و پرخونی یا اخلاط
  • پسوزیاریس و اگزما
  • آسیب حاصل از نور خورشید
  • پوست رنگ رفته و کدر
  • مدیریت سن
  • آکنه رزاسه و قرمزی پراکنده پوستی
  • مانع ضعیف و پوستهای حساس
  • خطوط ریز و چین و چروکها
  • پف و دایره تیره دور چشم
  • مویرگهای ضعیف و شکننده

به جرات می توان گفت که هیچ سیستم مراقبی پوست دیگری در جهان وجود ندارد که بتواند نتایجی را که آنزیم تراپی پوست DMK حاصل می کند ، داشته باشد. در ادامه چگونگی عملکرد آنزیم تراپی پوست در زیر به شکل خلاصه بیان شده است :

عملکرد آنزیم تراپی پوست 

1 – پاکسازی :

اولین مرحله زدودن سلول پوست مرده می باشد که باعث از بین رفتن علائم ظاهری مثل خشکی پوست ، خطوط ریز ، پوست پرخون یا پوست بی رنگ و کدر در اثر تجمع این سلولهای مرده می شود. چنانچه آنزیم تراپی پوست DMK  با استفاده از هیدرولیز کردن آنزیمی ، درمانی که مواد ، سلول مرده را به اسید ضعیف شکل می دهد و آن را شسته و از بین می برد و در سطح پوست ، سلولهای پوست جدید ایجاد می کند که عالی ترین فایده آن رفع خشکی پوست می باشد. بدین صورت با ایجاد سلولهای تازه ، علائم پیری زودرس نظیر افتادگی و شلی پوست یا چین و چروک کاهش چشمگیری دارد.  

بعلاوه با انجام این پاکسازی ، منافذ و روزنه های پوستی یا نبض تنفس پوست ، که عموماً در پوست های چرب به دلیل ترشح سبوم و چربی بیش از حد بسته می شوند ، باز شده و به تنفس خود ادامه می دهند. همچنین پاکسازی پوست بوسیله آنزیم تراپی باعث رفع کدری و تیرگی پوست و در نهایت شفاف شدن و درخشندگی پوست خصوصاً در نواحی ناهموار و دارای مشکلات پوستی می گردد. ازین رو تفاوتی که پاکسازی پوست یا فیشیال با آنزیم تراپی پوست دارد ، در استفاده از آنزیم های طبیعی بوده که در عمق پوست کار کرده و تاثیر بسیار شگرفی روی نتایج نهایی دارد و به نوعی درمان آنزیمی محسوب می شود. 

2 – بازسازی :

در آنزیم تراپی پوست با تشویق و تحریک روندهای داخلی و حیاتی پوست برای کار کردن به بهترین شکل بازسازی پوست انجام می شود و اینکه سلولها را قادر سازند تا به مدت طولانی تری زنده بمانند و با بیشترین ظرفیت خود کار کنند و پوستی سالم تر را ایجاد کنند تا پوست جوانتر به نظر برسد. بدین لحاظ روغن ها ، سرم ها ، افشانه ها و  کرم های DMK مستقیم روی سلولهای پوست عمل می کنند و این محصولات طراحی شده اند تا پوستی طبیعی و مرطوب ارائه دهند .

3 – مراقبت :

در این مرحله مراقبت و حمایت از پوست در برابر اشعه خورشید ، رادیکالهای آزاد ، گلیکاسیون و دیگر فاکتورهای محیطی که باعث پیری زودرس می شوند ، با استفاده از آنتی اکسیدانهای طبیعی و قوی و موثر صورت می پذیرد. بدین ترتیب مشکلات پوست از قبیل لکه های پوستی و آفتاب سوختگی ، چین و چروک ریز ، شلی و افتادگی پوست و ... با تاثیرات این آنتی اکسیدان ها تا حد زیادی بهبود می یابد.

آنزیم تراپی پوست در رشت

4 – نگهداری :

آخرین مرحله در منزل و توسط خود فرد انجام می گیرد که آن حفظ و نگهداری پوست با نسخه های خانگی آنزیم تراپی DMK  است که عملکردشان برای طولانی کردن نتایجی است که توسط درمانهای حرفه ای آنزیم تراپی پوست DMK به دست آمده است. بر این اساس آنزیم تراپی DMK  برای مشتریان خود برنامه های مادام العمری در زمینه مدیریت پوست ارائه می دهد تا در برگیرنده زندگی روزانه شان باشد .

 آنزیمهای DMK دارای انواع کالیزورهای بیولوژیکی هستند که به موارد زیر کمک می کنند:

 1 – تجزیه سلولهای مرده که باعث ایجاد سطحی صاف و نرم می شود . 

بدین لحاظ سلولهای مرده پوست ، سلولهایی هستند که در هر 30 روز بدن ما بطور خودکار سلولهای جدید و تازه را جایگزین آنها می کند ، اما گاهی اوقات این سلولها به صورت طبیعی از بین نرفته و با تجمع روی پوست ، آن را کدر ، مات ، خشک و حتی پوسته پوسته می کند. در نتیجه با استفاده از آنزیم تراپی پوست ، سلولهای مرده که باعث ایجاد خارش و خشکی و ضخیم شدن پوست می گردند ، بکلی از بین رفته و شاهد پوستی شفاف و لطیف خواهید بود.

2 – افزایش اکسیژن رسانی در جریان خون :

با توجه به اینکه بدن برای رسیدن مواد مغذی و سلامت پوست وابسته به اکسیژن رسانی مناسب است ، آنزیم تراپی پوست باعث افزایش جریان خون شده و زمانی که خون بیشتری در مویرگهای زیر پوست جریان پیدا کند ، اکسیژن کافی هم به پوست می رسد ، در نتیجه اکسیژن رسانی بطور موثر انجام شده و به دنبال آن جوانسازی پوست رخ می دهد.

3 – افزایش فعالیت سلولی :

با رسیدن اکسیژن کافی به سلولهای پوستی و افزایش جریان خون در زیر پوست ، فعالیت سلولهای پوست افزایش می یابد ، بدین معنا که سلولهای مرده پوست به سرعت با سلولهای تازه و جدیدی که ساخته می شود جایگزین می گردد و بدین ترتیب تشویق سلولی در جهت تولید سلولهای بیشتر انجام می گیرد.

کلینیک زیبایی در رشت

4 – افزایش تشکیل الاستین و کلاژن جدید و کاهش خطوط ریز و چین و چروکها :

همانطور که می دانید کلاژن و الاستین ، پروتئین هایی در بدن بوده که به بافت های بدن استحکام و مقاومت می بخشند. از طرف دیگر این پروتئین ها در پوست ، وظیفه حفظ مقاومت و انعطاف پذیری و قابلیت کشسانی پوست را دارند. در نتیجه آنزیم تراپی با افزایش تولید و ساخت کلاژن و الاستین ، روند پیری را کاهش داده و خطوط و چروک ریز پوستی را از بین می برد.

5 – سم زدایی پوست :

سموم ، مواد شیمیایی بوده که از نظر بیولوژیکی انواع مختلفی از جمله سم طبیعی موجود در غذاهای گیاهی و حیوانی ، سم متابولیک محصول فعالیت متابولیکی در بدن و سم مصنوعی موجود در گازهای صنعتی ، داروها ، سموم دفع آفات شیمیایی و آلاینده های محیطی که یا بصورت مستقیم و یا از طریق غذا خوردن وارد بدن می شوند که علاوه بر عوارضی همچون افسردگی ، بی حالی ، خستگی ، افزایش وزن ، سوء هاضمه ، بوی بد دهان ، سفیدی یا زردی زبان ، بر پوست هم تاثیر منفی گذاشته و آن را دچار مشکلات مختلف می کند. بدین منظور ، آنزیم تراپی پوست ، باعث خارج شدن این سموم از بدن و پوست شده که این کار را از طریق غدد لنفاوی انجام می دهد و در نهایت با خارج شدن سموم از پوست و بدن ، شادابی و سلامتی به پوست بازگردانده می شود.

6 – حمایت از تخلیه لنفاوی ، ترمیم ظاهر پوست با بهبود عملکرد داخلی :

نظر به این که آنزیم تراپی پوست باعث سم زدایی پوست شده و این کار را از طریق غدد لنفاوی انجام می دهد که این غدد یا گره های لنفاوی بیضوی شکل، حامل مایع زرد رنگی هستند که با گردش در تمام بدن ، باعث پاکسازی بدن و خارج شدن سموم از بدن می شوند. لذا آنزیم تراپی پوست بر عملکرد غدد لنفاوی تاثیر مثبت گذاشته و با افزایش تخلیه لنفاوی به دفع سموم بدن کمک می کند و از بدن در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کند ، درنتیجه ظاهر پوست بهبود می یابد.

7 – ترمیم تورم پوست ، ایجاد پوستی آرام که دارای سلامت کافی باشد.

همانگونه که مستحضرید ، جلوگیری از بیماریهای پوستی خیلی راحت تر از درمان آنهاست و لذا برای شروع مراقبت از پوست هرگز دیر نیست و می توانید از همین امروز شروع کنید. با توجه به اینکه بیشتر برندهای محصولات مراقبتی پوست فقط روی سطح پوست تمرکز دارند ، به طور موقت چین و چروکها و خط و خطوط صورت را از بین می برند ، اما نمی توانند دلیل ایجاد آنها را در مرحله اول تغییر دهند ، در نتیجه این چین و چروکها به پوست دوباره برمی گردند. لذا با درمان آنزیم تراپی پوست DMK می توانید نتایج طولانی مدتی را با در نظر گرفتن مرکز مشکل و اصلاح و کاهش دلایل پیری پوست داشته باشید و در واقع آنزیم تراپی پوست برای افرادی است که خواهان اصلاح کامل پوست خود هستند ، خواه پوستتان علائمی از افزایش سن داشته باشد و یا اینکه از ناراحتی و بیماری خاص پوستی رنج می برید . آنزیم تراپی پوست DMK  اینگونه می پندارد که پوست سالم ، پوستی است که زیبا باشد . 

تفاوت آنزیم تراپی پوست و پاکسازی پوست

پاکسازی پوست یا فیشیال صورت سلسله درمانهایی بر روی پوست بوده که در لایه بالایی یا سطحی یا همان اپیدرم کار می کند و به طور عمقی بر روی پوست تاثیر نمی گذارد. چنانچه در پاکسازی پوست لایه برداری به روشهای مختلف نظیر لایه بردار شیمیایی و یا میکرودرم ابریژن ، انواع ماسک ها با خواص متفاوت همچون ماسک های آبرسان  و یا ماسک کنترل چربی ، انواع دستگاه ها با کاربردهای گوناگون نظیر لایت تراپی ، اکسیژن تراپی و ... استفاده می شود. اما در مقابل آنزیم تراپی پوست درمانی بر روی ساختار پوست بوده که از آنزیم ها یا ماسک آنزیمی استفاده می کند و در عمق پوست تاثیر می گذارد و با تحریک عملکردهای داخلی ، به رفع مشکلات پوستی از درون کمک می کند. ازین رو آنزیم تراپی پوست روشی مطمئن با نتایجی طولانی مدت برای درمان مشکلات پوست می باشد.

بهترین کلینیک زیبایی در رشت

تفاوت لایه بردار آنزیمی با لایه بردار شیمیایی چیست ؟

در پاکسازی پوست و آنزیم تراپی پوست لایه برداری انجام می گیرد که در پاکسازی پوست از روشهای فیزیکی ، شیمیایی و مکانیکی استفده می گردد. در لایه برداری شیمیایی از ماسک هایی با ترکیبات شیمیایی استفاده می شود که اگرچه تمامی آزمایشات ایمنی پوست بر روی آن انجام گرفته اما باز هم می تواند منجر به قرمزی پوست شود و لذا برای پوست های حساس مناسب نیست. در صورتی که در لایه بردارهای آنزیمی از آنزیم میوه استفاده می شود که دارای اسیدهای سالم طبیعی میوه ها می باشد که برای پوست ضرری نداشته و در درمان جوش صورت و از بین بردن لکه های پوستی موثر می باشند.

سوالات آنزیم تراپی پوست

لایه بردار آنزیمی چیست ؟

لایه بردار آنزیمی که از میوه های طبیعی تهیه می شود ، یک درمان مراقبت از پوست غیر تهاجمی است و لذا آنزیم تراپی پوست برای افرادی که به دنبال درمانهای زیبایی غیر جراحی به منظور جوانسازی پوست هستند مناسب می باشد که باعث شاداب و جوان شدن پوست می گردد. از طرفی بر خلاف لایه برداری شیمیایی که برای بسیاری از پوستها حساسیت آور است ، لایه بردار آنزیمی حساسیت ایجاد نمی کند.

عملکرد لایه برداری آنزیمی چگونه است ؟

آنزیم تراپی پوست با استفاده از آنزیم های لیتیک به دیواره سلولی پوست حمله کرده تا با تجزیه پلی ساکاریدهای دیواره سلولی ، آن را تخریب کند ، بدین ترتیب با تخریب سلولهای پوست ، بدن به تولید پروتئین های بیشتری یعنی کلاژن می پردازد تا سلولهای جدید و با کیفیت ساخته شود و بافت پوست بهبود یابد. بنابراین آنزیم تراپی پوست روشی ملایم تر به منظور جایگزین کردن روشهای قلیایی و اسیدی برای ساختن بیشتر پروتئین کلاژن می باشد.

آنزیم تراپی پوست در رشت

چه آنزیمی باعث سفت شدن پوست می شود ؟

آنزیم DMK باعث سفت و محکم شدن بافت پوست ، صاف شدن و بهبود بافت پوست ، رفع لکه های تیره و رنگدانه ها ، از بین بردن اسکار آکنه و جای زخم موثر می باشد.

درمان بازسازی پوست با آنزیم تراپی پوست چیست ؟

آنزیم تراپی پوست راهکاری موثر و ملایم برای بازسازی پوست می باشد چرا که در آن از آنزیم های میوه استفاده می شود که باعث لایه برداری پوست و تولید سلولهای تازه پوستی می شود ، در نتیجه سلولهای پوست بازسازی و ترمیم شده و ظاهر چین و چروک و رنگدانه های پوست کاهش می یابد.

آیا آنزیم تراپی پوست موثر است ؟

آنزیم تراپی پوست به دلیل استفاده از آنزیم در حین انجام پاکسازی پوست منجر به افزایش فرآیند لایه برداری پوست شده تا بسیاری از مشکلات پوستی فرد نظیر آکنه ، کراتینه و ... رفع شود.

مزایای آنزیم تراپی پوست چیست ؟

1- تغذیه پوست با افزایش خون رسانی

2- سفت و صاف کردن پوست و بهبود تقویت بافت پوست و ایجاد ظاهری جوان تر

3- رفع اسکار و پوست ناهموار

4- از بین بردن چین و چروک سطحی و کاهش شلی و افتادگی پوست

عوارض آنزیم تراپی پوست چیست ؟

قرمزی ناشی از اثر پلاسماتیک آنزیم تراپی پوست در حدود 20 دقیقه می باشد. اما بقیه موارد همچون تحریک ، خارش ، رنگدانه موقت و ورم جزو عوارض جانبی بوده که ممکنست تا 24 ساعت طول بکشد. از طرفی پوسته پوسته شدن و خشک شدن پوست نیز جزو عوارض جانبی دیگری بوده که ممکنست تا 3 روز ادامه داشته باشد.

مدت زمان ماندگاری آنزیم تراپی چقدر است ؟

عموما مدت زمان ماندگاری درمان آنزیم پس از جلسه اول که منجر به ظاهری درخشان و زیبا و بافت ابریشمی پوست می شود ، یک هفته می باشد اما درمانهای بعدی و رعایت روتین مراقبت از پوست بطور گسترده باعث افزایش ماندگاری آنزیم تراپی پوست می شود.

 شماره تماس  : 01332662196 - 01332006295

واتس اپ : 09125396478

اینستاگرام : https://instagram.com/clinic.zibai.alma

کلینیک زیبایی آلما در رشت

مقالات مشابه